යෝනිය අවට රෝම ඉවත් කරන්නේ කෙල්ලගේ තියෙන ව&#350

Chintha777

Well-known member
  • Jul 22, 2011
    969
    164
    63
    හී හී....තෑන්ක්ස් මචන්ලා...නොදන්න දෙයක් අහපුවම කියල දුන්නට...මේකේ සමහර කොමනට්ස් දැකල හිනාවෙලාම චු යන්න එනවා බන්....එලකිරි කොල්ලො ටිකක් ඉන්නේ අපිට
     

    Malitharox

    Well-known member
  • Feb 28, 2008
    5,279
    667
    113
    මනෝරාජිකය
    තමුන්ගේ රහස්‍ය ප්‍රදේශය තමුන්ට ඕන විදියට තියාගන්න ඕනෑම කෙනෙක්ට අයිතියක් තියෙනවා.
    නමුත් ඔතනදි එක එක්කෙනාගේ ඇදහිලි හා විස්වාස වෙනස්,සංස්කෘතිය එක්ක බැඳුණු.
     

    slickdeath

    Well-known member
  • Sep 3, 2014
    3,416
    1,680
    113
    eka ithin kellage kamaththa thamai....ekige private parts ekaka eki mna keruwath ubata thiyena amaruwa mkakda..?

    api rewula kapanawa wage thamai...samahara kello ethana shave karanawa, uba eka wanachara kamak hetiyata salakanawanm eka ube modakama
     

    madhustf

    Well-known member
  • May 4, 2008
    5,018
    705
    113
    Kurunegala

    මයිල් කපපුවාම මරු බන් ...........

    නැත්නම් දි** දානකොට කටේ ඔක්කොම මයිල් ටික
    :rofl::rofl::P:P:P
     

    sahan_suba

    Junior member
  • Aug 11, 2009
    238
    12
    18
    ඒ ෂේව් කරපු තැන උඹට පෙන්නුවාද...... ?අන්න එහෙනම් ඒ ඒ කෙල්ලගේ වනචරකම..........:lol:

    :D

    muuta pennala thiyenawa kiyanne aniwa kella wanacharayi. pennuwe nathnam muu kohomda danne othana shave karala kiyala.
     

    Radioactive

    Member
    Jul 22, 2014
    10,047
    732
    0
    ඔසප් වුනාම කෙල්ලොන්ගේ ලේ යනවා යෝනියෙන් එතකොට මේ ලේ යෝනිය වටේ තියෙන මයිල් වල ගෑවෙනවා, ගෑවිලා දාඩිය එක්ක මිශ්‍ර වෙලා විවිධ බැක්ටිරියා ආසාදන ඇති කරනවා, එතකොට vaginal infection ඒමේ සම්භාවිතාව වැඩියි, අනික මයිල් වල දාඩිය රදවාගන්නවාත් එක්ක, මේක වළක්වන්නයි shave කරන්නේ.
     

    Underground

    Well-known member
  • Oct 31, 2014
    3,524
    4,503
    113
    Onawata wada eka gana hithanna epa ban....owa hitha hitha love karanna ba...nikan wawena kes tika kapala dammama mokada wenne....
     

    cristianoragz

    Active member
  • Jan 12, 2014
    846
    85
    28
    හඳේ
    මම නම් හිතන්නේ ඔය මයිල් තියෙන්නේ රහස් ප්‍රදේශ ආරක්ෂා වෙන්න තියන දෙයක් කියලයි ඒ ගොඩක් ඉස්සර මිනිස්සු පරිණාමය වෙන්න කලින් එතනට මේ වෙනකන් මොනවත් දල වහගෙන ඉඳල නැනේ එක නිසයි වැවෙනවා ඇත්තේ, අඩු ගැනේ පරිනමයවත් හිතන්නේ නැතුව ඇති මිනිස්සු මෙච්චර ඉක්මනට විලි වහගනී කියල එක නිසා තවම වැවෙනවා ඇත්තේ, එත් දැන් මම නම් හිතන්නේ ඒවා ඕන නෑ වගේ, රෙදි තියනවනේ වහගන්න, එක නිසා පිරිසිදු කමට ඕව අයින් කලට කමක් නැතුව ඇති (යකුනේ මේ මට හිතුන දේ - බනින්න නම් එපා හොඳේ)