මිනිස්සු කියන ඕන බලු කතාවක් නවත්තන්න පුලුවන්. 


ඔය මෛනට ටොක්කක් ඇන්නේ ගෑනි, හැබැයි හැම පක්ෂේකටම ටොක්ක ගානේ වදිනවා මේකෙන්.
හැම එක්කෙනාගේම හොඳ වගේම නරකත් තියනවා මෙයාගේ කාලා තමයි වෝටර් සෙජ් එකේ ඉඩම කුණු කොල්ලෙට මිනිස්සුන්ගෙන් අරගෙන බලහත්කාරයෙන් අරගෙන ඒක අවුරුදු ගණන් නමයකට වගේ පස්සේ කුණු කොල්ලෙට එයාගේ හිතවතුන්ට දුන්නේ. ඔය ගෑනි ගෝල් face ඉඩම eap එකට බදු දෙන්න ගියේ මෙයාගේ කාල් වෙන්න ඕන . හැම මනුස්සයෙක්ගෙම හොඳ වගේම නරකත් තියෙනවා හොඳ වලින් නරක වහන්න බැහැතමන්ගේ ඉඩම් අක්කර 1500ට වඩා තමන්ම පනතක් ගෙනත් රජයට දුන්නේ චන්ද්රිකාගේ අම්මා සිරිමාවෝ.
ලමාරක්ශන අධිකාරිය පිහිටවලා වතුකරේ දරුවෝ ගෙවල්වල වැඩකාරකමට ගන්න එක නවත්තලා දැම්මේ චන්ද්රිකා.
බිලියන ගනන් පක්ශ අරමුදල් රැස් කරලා පාපිස් ටිකක් පාර්ලිමෙන්තුවට ගෙනත් දාලා කෝටි ගානක් හැම මාසෙම මහජන මුදල් තමන්ගේ පක්ශයේ එකවුන්ට් එකට දාගන්න ගමන් මේ වියසනයෙන් විපතට පත් වෙච්ච ළමයෙක්ට සපත්තු ජොඩුවක්වත් අරගෙන නොදෙන නිකම්මු ටිකක් පාලණ බලයේ ඉන්නකොට.
චන්ද්රිකා මැදිහත්වෙලා බන්ඩාරනායක පදනමෙන් කෝටි 25ක් දුන්න ව්යසනයෙන් නැවත ගොඩනැගෙන්න.
D.R. Gamlath
Ai eken denne ? Eka pakshe run krnna tiyana fund ekakne. Chandrika oya deela tiyenne Charity fund ekaka salli (Bandaranayake fund). Eka paksha aramudalak neweJVP Paksha Armudhalen rupiyalak wath deela da?
ඉතිහාසය සංරක්ශනය/rewrite කරන්න බාර වෙලා තියෙන්නෙ 2000න් පස්සෙ ඉපදන රැඩිකල් ලපටි උන්ට. උන් ගොඩක් පරන දේවල් "rewrite" කරනවා. කාලයක් ගිහින් ප්රබාකරන් වීරයෙක් කියලා කියයි. විජේවීර දැනටම ලංකාවෙ වීරයෙක් වෙලා ඉවරයි. චන්ද්රිකත් එයාගෙ failures ඔක්කොම මකාගෙන ලංකාවෙ කරුනාවන්තම ජනාදිපති කියලා ලියවෙයි.CBK karapu dekuth na be,kotinta army base okkoma wage mal watiyaka dala dunna rata eka thana kisima economic boom thibbe na ,mata nam hitapu prez fail prez CBK
ඉන්දියාවේ IT පාක්වල අක්කරයක් රුපියලට විකිණුව ඉන්වෙස්ට්මන්ට් ගන්න, එහෙම තමයි ලෝකේ කොහෙත්. නැත්නම් කිසිම විශේෂ වෙළෙඳ වාසියක් නැතිව මේ රටට බිස්නස් එන්නේ නැහැ. ඉන්දියාවේලොකු මාකට් එකක් තියෙනවා, අපේ නැහැ. ඉන්දියාවේ විදුලි බිල අඩුයි, අපේ හෙන ගහන ගණන්. ඉන්දියාවේ ඉන්ටනෙට් බිල් අඩුයි අපේ කොහොමද? ඉතින් ඉන්වෙස්ටර්ල ඒවිද?හැම එක්කෙනාගේම හොඳ වගේම නරකත් තියනවා මෙයාගේ කාලා තමයි වෝටර් සෙජ් එකේ ඉඩම කුණු කොල්ලෙට මිනිස්සුන්ගෙන් අරගෙන බලහත්කාරයෙන් අරගෙන ඒක අවුරුදු ගණන් නමයකට වගේ පස්සේ කුණු කොල්ලෙට එයාගේ හිතවතුන්ට දුන්නේ. ඔය ගෑනි ගෝල් face ඉඩම eap එකට බදු දෙන්න ගියේ මෙයාගේ කාල් වෙන්න ඕන . හැම මනුස්සයෙක්ගෙම හොඳ වගේම නරකත් තියෙනවා හොඳ වලින් නරක වහන්න බැහැ
මෙහෙත් අක්කරේ රුපියල් 2ට ඉඩම්අරන් ඉඩම් කඩලා වික්ක එකෙක් තමයි කිරි ඇල්ල. කිසිම හෙනයක් නෑ.... නඩු නෑ.... අව්ලක් නෑ...ඉන්දියාවේ IT පාක්වල අක්කරයක් රුපියලට විකිණුව ඉන්වෙස්ට්මන්ට් ගන්න, එහෙම තමයි ලෝකේ කොහෙත්. නැත්නම් කිසිම විශේෂ වෙළෙඳ වාසියක් නැතිව මේ රටට බිස්නස් එන්නේ නැහැ. ඉන්දියාවේලොකු මාකට් එකක් තියෙනවා, අපේ නැහැ. ඉන්දියාවේ විදුලි බිල අඩුයි, අපේ හෙන ගහන ගණන්. ඉන්දියාවේ ඉන්ටනෙට් බිල් අඩුයි අපේ කොහොමද? ඉතින් ඉන්වෙස්ටර්ල ඒවිද?
මන් ඔය සීන් එක ගැන හරියට දන්නේ නෑ, ඌ ආණ්ඩුවේ ඇමති කෙනෙක් වෙලා ඉඩම් ගත්ත නම් හෝ දරුවන්ට ඉඩම් අරන් දුන්න නම් එක හොරකම.මෙහෙත් අක්කරේ රුපියල් 2ට ඉඩම්අරන් ඉඩම් කඩලා වික්ක එකෙක් තමයි කිරි ඇල්ල. කිසිම හෙනයක් නෑ.... නඩු නෑ.... අව්ලක් නෑ...
මිනිස්සු කියන ඕන බලු කතාවක් නවත්තන්න පුලුවන්.
Paksha Aramudalen denna hoda naethnam aeyi api Mase wiyadamata hamba karana salli Donation widiyata denne ?Ai eken denne ? Eka pakshe run krnna tiyana fund ekakne. Chandrika oya deela tiyenne Charity fund ekaka salli (Bandaranayake fund). Eka paksha aramudalak newe