දැන් ශේව් කිරිල්ලත් වනචර කමක් හැටියටද බං සලකන්නෙ? අනේ මන්ද උඹලානං.. :v
thama gal yuge inne mun

දැන් ශේව් කිරිල්ලත් වනචර කමක් හැටියටද බං සලකන්නෙ? අනේ මන්ද උඹලානං.. :v

ඒ ෂේව් කරපු තැන උඹට පෙන්නුවාද...... ?අන්න එහෙනම් ඒ ඒ කෙල්ලගේ වනචරකම..........![]()

මයිල් කපපුවාම මරු බන් ...........
නැත්නම් දි** දානකොට කටේ ඔක්කොම මයිල් ටික
![]()



muuta pennala thiyenawa kiyanne aniwa kella wanacharayi. pennuwe nathnam muu kohomda danne othana shave karala k
කෙල්ලට ගලක් කපද්දී දැක්කේ බන්..![]()
Onawata wada eka gana hithanna epa ban....owa hitha hitha love karanna ba...nikan wawena kes tika kapala dammama mokada wenne....