රගපාන්න ඕනේ නැහැ ලේසියෙන් swiss යන්න Free Education

apikaluda?

Active member
  • May 9, 2013
    438
    102
    43
    Capture.JPG

    Ai ban mema.....:shocked:
     
    • Like
    Reactions: eurovisa

    apikaluda?

    Active member
  • May 9, 2013
    438
    102
    43
    pisso tikak innawa owa ganan ganna epa .

    Tamange adu padu tiyenawa nam ewa hadagena diyunu wenna newei balanne.
    wena ekek goda yanawata irisiyai.
    post study opportunities gana ubath dana hindai oya


    Awulak ne....REP kapapu ayatath Higher Study ekak/ work visa ekak/ PR ekak set wewa!!:yes: