මයින්ද මාත්තයගේ කාලේ කොල්ලෝ පැද්දේ පල්සර්තාරුණ්යය CT100 පදින තත්වෙට මේ රට දියුණු කරපු මහින්ද මහත්තයටත් රනිල් මහත්තයටත් පින් සිද්ද වෙන්න ඕනේ
මයින්ද මාත්තයගේ කාලේ කොල්ලෝ පැද්දේ පල්සර්තාරුණ්යය CT100 පදින තත්වෙට මේ රට දියුණු කරපු මහින්ද මහත්තයටත් රනිල් මහත්තයටත් පින් සිද්ද වෙන්න ඕනේ
ඕකට මහත ටයර් එකක් එහෙම දාන්න පුලුවන් නං ඕකුන් ඒකත් දානවා. දැන් උන්ගෙ හීනෙ CT-100 එකක් අරගන්න එකඋන් පිටිපස්සෙ footrest එකත් උස්සලා තියෙන්නෙ
සුදු තාත්තිලාද? සාපෙමොකද්ද සිංහලු මේ අලුතෙන් ඇවිත් තියන CT-100 රැල්ල. ටික් ටොක් එකේ තනි බීසනේ,
සමහරු ටේල් ලයිට් එක ගලවලා කියනවා හයි කැපෑසිටි ලුක් එක ඇවිත් කියලා
සමහරු තොරණ වගේ ලයිට් දාල
සමහරු කියන්නෙ ඒක තරං බයික් එකක් නෑ කියලා
මම ටික්ටොක් එකේ දවස් තුනකට විතර කලින් කමෙන්ට් එකක් දාල ඕකට තාම ඒකෙ එවුන් මට බනිනවා![]()
![]()
උඹලාට මතකද දන්නෙ ්නැ ඉස්සර එක්ස් ෆයල්ස් පටන් ගන්න කලින් ඩෙලෝ ඔයිල් ඇඩ් එකක් යනවා කස්ටම් බයික් එකක් කුඩු වෙන එකක්.සුපිරි බයික් එක. Full tank ගහගත්තා කියන්නෙ හිතෙන හිතෙන තැන යන්න පුලුවන්. හරියට service ටික කරලා මෝඩයා වගේ වලවල් බම්ප් වලින් දාන්නෙ නැතුව ගියානම් සුපිරි.
Anyway, මමනම් custom වැඩවලට කැමති නෑ. එන විධිය හොඳ
ඕවගේ හැන්ඩ් උස්සල කස්ටම් කරන්න පුළුවන්ද බන්?ඕකට මහත ටයර් එකක් එහෙම දාන්න පුලුවන් නං ඕකුන් ඒකත් දානවා. දැන් උන්ගෙ හීනෙ CT-100 එකක් අරගන්න එක
Can you post a link to that modified bike?ඒක තමයි
ඒකයි ටේල් ලයිට් එකයි ගලවලා දැම්මම හයි කැපෑසිටි බයික් කියලා පේනවා කියලා තමයි උන් වීඩියෝ දාන්නෙත්.
Can you post a link to that modified bike?
නිකමට CT100 කියලා සර්ච් කරාම ඇති ඕන තරං එනවා
Can you post a link to that modified bike?
එහෙම දේකුත් තියෙනව තමයි.Paw ban un loku bike dakkama balan innawa..
Ape kale kuhaka haththa wage nemei unge irisiyawa adui..

thaththagema shirt ekk adapn , loku , kalisamkut adganin ethkot mru
නිකමට CT100 කියලා සර්ච් කරාම ඇති ඕන තරං එනවා
තාරුණ්යය CT100 පදින තත්වෙට මේ රට දියුණු කරපු මහින්ද මහත්තයටත් රනිල් මහත්තයටත් පින් සිද්ද වෙන්න ඕනේ