යුරෝපයෙන් රටක් ගැලවෙනකොට තියෙන සතුට

LINDA_ADERSON_22

Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,336
    30,113
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    Poddak wisthara karanna pluwanda
    බ්‍රෙක්සිට් වල අන්තිම මාස එකහමාර. යන උන් යනවා එන උන් එනවා. පස්සේ බබාහුකුං ඉවරයි. මාස 6ට වීසා අරං දෙපැත්තටම යන්න වෙන්නේ
     
    • Like
    Reactions: ExamHe

    dhanuka kumara

    Well-known member
  • Jul 30, 2012
    5,519
    8,985
    113
    හම්බයෝ ප්‍රංශ ප්‍රසිඩන්ට් මාරාගෙන කන්න හදනවා නේද..උන්ට හොද වැඩේ කොහෙවත් යන අපතයෝ රෙද්ද අස්සේ දා ගත්තට..අන්න අද කොනක ඉදන camp ගලවනම ..වලි
     

    Mawathagama

    Well-known member
  • May 5, 2016
    7,138
    3,994
    113
    බ්‍රෙක්සිට් වල අන්තිම මාස එකහමාර. යන උන් යනවා එන උන් එනවා. පස්සේ බබාහුකුං ඉවරයි. මාස 6ට වීසා අරං දෙපැත්තටම යන්න වෙන්නේ
    UK is planning to give citizenship to a few millions from Hong Kong. But that's better than getting Muslims though.
    UK and other EU countries were shortsighted all the time. They were blind with their focus only on Russia and China, while Muslims encroached their country.
    Cases like Malala shows how US politics wrought havoc in the EU. They took in Malala, made her a hero, awarded Nobel prize, and sought to uplift their PR. What they didn't know was that Muslims are Muslims no matter how they are treated.
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,534
    49,912
    113
    සේදවත්ත
    යුරෝප් නම් කෙලවාගෙන ඉවරයි දැන්
    ජර්මන්, ස්වීඩන් බෙල්ජියම් නොර්වේ ප්‍රංශ ඔක්කොටම හම්බයෝ රිංග ගෙන ෂරියා ඉල්ලනවා, ගෙවල්, නිකන් දීමනා ඉල්ලනවා
    කෙල්ලෝ රේප් කරනවා
    පොලන්ඩ් විතරක් බේරිලා ඉන්නවා උන් මුස්ලිම් උන් ගන්නේ නැති නිසා
    brexit එකෙන්වත් uk බේරුනොත් ලොකු දෙයක්
    උන්ගේ ස වගේ නීතී නෑ . උන්ගේ මානව හිමිකම් සුද්දන්ට හැදුවට කැරි අරාබි කාරයන්ට ඉබ්බා දියට දානකොට ඇන්නාවේ වගේ . උන් වෙනස්කම් පාර්ලිමේන්තු වල ගානට කරනවා නයා මෙල්ල කරන්න. ඇවිල්ලා බලලා කමෙන්ට් කරමු. ඉන්න හිටින්න දුන්නම කනේ කරේ නටන එක නූගත් උන්ගේ සිරිත .
     

    Anonymous_Abstract

    Well-known member
  • Aug 7, 2018
    6,036
    4,570
    113
    Messier 87
    sinhalu methana adanne nethuwa poddak EU, USA,UK embassy valata poddak ghilla balapan vediyen visa denna Tamil> Muslim > Sinhala . un sinhalunta aduven visa denna sinhalu giyoth ita vada anathai kiyala hithana hinda vennethi
     

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,336
    30,113
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    sinhalu methana adanne nethuwa poddak EU, USA,UK embassy valata poddak ghilla balapan vediyen visa denna Tamil> Muslim > Sinhala . un sinhalunta aduven visa denna sinhalu giyoth ita vada anathai kiyala hithana hinda vennethi

    එම්බසි ඇතුලේ වැඩිපුර ඉන්නේ දෙමල්ලු උං සිංහලුන්ට කොහොමත් අරිනවා. තම්බිත් එහෙමයි. සිංහලු නං සිංහලයෙක් දුටු තැන කුපිතවෙන නිසා කිසි චාන්ස් එකක් නෑ.

    දෙමල්ලු දෙමල්ලුන්ට අදින ඇදිල්ල නිසා තමයි සිංහලු පරද්දලා මෙච්චර දෙමළ උගත්තු බිහිවෙන්නේ. දන්නෝ දනිති 🤣🤣
     

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,336
    30,113
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    eka thami ban math kiyanne sinhalu unge athe varadda thiyagen anith unta benala venama athal ekakuth ganannava
    එහෙම නෙමෙයි බං. මමම දැකල තියෙනවා හිතේ අමාරුවට සිංහලුම තව සිංහලුංව පාගනවා. රටකට යන්න ට්‍රයි කරනකොට ගොඩක්ම රිද්දගන්නේ එම්බසිවල සිංහල හැත්ත. උං තමයි නැති ප්‍රශ්න දාලා කෙලවන්නේ. දෙමල්ලුනං තව දෙමලෙක්ගේනං ඇප්ලිකේෂන් එක තමුන්ගේ එකෙක්නේ කියලා වැඩේ ගොඩදාලා දෙනවා.
     

    netnet

    Well-known member
  • Oct 6, 2016
    9,687
    8,425
    113
    යුරෝප් නම් කෙලවාගෙන ඉවරයි දැන්
    ජර්මන්, ස්වීඩන් බෙල්ජියම් නොර්වේ ප්‍රංශ ඔක්කොටම හම්බයෝ රිංග ගෙන ෂරියා ඉල්ලනවා, ගෙවල්, නිකන් දීමනා ඉල්ලනවා
    කෙල්ලෝ රේප් කරනවා
    පොලන්ඩ් විතරක් බේරිලා ඉන්නවා උන් මුස්ලිම් උන් ගන්නේ නැති නිසා
    brexit එකෙන්වත් uk බේරුනොත් ලොකු දෙයක්
    france wala oita hapan paw wade.
     
    • Like
    Reactions: naleen rox

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,336
    30,113
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    france wala oita hapan paw wade.
    ගොඩක් දුරට ඉස්සරහට ෆ්රාන්ස් ජර්මන් අයින්වෙයි. උන්ටත් දැන් අතිං කාලා හරක් බලන සීන් එකක් වෙලා තියෙන්නේ. ඔය රටවල් හැලුනොත් යුනියන් එකෙං ඇති වැඩක් නෑ.
     

    navinnuwan

    Well-known member
  • Sep 19, 2006
    7,836
    3,862
    113
    USA
    එහෙම නෙමෙයි බං. මමම දැකල තියෙනවා හිතේ අමාරුවට සිංහලුම තව සිංහලුංව පාගනවා. රටකට යන්න ට්‍රයි කරනකොට ගොඩක්ම රිද්දගන්නේ එම්බසිවල සිංහල හැත්ත. උං තමයි නැති ප්‍රශ්න දාලා කෙලවන්නේ. දෙමල්ලුනං තව දෙමලෙක්ගේනං ඇප්ලිකේෂන් එක තමුන්ගේ එකෙක්නේ කියලා වැඩේ ගොඩදාලා දෙනවා.
    සිංහලු කියන්නේ උපතින්ම කුහක ජාතියක් නේ, එහෙම නැති උන් ඉන්නේ අතලොස්සක්
     
    • Like
    Reactions: LINDA_ADERSON_22

    netnet

    Well-known member
  • Oct 6, 2016
    9,687
    8,425
    113
    ගොඩක් දුරට ඉස්සරහට ෆ්රාන්ස් ජර්මන් අයින්වෙයි. උන්ටත් දැන් අතිං කාලා හරක් බලන සීන් එකක් වෙලා තියෙන්නේ. ඔය රටවල් හැලුනොත් යුනියන් එකෙං ඇති වැඩක් නෑ.
    ai ban Switzerland ehema oya union ekata hariyanne naha. ewa godak devoloped.
    UK kalinma ain une oka guu godak nisa. unge income eliyata yanawa a madiwata.
     
    • Like
    Reactions: LINDA_ADERSON_22

    sakuntha1996

    Well-known member
  • Jan 13, 2017
    11,383
    21,301
    113
    හැබැයි උන්ගේ ශක්තිය උනේ ඔය යුනිඅන් එක.
    ඕක කැඩුනා කියන්නෙ .උන්ට වගේම අපිටත් හොද නැහැ.
    රුසියාවයි,චීනෙයි නම් සතුටු වේවි ඕක විනශ වෙනවට .
     
    • Like
    Reactions: LINDA_ADERSON_22

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,336
    30,113
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    හැබැයි උන්ගේ ශක්තිය උනේ ඔය යුනිඅන් එක.
    ඕක කැඩුනා කියන්නෙ .උන්ට වගේම අපිටත් හොද නැහැ.
    රුසියාවයි,චීනෙයි නම් සතුටු වේවි ඕක විනශ වෙනවට .

    සෝවියට් යුනියන් එකට කෙලවිලා රටවල් අකුලෝලා ගිය හැටි දැක්කම බය හිතෙනවා
     
    • Wow
    Reactions: sakuntha1996

    sakuntha1996

    Well-known member
  • Jan 13, 2017
    11,383
    21,301
    113
    සෝවියට් යුනියන් එකට කෙලවිලා රටවල් අකුලෝලා ගිය හැටි දැක්කම බය හිතෙනවා
    හැබැයි ඉතින් ඔහොම ගැල උනොත් කට්ටිය වීක් ඉතින්.තනි තනියෙම ගත්තම ඔය සමහර රටවලට යුද ශක්තියත් ලොකුවට නෑනෙ.
    අනෙක යුරෝප් උන් අනෙක රටවල් වලට (අපි වගේ උන්ට )පාට් දාන්නෙත් යුනියන් එක නිසා.
    අර රත්තරං බිත්තර දාන කිකිළි මරා ගත්තා වගේ තමයි.

    හැබැයි සුද්දෝ නම් ගැලවුනේ මම හිතන්නෙ උන් කැනඩා ඔසී නිවුසීලන්ඩ් එක්ක අලුත් යුනියන් එකක් (canzuk)හදන නිසා.ඔය හැම රටේම නායකයාත් රැජිනනෙ. ඒක නිසා බය නැතිව හිටපන්.අලුත් යුනියන් එක පරන එකට වඩා වාසි සහගතලු
    ඕනෙ නම් අපිටත් බැරියැ එලිසබෙත් උන්නාන්සෙට ආපහු අපේ රටේ නායක නම් දීලා ඕකට එකතු වෙන්න.