යාලුවනේ හනික එන්න, මෙන්න උඹලට තව තෑග්ගක් දෙන්න යන්නෙ 🤭🤭

Chethiya Wijayawardhana

Well-known member
  • Feb 17, 2016
    2,315
    3,923
    113
    පැදුරේ රෙවුනත් බෙට්ට කෙලින් තියෙන්න ඕන උබලට. යකෝ ඉන්දියාවේ ආර්ථික තත්වය එක්ක ලංකාවේ ආර්ථිකේ compare කරන්න එපා. උන් කාලයක් තිස්සේ කට්ටක් කාලා උන්ගේ රට සෑහෙන ඉහල මට්ටමකට ගෙනල්ල තියෙනවා. මෙච්චර කල් අපේ රට කරපු සක්කිලි පරයෝ රටට මොනවද කරල තියෙන්නේ? බංකොලොත් කරපු එකනේ
    lol
    ඉන්දියාවයි ලංකාවයි කම්පෙයාර් කරන්න එපාලු
    යකො අපි උන්ට වඩා උඩින් හිටපු රටක් per capita basis
    මොන හිගන රට එක්කද කම්පෙයාර් කරන්න කියන්නෙ
     

    හෙනයා

    Well-known member
  • May 23, 2014
    16,921
    17,147
    113
    Kottawa
    ආආආ සැපයි සැපයි.. දේශීය එලෙක්ට්‍රොනික් ගොවියො ටික බේරගන්නනේ යන්නේ..

    දේශීය එලෙක්ට්‍රොනික් ගොවියො ටික බේරගන්න කියල මෙතන හැමිනෙන එකාටත් ඒ ගොවියො ඇරල තියෙන්නෙ කියල උට තේරෙන්නෙ නැති හැටි..
     

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,120
    21,668
    113
    lol
    ඉන්දියාවයි ලංකාවයි කම්පෙයාර් කරන්න එපාලු
    යකො අපි උන්ට වඩා උඩින් හිටපු රටක් per capita basis
    මොන හිගන රට එක්කද කම්පෙයාර් කරන්න කියන්නෙ
    ඇත්ත කියපන් උබ ඇටත් එක්ක ගංජා ගැහුව නේද? :unsure:

    ආආආ සැපයි සැපයි.. දේශීය එලෙක්ට්‍රොනික් ගොවියො ටික බේරගන්නනේ යන්නේ..

    දේශීය එලෙක්ට්‍රොනික් ගොවියො ටික බේරගන්න කියල මෙතන හැමිනෙන එකාටත් ඒ ගොවියො ඇරල තියෙන්නෙ කියල උට තේරෙන්නෙ නැති හැටි..
    ඒ ඇරියේ කවදා ඉදන්ද බන්? අවුරුද්දකට කලින්ද අරින්න පටන් ගත්තේ? ඊට කලින් උන්ම ඇරගෙන ද හිටියේ? :unsure:
    ------ Post added on Sep 17, 2025 at 12:10 PM
     

    හෙනයා

    Well-known member
  • May 23, 2014
    16,921
    17,147
    113
    Kottawa
    ජෙප්පො ඒ කාලෙ ඉදියනම් අර සිරිමාවො වගේ මුන්ට කඩේ යන්නවත් කිරියක් නෑ, phone එකක් නෑ, internet නෑ ඇයි සේරම දේශිය ගොවියො හදනකං බලන් ඉන්න එපැයි...

    ගොඩක් වෙලාවට එහෙම හදන්න දෙන එකකුත් නෑ මොකද inrernet හොග් ගාල ගියොත් කියලා..

    මෝඩ httpla
     
    • Like
    Reactions: ruka!

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,120
    21,668
    113
    mey yana widihata , awruddata sarayak singappore haari vietnam wage ticket ekak dagena gihin gedarata ona badu tika aran awa nam hari .. :D :D inda hithena ratak neda mey hada ganna dangaluwe :D
    අනේ මන්ද මේ ලංකාවේ එකාලා. නිකන් කන්නත් ඕනේ, රට සංවර්දනය වෙන්නත් ඕනේ. ඒ හැමදේම සනික පටස් තියෙන්නත් ඕනේ :rolleyes:
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113
    නෙදකින් කාලකන්ණි මන්දබුද්දික සක්කිලි http :angry:
    ගන්න බැරි ලෙවල් එකට tax කරන්නේ නෑ මෝඩ බයියෝ. tax කරලා අධෛර්යමත් කරලා ඒවා රටේම නිෂ්පාධනය කරන්න motivate කරනවා
    අර සීනි හැදුවා වගේද? 🤭 🤭
     
    • Wow
    Reactions: Lovtus

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,120
    21,668
    113
    අර සීනි හැදුවා වගේද? 🤭 🤭
    හුත්තෝ සීනි වලට tax ගැහුව නෙමෙයිනේ tax අඩු කෙරුවනේ තොපේ විරුවා. tax reduce කරල කවුද පෝසත් උනේ? තෝ අන්දරේ වගේ පැදුරේ පෙරලි පෙරලි නිකන් සීනි කෑවද ඒ කාලේ? :-D:-D
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113
    හුත්තෝ සීනි වලට tax ගැහුව නෙමෙයිනේ tax අඩු කෙරුවනේ තොපේ විරුවා. tax reduce කරල කවුද පෝසත් උනේ? තෝ අන්දරේ වගේ පැදුරේ පෙරලි පෙරලි නිකන් සීනි කෑවද ඒ කාලේ? :-D:-D
    ගොන් පකෝ, මම කිව්වෙ ලංකාවෙ සීන් හදලා විකුනගන්න බරි උනා වගේ නේද කියලා 🤭 🤭
     

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,120
    21,668
    113
    ගොන් පකෝ, මම කිව්වෙ ලංකාවෙ සීන් හදලා විකුනගන්න බරි උනා වගේ නේද කියලා 🤭 🤭
    අදාළ දෙයක් කතාකරපන් ත්‍රෙඩ් දාල රීගෙන ලිස්සල යන්නේ නැතුව
     

    Lokka Ayya

    Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,568
    6,067
    113
    අනේ මන්ද මේ ලංකාවේ එකාලා. නිකන් කන්නත් ඕනේ, රට සංවර්දනය වෙන්නත් ඕනේ. ඒ හැමදේම සනික පටස් තියෙන්නත් ඕනේ :rolleyes:
    rata hadanawa paka thama.. :D :D
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113
    අදාළ දෙයක් කතාකරපන් ත්‍රෙඩ් දාල රීගෙන ලිස්සල යන්නේ නැතුව

    මොකක්ද අදාල නැත්තෙ? 🤭🤭

    නෙදකින් කාලකන්ණි මන්දබුද්දික සක්කිලි http :angry:
    ගන්න බැරි ලෙවල් එකට tax කරන්නේ නෑ මෝඩ බයියෝ. tax කරලා අධෛර්යමත් කරලා ඒවා රටේම නිෂ්පාධනය කරන්න motivate කරනවා

    🤭 🤭 👇 👇


    ගොන් පකෝ, මම කිව්වෙ ලංකාවෙ සීන් හදලා විකුනගන්න බරි උනා වගේ නේද කියලා 🤭 🤭
     

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,120
    21,668
    113
    rata hadanawa paka thama.. :D :D
    උබලගේ පකත් ගලෝගෙන කෑවා නේද මයිනයි පොනිලයි?

    මොකක්ද අදාල නැත්තෙ? 🤭🤭

    මේවා නියාමනය කරන එක වැරදිද ටාරක සෑර්? :unsure:
    රටක ඒක පුද්ගල ආදායම ඉහල පහල යාම ක්‍රමානුකුලව සිද්ධවෙන දෙයක්. කලක් යනවා. එක රැයින් වැඩි කරන්න බෑ. එතෙක් කලයුතු දේවල් නොකර ඉන්න බෑනේ.
    කොහොමත් ලපයල ආණ්ඩු බලය අරන් ලොකුවට රගන්න ගියේ නෑ. හෙමීට ලස්සනට වැඩේ බැලන්ස් කරගෙන යනව. අවුරුදු 5ක් වගේ යනකොට යහපත් වෙනසක් ඇතිවෙයි කියල හිතනවා. ඉවසීමෙන් බලාගෙන ඉන්න වෙනවා ඉතින්.


    උබලගේ මොළ තමා මොළ :lol:
    පකෝ ලංකාවේ හදන්නේ නැති දේවල් tax free ගෙනල්ලා රටේ මිනිස්සුන්ට අඩුවට දීගෙන ගියාම රට දියුණු වෙන විදිය පොඩ්ඩක් පැහැදිළි කරපන් බලන්න :eek:

    ------ Post added on Sep 17, 2025 at 11:26 AM
    ------ Post added on Sep 17, 2025 at 1:00 PM
     

    vgp

    Well-known member
  • Aug 19, 2010
    2,468
    2,096
    113
    රටක ඒක පුද්ගල ආදායම ඉහල පහල යාම ක්‍රමානුකුලව සිද්ධවෙන දෙයක්. කලක් යනවා. එක රැයින් වැඩි කරන්න බෑ. එතෙක් කලයුතු දේවල් නොකර ඉන්න බෑනේ.
    කොහොමත් ලපයල ආණ්ඩු බලය අරන් ලොකුවට රගන්න ගියේ නෑ. හෙමීට ලස්සනට වැඩේ බැලන්ස් කරගෙන යනව. අවුරුදු 5ක් වගේ යනකොට යහපත් වෙනසක් ඇතිවෙයි කියල හිතනවා. ඉවසීමෙන් බලාගෙන ඉන්න වෙනවා ඉතින්.


    උබලගේ මොළ තමා මොළ :lol:
    පකෝ ලංකාවේ හදන්නේ නැති දේවල් tax free ගෙනල්ලා රටේ මිනිස්සුන්ට අඩුවට දීගෙන ගියාම රට දියුණු වෙන විදිය පොඩ්ඩක් පැහැදිළි කරපන් බලන්න :eek:

    ------ Post added on Sep 17, 2025 at 11:26 AM
    දැන් කියපන් බලන්න ආණ්ඩුවේ ආදායම ඉහළ යවා ගන්න කරපු දේවල් ඇරෙන්න මිනිස්සුන්ගේ ආදායම ඉහළ යවන්න කරපු දෙයක්. At least a long term initiative?
     
    • Like
    Reactions: ruka!

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,120
    21,668
    113
    දැන් කියපන් බලන්න ආණ්ඩුවේ ආදායම ඉහළ යවා ගන්න කරපු දේවල් ඇරෙන්න මිනිස්සුන්ගේ ආදායම ඉහළ යවන්න කරපු දෙයක්. At least a long term initiative?
    ඇයි බන් පඩි වැඩි කරල දුන්නේ.
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    නෙදකින් කාලකන්ණි මන්දබුද්දික සක්කිලි http :angry:
    ගන්න බැරි ලෙවල් එකට tax කරන්නේ නෑ මෝඩ බයියෝ. tax කරලා අධෛර්යමත් කරලා ඒවා රටේම නිෂ්පාධනය කරන්න motivate කරනවා
    ඒ මොකටද?