bump.
BUMP
Machan Mama Mobitel nam newei danna un ekek dennek weda karanawa...
ubata mona wage deyakata da..?
machan matath deyak dana ganna ona ,poddak ahala kiyanawada -danta use karana mobitel prepaid ekata, postpaid M-M 750minutes & M-O 250 MINUTES Packge eka active karanta puluwada kiyala
Mama oka mobitel Branch ekakin ahuwa. Eka couple package ekak nisa karanna ba. Rs.350 thiyena Any net 500, 1GB package eka ganna puluwan.
Thiyena number ekatama. Mobitel branch ekakin hari Singer mega thiyena mobitel ekakin ahanna.
