ඔතනින් එහාට කොරන්න දෙයක් නෑ බං ඔය තියෙන්නෙ "decryption is impossible" කියල. දුක තමයි.මෙක තමයි ලැබුන උත්තරය මෙතනින් එහාට ෆිල් open කරන්ට ක්රමයක් දන්නවාද
File: C:\Users\SPT\Desktop\2020.10.27 Virus File\E\Cad Drawing\SKITCH\HEMANTHA KADU\HEMANTHA KA SKE 02.bak.mmpa
Error: No key for New Variant online ID: sOMcsDn9JnaDqjt9jixWOVZKIjfLy5t1gt7IF6Xr
Notice: this ID appears to be an online ID, decryption is impossible
update karala nathuwa athi. nathnam unsupported windows version ekak wenna athi.windows defender ekata owa ahuwenne nadda
crack run karanna gihilla thamai godak welaawata ransomware file encrypt karanne.Ransomeware nowenna kaspaskey total internet security eka daagattama hari da?
Kohomada ransomeware enne??
Danna kenek kiyanna pls