මොකෝ සුරංග ඔච්චර ඌර්තල් වුනේ....

ruka!

Well-known member
  • Jun 17, 2011
    767
    871
    93
    465892922_1338655290877822_1244490725009777982_n.jpg
    මටනම් මේකව පෙන්නන්න බෑ. එන එකාට කට අරින්න දෙන්නෙත් නෑ සක්කිලියා වගේ කියවනවා. පඩියා වගේ ප්‍රශ්න ඇහුවට උත්තර දෙන්න දෙන්නෙ නෑ මුගේ රෙද්ද කියවන්නේ. දැන් නම් මූ ඉන්න ඒවා බලන්නෙත් නෑ අප්පිරියයි. සියල්ල දත් වගේ ඉන්නේ.

    අනිත් ප*යා තමයි චමුදිත. මුන් වගේ උන් නිවුස් වගේ තනියම කියවන ප්‍රොග්‍රෑම්ට තමයි හරියන්නෙ.
     

    netudara

    Well-known member
  • Sep 17, 2012
    10,507
    7,131
    113
    මටනම් මේකව පෙන්නන්න බෑ. එන එකාට කට අරින්න දෙන්නෙත් නෑ සක්කිලියා වගේ කියවනවා. පඩියා වගේ ප්‍රශ්න ඇහුවට උත්තර දෙන්න දෙන්නෙ නෑ මුගේ රෙද්ද කියවන්නේ. දැන් නම් මූ ඉන්න ඒවා බලන්නෙත් නෑ අප්පිරියයි. සියල්ල දත් වගේ ඉන්නේ.

    අනිත් ප*යා තමයි චමුදිත. මුන් වගේ උන් නිවුස් වගේ තනියම කියවන ප්‍රොග්‍රෑම්ට තමයි හරියන්නෙ.
    ඇත්ත

     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,959
    167,774
    113
    එකමත් එක රටක
    ඒ රටේ ජනාධිපති, රටක ජනාධිපති කෙනෙක් සටනට ඇවිත් නැ,
    තනියම ඇවිත් මොන සටනක් ද බන් කරන්නේ ?? :lol:

    මූ ජනාදිපති වෙන්න කලිනුත් තනියම ආවේ .
    එදත් ඔය සිරසේ උන් ටික උර්තල් වෙච්ච එක තමයි කරේ .
     

    pazzy12

    Well-known member
  • Feb 16, 2011
    5,585
    6,903
    113
    Gedara
    ජනාධිපති වෙන්න කලිනුත් ආවම සටනට මුන්ගෙ මාර හුරතලයක් තිබ්බෙ. අනෙ උබලගෙ අම්මගෙ හුට්ටෙ mutual respect eka
     

    ssss1987

    Well-known member
  • Jan 23, 2008
    701
    393
    63
    Colombo
    Ahana prashneta uththare denawanam kelinma, 87,88, aragale gana hama question ekatama answer eka nokara, kiyana deth pahadilinam, oiliganna puluwan clear answer ekak nam, point ekata, data ekka, hariyatama kiwa nam miss karanne nathuwa ahapu okkoma wate yanne nathuwa, AKD eka hurathal wenne nathuwa Dolawaththa, Sanath Nisantha, wage phottuwei, Sajabei, UNP eke wata padayo hurathal karannada ban. Ubata me wage wata padayek kiyana dei AKD wage manussayek kiyana dei wenasak therenne nathi wenna oluwa pus karalada?
     

    netudara

    Well-known member
  • Sep 17, 2012
    10,507
    7,131
    113
    බලන් හිටියා ඇති.

    2.5% බහුතර ජනාධිපතිව පත් නොකරපු එකට දැන්වත් උද්ඝෝෂණයක් කරමුත?

    GoAnuraGo 💪🏻
    දැන් පච අනුර 100% ප්‍රතික්ෂේපිතයි :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:



    Ahana prashneta uththare denawanam kelinma, 87,88, aragale gana hama question ekatama answer eka nokara, kiyana deth pahadilinam, oiliganna puluwan clear answer ekak nam, point ekata, data ekka, hariyatama kiwa nam miss karanne nathuwa ahapu okkoma wate yanne nathuwa, AKD eka hurathal wenne nathuwa Dolawaththa, Sanath Nisantha, wage phottuwei, Sajabei, UNP eke wata padayo hurathal karannada ban. Ubata me wage wata padayek kiyana dei AKD wage manussayek kiyana dei wenasak therenne nathi wenna oluwa pus karalada?


    ------ Post added on Nov 8, 2024 at 8:37 PM
     

    Clockwork

    Well-known member
  • Mar 6, 2024
    9,630
    9,121
    113
    බහුතරයක් ප්‍රතික්ෂේපිත ජනපති.. පාර්ලිමේන්තුවේ විපක්ෂය වැඩි වෙනවා.. ඊට පස්සේ දෝෂාභියෝගයක් ගෙනාවොත් කොහොමද ආතල් එක.. නේ සුළුතර ජනපති උබලගේ ගෙදර :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:


    Itin ponnayo විපක්ශෙ කොහොමද බහුතරෙ වෙන්නෙ. බහුතරෙ ආන්ඩුවනෙ. මගෙ ගූ ටිකක් හරි කන්න වරෙන් මොලෙ හැදෙන්න
     

    Clockwork

    Well-known member
  • Mar 6, 2024
    9,630
    9,121
    113
    බලන් හිටියා ඇති.

    2.5% බහුතර ජනාධිපතිව පත් නොකරපු එකට දැන්වත් උද්ඝෝෂණයක් කරමුත?

    GoAnuraGo 💪🏻
    ජාතික ලැයිස්තු පොන්නයා
     
    • Haha
    Reactions: shenat

    itguy77

    Well-known member
  • Nov 10, 2023
    5,489
    6,082
    113
    Ahana prashneta uththare denawanam kelinma, 87,88, aragale gana hama question ekatama answer eka nokara, kiyana deth pahadilinam, oiliganna puluwan clear answer ekak nam, point ekata, data ekka, hariyatama kiwa nam miss karanne nathuwa ahapu okkoma wate yanne nathuwa, AKD eka hurathal wenne nathuwa Dolawaththa, Sanath Nisantha, wage phottuwei, Sajabei, UNP eke wata padayo hurathal karannada ban. Ubata me wage wata padayek kiyana dei AKD wage manussayek kiyana dei wenasak therenne nathi wenna oluwa pus karalada?


    mn me gobbayuange channel balanne na

    habayi nikamta me video eka baluwa kiyana handama

    1:00 balanna

    nathnam mula idalama balanna

    sirasen salary gewana kathawa kiwwa gaman fire wenwa mu garadiyata bumithel gahuwa wage

    ayi e ??

    anura kohomath loku kalabalayak nathi dial ekak ne,
    e wagema thamayi rw th

    habayi rw prashna walin pita painwa podi uththra deela

    anura gallery eka pinwanwa hoda uththra tikak deela

    edit:

    mn video eka iwarawenakn baluwa

    methana thanikara politically RW ge side eke dial ekawa debunk karala eka set ekakata upper hand eka enna kade yamak kare,

    eka hodatama therenwa suranga kiyana dial ekage aggressive hasirimenma

    RW ge dial eka wachna pataluna uta point wise kiyanna detail thibbeth na godak welwata kiyapu dewal walin bagayak boru wenna athi,

    habayi me journalist pontiya fire wechcha thana idala hodata awaden baluwama u kade yana dial ekak kiyala thernwa,

    political opinion thiyena eka kisima awulak na wirudda wa

    habayi me wage debate ekakdi journalist la hatiyata un aduma gane programme eka iwarawenakn wath unbiased widiyata wath hasirenna ona,

    anith rathu shirt journalist pora hitiya wagema hariyata point ekata ahuwa ,

    after all minissu (molayka thiyenwane ) therenwane kawuru hari boru kiyana kota eka boru kiyala therenna neh ?

    eka set ekak issraha ballo wage kadan panala thwa set ekakta issaraha puso wage inne,
     
    Last edited:
    • Love
    Reactions: supun_sg

    Chickenkottu

    Well-known member
  • Sep 5, 2024
    1,054
    1,166
    113
    Ahana prashneta uththare denawanam kelinma, 87,88, aragale gana hama question ekatama answer eka nokara, kiyana deth pahadilinam, oiliganna puluwan clear answer ekak nam, point ekata, data ekka, hariyatama kiwa nam miss karanne nathuwa ahapu okkoma wate yanne nathuwa, AKD eka hurathal wenne nathuwa Dolawaththa, Sanath Nisantha, wage phottuwei, Sajabei, UNP eke wata padayo hurathal karannada ban. Ubata me wage wata padayek kiyana dei AKD wage manussayek kiyana dei wenasak therenne nathi wenna oluwa pus karalada?

    Monawa unath dolawattaya witarai mehema hari kiwwe uge muunata
     

    SLBlackKnight

    Well-known member
  • Sep 17, 2010
    11,779
    13,798
    113
    Kottawa
    ජෙප්පෙක් උකේ අැරල වගේ බුරන්නේ ඒ බූරුවා..රැවුලක් වවාගත්තහම චේ ගුවේරා කියල හිතන් අැති..ගූ සිරසේ පොන්න රිළවා🤣🤣
     
    • Haha
    Reactions: supun_sg