මොබිටෙල් එකේ වැඩ කරන කව්ද ඉන්නෙ

menaka60

Well-known member
  • Dec 17, 2012
    2,891
    1,001
    113
    මොබිටෙල් එකේ වැඩ කරන කව්ද ඉන්නෙ

    මචං මොබිටෙල් එකේ වැඩ කරන කව්ද ඉන්නෙ...
     

    pbbncbs

    Well-known member
  • Nov 3, 2008
    3,483
    144
    63
    Kandy
    BUMP
    Machan Mama Mobitel nam newei danna un ekek dennek weda karanawa...
    ubata mona wage deyakata da..?

    machan matath deyak dana ganna ona ,poddak ahala kiyanawada -danta use karana mobitel prepaid ekata, postpaid M-M 750minutes & M-O 250 MINUTES Packge eka active karanta puluwada kiyala
     

    isitha.lk

    Junior member
  • Jan 2, 2015
    113
    6
    18
    Mama oka mobitel Branch ekakin ahuwa. Eka couple package ekak nisa karanna ba. Rs.350 thiyena Any net 500, 1GB package eka ganna puluwan.
    Thiyena number ekatama. Mobitel branch ekakin hari Singer mega thiyena mobitel ekakin ahanna.

    machan matath deyak dana ganna ona ,poddak ahala kiyanawada -danta use karana mobitel prepaid ekata, postpaid M-M 750minutes & M-O 250 MINUTES Packge eka active karanta puluwada kiyala
     

    pbbncbs

    Well-known member
  • Nov 3, 2008
    3,483
    144
    63
    Kandy
    Mama oka mobitel Branch ekakin ahuwa. Eka couple package ekak nisa karanna ba. Rs.350 thiyena Any net 500, 1GB package eka ganna puluwan.
    Thiyena number ekatama. Mobitel branch ekakin hari Singer mega thiyena mobitel ekakin ahanna.

    thanks info machan, kandy arcade ekin ada ahuwa barilu eka:no: