මෙතැන් පටන් මගෙත් ක්රස් එක වූ බවට නිවේදනය කරමි.Eva Green.
![]()
ape gym ekata enne meki podi kellek 22 years bn. moda gon baddak
Palaveni 4to eke munath ekka dapanko.කතා දෙකක් නෑ ඉතින් @Ayushileo නංගියා තමයි.කවුද කියල දන්නවනෙ ඉතින්.
මම අදටත් දැකපු මුළු අැඟේම කිසිම තැනක් කැත නැති එකම කෙල්ල.
![]()
![]()
මූණ දාන එක හරි නෑනෙ. හැබැයි ටිකක් Uchchana Ravihari වගේ.Palaveni 4to eke munath ekka dapanko.