යෝෂිත බිරිය එක්ක ටික් ටොක් ඇවිත්

Yvette

Active member
  • Nov 21, 2009
    627
    106
    43
    යෝෂිත බිරිය එක්ක ටික් ටොක් ඇවිත්

     

    amaszin

    Active member
  • May 2, 2019
    313
    55
    28
    thajudeen car eka hapila maruna kiyala kiyanne ban, thawama case eka hoyagena yanawalu,
    case eka complicated wela liha ganna beri tharamata

    thoge ammata ballo hukala marunama tho eya divaya loke giya kiyala kiyanavada vesiga putha.thopi vage evun nisa thamai polavata mechcara hikila inne.marapu evun thama pana pitin otherside eke innava.munta karma valin berenna baha. thajudin meka enakam balagena apaye innava danagassala hukavanna:lol::lol:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    උබලත් මේ ටික් ටොක් බල බලා ඉදපල්ල අනේ මන්ද බොලත් :confused::confused:
     

    amaszin

    Active member
  • May 2, 2019
    313
    55
    28
    එක එක බල්ලො මිනී මරල හෙමින් සැරේ හුලන් සැරේ බේරිලා යන්න පුලුවන් කියලා හිතාගෙන ඉන්නෙ.උන් කරුමය බැල්ලීය්ක් වගේ හපන්න බලාගෙන ඉන්නවා කියලා දන්නේ නැ.මැරුන එවුන් තාම පන පිටින් එහා පැත්තේ ඉන්නවා.උන් අපායෙදි හම්බ වෙනවා.එතකොට ආපහු පන පිටින් මේලෝකට ඇදගෙන ඇවිල්ල මෙහෙත් හුකවලා එහෙත් හුකවාල ආපහු නොරෝදනයට මේඅකට එවනවා බල්ලො වගේ ඉන්න.තමන්ගේ යම පල්ලො තමාම මරපු අය.මම නෙවේ.මම මොනිටර් කරනවා:lol:
     

    amaszin

    Active member
  • May 2, 2019
    313
    55
    28
    හැබයි ඕන කර්මයක් ඕවර් පවර් කරන්න මට පුලුවන්.ඒකට ගුඩ් රීසන් ඕන.එතකොට වින්දිතයට රිවෝඩ් එකක් දීලා ඒක ඩිලීට් කරනවා.ඒක මට අයිති බලයක්.
     

    Mohowk

    Well-known member
  • Jun 14, 2018
    17,624
    21,114
    113
    Wakanda
    උබලත් මේ ටික් ටොක් බල බලා ඉදපල්ල අනේ මන්ද බොලත් :confused::confused:

    බෙබිනෙ ඉන්නෙ
    මූට අකමැති මොක්
    මූ ගල් කපන්න කැමති නැද්ද උබට
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    thoge ammata ballo hukala marunama tho eya divaya loke giya kiyala kiyanavada vesiga putha.thopi vage evun nisa thamai polavata mechcara hikila inne.marapu evun thama pana pitin otherside eke innava.munta karma valin berenna baha. thajudin meka enakam balagena apaye innava danagassala hukavanna:lol::lol:



    ubata mama kiyapu eka therila naha yako. mama kiuwe EROZANGE version eken
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    බෙබිනෙ ඉන්නෙ
    මූට අකමැති මොක්
    මූ ගල් කපන්න කැමති නැද්ද උබට

    ගල් සීන් ,කොලු සීන් ,පුK සීන් ඔක්කොම උබලගෙ ගු අන් පි කේස්නෙ බන්, අපි දැක්කනෙ රන්ජගෙ hada pati වලින් රෙදි නැ බන් උබලගෙ.. :lol::lol::lol: