මොහාන් ලාල් ග්රේරු - නැණස පෑදූ මිනිසා
Thara85 Member Aug 24, 2012 717 166 0 41 Athurugiriya Jul 22, 2015 #1 මොහාන් ලාල් ග්රේරු - නැණස පෑදූ මිනිසා Reactions: toi
Thara85 Member Aug 24, 2012 717 166 0 41 Athurugiriya Jul 22, 2015 #4 Attachments 11745453_716900941773706_5201620602154031095_n.jpg 34.7 KB · Views: 75
sudaspc Active member May 24, 2011 580 59 28 38 Kiribathgoda Jul 22, 2015 #6 kawda machan me mama Sudarshana ? mama meyage gitapu secretary kenek
dd nalin Well-known member Dec 18, 2012 2,778 1,136 113 wadi pura maha pare Jul 22, 2015 #7 honda manussayek
mldarshana Well-known member Apr 2, 2007 34,059 1,404 113 ආශ්චර්ය අභියස :nerd: Jul 22, 2015 #10 Butter Gel said: Eth meda para sorry.com Click to expand...
Agree to Disagree Member May 28, 2015 377 67 0 Jul 22, 2015 #11 තමන්ගේ ගුණ ඕනෑවටත් වඩා තමන්ම වයා ගන්න දේශපාලඥයෝ නං මට එච්චර විශ්වාස නෑ.
achalar Well-known member Feb 27, 2009 1,865 149 63 Sri Lanka Jul 23, 2015 #12 issara Physics class karala tiyenne salli ganne nathuwa..
E Ek Villain Banned Mar 31, 2015 441 18 0 Jul 24, 2015 #15 පැටියා;18704032 said: මෙයා UNPඑකේම හිටියනං Click to expand... ekata hariyanna sannasgalata diyan patiyo. https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd...._=1447219862_f9ff1f3d0839f0f15b4c52190517569d
පැටියා;18704032 said: මෙයා UNPඑකේම හිටියනං Click to expand... ekata hariyanna sannasgalata diyan patiyo. https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd...._=1447219862_f9ff1f3d0839f0f15b4c52190517569d
vee_kurulla Well-known member Dec 14, 2009 2,965 3,615 113 Jul 25, 2015 #17 achalar said: issara Physics class karala tiyenne salli ganne nathuwa.. Click to expand... නෑ මචන් අනික් උන් 300/ක් ගන්නකොට මෙයා ගත්තේ 25/= දන්නා විදියට හොඳ මනුස්සයෙක් අපරාදෙ මහින්ද ප්රයෝජනයක් ගත්තේ නෑ
achalar said: issara Physics class karala tiyenne salli ganne nathuwa.. Click to expand... නෑ මචන් අනික් උන් 300/ක් ගන්නකොට මෙයා ගත්තේ 25/= දන්නා විදියට හොඳ මනුස්සයෙක් අපරාදෙ මහින්ද ප්රයෝජනයක් ගත්තේ නෑ
Thara85 Member Aug 24, 2012 717 166 0 41 Athurugiriya Jul 25, 2015 #18 This is really good person. This person should be in the Parliament. Ada kale inna horu, thakkadi athare sitina awanka, buddhimath minisek. Mewan aya aniwaryen apa weni rakata parlimenthuwe sitiya yuthui. Please vote him. Thanks all.
This is really good person. This person should be in the Parliament. Ada kale inna horu, thakkadi athare sitina awanka, buddhimath minisek. Mewan aya aniwaryen apa weni rakata parlimenthuwe sitiya yuthui. Please vote him. Thanks all.
M mahesh7890 Member Mar 14, 2013 1,590 38 0 pannipitiya Jul 25, 2015 #20 achalar said: issara Physics class karala tiyenne salli ganne nathuwa.. Click to expand... ow macan 2004 wage wenakam free sakya eke a dawaswala Rs 40 gatte hole eke free eka widihata
achalar said: issara Physics class karala tiyenne salli ganne nathuwa.. Click to expand... ow macan 2004 wage wenakam free sakya eke a dawaswala Rs 40 gatte hole eke free eka widihata