මචං උබ මේකේ ත්රෙඩ් දැම්ම කියල ඕක හොයන්න බෑනේ , උන්ගේ customer service එකට call කරලා අහපන් ඔය NO එකට මොන හරි active වෙලා තියනවද කියල , එහෙම වෙලා නම් උන්ට කියහන් deactivate කරන්න කියල ,
නැ බං .active වෙච්ච ඒවා msg එකක් deactivate කරන්න පුළුවන්
.මං ඒනමි එක දැගන්නය් තේරෙඩි එක දැමිමෙි
ඉතින් බන් උබ active වුන ඒවා දන්නේ නැත්තම් කොහොමද deactivate කරන්නේ එකයි මන් කිව්වේ , උන්ගෙන්ම call එකක් දීල ඇහුවනම් ලේසි නැද්ද 
මචං උබ මේකේ ත්රෙඩ් දැම්ම කියල ඕක හොයන්න බෑනේ , උන්ගේ customer service එකට call කරලා අහපන් ඔය NO එකට මොන හරි active වෙලා තියනවද කියල , එහෙම වෙලා නම් උන්ට කියහන් deactivate කරන්න කියල ,



