General degree ekak awlak nedda? nettam class ekak oneda?
General degree ekak awlak nedda? nettam class ekak oneda?
umbata meka FB add ekak widihata daanna thiyenne ;
sudu van kata natiwa dala tiyennedegree ekak tiyenawa nam anith europe ratawalata wayasa echchara prasanayak naha . 40k witara wenakan okayage 30+ ayata mona ratawalda set wenne?
degree ekak tiyenawa nam anith europe ratawalata wayasa echchara prasanayak naha . 40k witara wenakan okay
itath wadi nam itin mona hari other qualification one
okay swiss witarai bari anith ratawal okaydegree ekak tyenawa bn civil engineering. wayasa 31i
pisso tikak innawa owa ganan ganna epa .
Tamange adu padu tiyenawa nam ewa hadagena diyunu wenna newei balanne.
wena ekek goda yanawata irisiyai.
post study opportunities gana ubath dana hindai oya
