එළකිරි යාලුවනේ මට ලොකු උදව්වක් ඕනි..
දැන් දවස් 3කට කලින් ඉදන් මගේ PC එකේ IDM එක පාවිච්චි කරද්දී මේ වගේ මැසේජ් එකක් එන්න ගත්තා දාලා තියෙන ෆොටෝ එකේ විදිහට.
කලින් පාවිච්චි කරේ Internet Download Manager (IDM) v6.42 පරණ වර්ශන් එකක්...
අපි වීඩියෝ එකක් DOWNLOAD කරන්න ගියාම ඔය ෆොටෝ එකේ විදිහට ඇවිත් ඊට පස්සේ අර ෆොටෝ එකේ තියෙන විදිහට TIME එක ගිහින් CONTINUE දුන්නාම සුපුරුදු විදිහට IDM එකෙන් DOWNLOAD වෙනවා
ඒ මැසේජ් එක ආපු නිසා මම පරණ IDM එක FULL අයින් කරලා අලුත්ම එක දැම්මා.(Internet Download Manager v6.43 Build 10 with crack )...
ඒත් යාලුවනේ වෙනසක් නෑනේ ආයෙත් ඒකම එනවානේ...
මේක හදාගන්නේ කොහොමද???
*Kaspersky Security එකෙන් අව්ලක් නෑ.
*Windows Security එකෙන් අව්ලක් නෑ..
මේ 2කම කරලා බැලුවා..
දැන් දවස් 3කට කලින් ඉදන් මගේ PC එකේ IDM එක පාවිච්චි කරද්දී මේ වගේ මැසේජ් එකක් එන්න ගත්තා දාලා තියෙන ෆොටෝ එකේ විදිහට.
කලින් පාවිච්චි කරේ Internet Download Manager (IDM) v6.42 පරණ වර්ශන් එකක්...
අපි වීඩියෝ එකක් DOWNLOAD කරන්න ගියාම ඔය ෆොටෝ එකේ විදිහට ඇවිත් ඊට පස්සේ අර ෆොටෝ එකේ තියෙන විදිහට TIME එක ගිහින් CONTINUE දුන්නාම සුපුරුදු විදිහට IDM එකෙන් DOWNLOAD වෙනවා
ඒ මැසේජ් එක ආපු නිසා මම පරණ IDM එක FULL අයින් කරලා අලුත්ම එක දැම්මා.(Internet Download Manager v6.43 Build 10 with crack )...
ඒත් යාලුවනේ වෙනසක් නෑනේ ආයෙත් ඒකම එනවානේ...
මේක හදාගන්නේ කොහොමද???
*Kaspersky Security එකෙන් අව්ලක් නෑ.
*Windows Security එකෙන් අව්ලක් නෑ..
මේ 2කම කරලා බැලුවා..
