daraz එකට හුකෝලා දැම්ම වගේ දේශීය electronic ගොවියා බේරගන්න තමා යන්නෙ
ඔවා නියාමනය කරන්න මතක් වෙන ආන්ඩුවට ජනතාවගෙ අදායම නියාමනය කරන්න - වැඩි කරන්න ක්රම මතක් වෙන්නෙ නැති එකයි අවුල!මේවා නියාමනය කරන එක වැරදිද ටාරක සෑර්?![]()
daraz එකට හුකෝලා දැම්ම වගේ දේශීය electronic ගොවියා බේරගන්න තමා යන්නෙ![]()
![]()
![]()
නියාමනය කරනවා කියලා පුකේ අරින එක වැරදි, ඕවා ලංකාවේ හදන්නෙ නැත්තන් මිනිසුන්ට ඒවා ගෙන්න පුලුවන් සාදාරන විදි තියෙනවා. නැතුව කොහෙවත් ඉන්න බිස්නස් උන් ටිකකට මොනොපොලි එකක් හදාගන්න අනිත් උන්ව බ්ලොක් කරන එක වැරදි.මේවා නියාමනය කරන එක වැරදිද ටාරක සෑර්?![]()
රටක ඒක පුද්ගල ආදායම ඉහල පහල යාම ක්රමානුකුලව සිද්ධවෙන දෙයක්. කලක් යනවා. එක රැයින් වැඩි කරන්න බෑ. එතෙක් කලයුතු දේවල් නොකර ඉන්න බෑනේ.ඔවා නියාමනය කරන්න මතක් වෙන ආන්ඩුවට ජනතාවගෙ අදායම නියාමනය කරන්න - වැඩි කරන්න ක්රම මතක් වෙන්නෙ නැති එකයි අවුල!
ඔවා වෙන්න ඔන. අඩුම ගානෙ එක පුත්ගල ආදායම ඩොලර් 25000ක් වගෙ ලෙවල් එකට ගෙනල්ලා! ආන්න එතකොට පුලුවන් ඉට වඩා හොදට නියාමනය කරල දෙන්න!
උබලගේ මොළ තමා මොළනියාමනය කරනවා කියලා පුකේ අරින එක වැරදි, ඕවා ලංකාවේ හදන්නෙ නැත්තන් මිනිසුන්ට ඒවා ගෙන්න පුලුවන් සාදාරන විදි තියෙනවා. නැතුව කොහෙවත් ඉන්න බිස්නස් උන් ටිකකට මොනොපොලි එකක් හදාගන්න අනිත් උන්ව බ්ලොක් කරන එක වැරදි.

ගොන් පකො ලංකාවෙ කිසි දෙයක් හදන්නෙ නැත්තන්, ඒවත් ගන්න බැරි ලෙවල් එකට tax කරලා ලංකාවෙ උන්ට ගල් යුගේ විදියට tools පාවිච්චි කරන්නද කියන්නෙ?රටක ඒක පුද්ගල ආදායම ඉහල පහල යාම ක්රමානුකුලව සිද්ධවෙන දෙයක්. කලක් යනවා. එක රැයින් වැඩි කරන්න බෑ. එතෙක් කලයුතු දේවල් නොකර ඉන්න බෑනේ.
කොහොමත් ලපයල ආණ්ඩු බලය අරන් ලොකුවට රගන්න ගියේ නෑ. හෙමීට ලස්සනට වැඩේ බැලන්ස් කරගෙන යනව. අවුරුදු 5ක් වගේ යනකොට යහපත් වෙනසක් ඇතිවෙයි කියල හිතනවා. ඉවසීමෙන් බලාගෙන ඉන්න වෙනවා ඉතින්.
උබලගේ මොළ තමා මොළ
පකෝ ලංකාවේ හදන්නේ නැති දේවල් tax free ගෙනල්ලා රටේ මිනිස්සුන්ට අඩුවට දීගෙන ගියාම රට දියුණු වෙන විදිය පොඩ්ඩක් පැහැදිළි කරපන් බලන්න
------ Post added on Sep 17, 2025 at 11:26 AM
badu mila ihalata!
රටක ඒක පුද්ගල ආදායම ඉහල පහල යාම ක්රමානුකුලව සිද්ධවෙන දෙයක්. කලක් යනවා. එක රැයින් වැඩි කරන්න බෑ. එතෙක් කලයුතු දේවල් නොකර ඉන්න බෑනේ.
කොහොමත් ලපයල ආණ්ඩු බලය අරන් ලොකුවට රගන්න ගියේ නෑ. හෙමීට ලස්සනට වැඩේ බැලන්ස් කරගෙන යනව. අවුරුදු 5ක් වගේ යනකොට යහපත් වෙනසක් ඇතිවෙයි කියල හිතනවා. ඉවසීමෙන් බලාගෙන ඉන්න වෙනවා ඉතින්.
නෙදකින් කාලකන්ණි මන්දබුද්දික සක්කිලි httpගොන් පකො ලංකාවෙ කිසි දෙයක් හදන්නෙ නැත්තන්, ඒවත් ගන්න බැරි ලෙවල් එකට tax කරලා ලංකාවෙ උන්ට ගල් යුගේ විදියට tools පාවිච්චි කරන්නද කියන්නෙ?

පේන විදිය / දකින විදිය ඉතින් එක එකා අනුව වෙනස් වෙනවනේ කෝමත්සාමාන්ය මිනිස්සු තව දුප්පත් වෙලා - මහාපරිමාන ව්යාපාරිකයන් - බැන්කු වගෙ එවා තව පොසත් වෙලා තියෙවි! එච්චරයි!
ඔකුන් 1994 ඉදන් එන එන ආන්ඩුවට ජැක ගහල. උන්ට ඔන විදියට නටන්නෙ නැති උනාම එලියට බැහැල එ මිනිස්සුන්ගෙ කකුලෙන් ඇදපු එක විතරයි කලෙ! උබ වගෙ මැන්ටල් උන්ට මුන් හෙන වැඩ්ඩො වගෙ පෙනුනට අපිට පෙන්නෙ කඩාකප්පල් කාරෙයො රැලක් විදියට විතරයි! කලින් ඉදපු හරක් රැලෙ ප්රතිපල තමයි මෙ!
මේවා නියාමනය කරන එක වැරදිද ටාරක සෑර්?![]()
පැදුරේ රෙවුනත් බෙට්ට කෙලින් තියෙන්න ඕන උබලට. යකෝ ඉන්දියාවේ ආර්ථික තත්වය එක්ක ලංකාවේ ආර්ථිකේ compare කරන්න එපා. උන් කාලයක් තිස්සේ කට්ටක් කාලා උන්ගේ රට සෑහෙන ඉහල මට්ටමකට ගෙනල්ල තියෙනවා. මෙච්චර කල් අපේ රට කරපු සක්කිලි පරයෝ රටට මොනවද කරල තියෙන්නේ? බංකොලොත් කරපු එකනේඉන්දියන් ඩස්පයො apple store වලින් ඇපල් ගනිද්දි ඊට වඩා ගෙවල මෙහෙ authorized dealer
ගද්දි පුකේ අමාරුව හරියයි