රජය හිතාමතා මිනිසුන්ට ආතල් දෙයි මෙන්න සාක්ශි..

usa_nihaal

Well-known member
  • Aug 24, 2021
    4,717
    9,001
    113
    උස්සන්ගොඩ
    අතල් නැ මට ප්‍රශ්නෙ තේරෙනව, ඒත් විසදුම බුරන එක නෙමේ බලාගර හදන එක..බලගාර නොහද අතින් ටර්බයින් කරකවන්ඩ බැ, සාම්පූර් නතර කරාම හුරේ දාල දැන් අඩල වැඩක් නැ ..


    අප්ප්‍රිකාවෙ මිනිමස්කන වනචාරියොත් දැන් කිරියට එනව
    ------ Post added on Mar 30, 2022 at 2:34 PM
    උන් හොදයි සක්කිලියො ආත්මයක් නැති තෝ වගේ අවජාතක වේසිගේ පුතාලට වඩා...
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    මේ මල් පොන්න වේසිගෙ පුතාට හැමනිල යන්න ගේමක් දෙන්න එකෙක් මේකේ නැත්ද මේකේ.?
    කස්ටිය උපරිමේ රිදෝගෙන , උබලගෙ ලපය කරන්ට් නොගෙන ඉන්නෙ නැනෙ නැනෙ නැනෙ.🤭🤭
     

    aruna1

    Well-known member
  • Apr 22, 2008
    10,911
    6,791
    113
    39
    Galle
    අතල් නැ මට ප්‍රශ්නෙ තේරෙනව, ඒත් විසදුම බුරන එක නෙමේ බලාගර හදන එක..බලගාර නොහද අතින් ටර්බයින් කරකවන්ඩ බැ, සාම්පූර් නතර කරාම හුරේ දාල දැන් අඩල වැඩක් නැ ..


    අප්ප්‍රිකාවෙ මිනිමස්කන වනචාරියොත් දැන් කිරියට එනව
    ------ Post added on Mar 30, 2022 at 2:34 PM
    Sampoor plant eka run karanne muhudu wathuren da?
     

    vckeranda

    Well-known member
  • Nov 12, 2013
    1,388
    1,007
    113
    අතල් නැ මට ප්‍රශ්නෙ තේරෙනව, ඒත් විසදුම බුරන එක නෙමේ බලාගර හදන එක..බලගාර නොහද අතින් ටර්බයින් කරකවන්ඩ බැ, සාම්පූර් නතර කරාම හුරේ දාල දැන් අඩල වැඩක් නැ ..


    අප්ප්‍රිකාවෙ මිනිමස්කන වනචාරියොත් දැන් කිරියට එනව
    ------ Post added on Mar 30, 2022 at 2:34 PM
    ekata thami 2/3 dila minsu andu path karanna,. long term plan na eda wela tour kramayata rata duwala dan vinasa penawa ne. balapan ara indian foreign minster issraha namena namilla. lajai duakai, eka avith hospital walai, sheld walai, api nikam yatath vasiyo wage. mehama crisis ekka enna thiynawa kiyanna rajaya dan nadda babalada? okkoma late decesion.

    https://www.gossiplankanews.com/2022/03/peradeniya-hospital-india.html
     
    Last edited:

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    අනේ ගොන් හරකෝ..සාම්පූර් හැදුවනම් අද ඒකට දාන්නෙ දරද?මෙතන තියෙන්නෙ බලාගාර අවුලක් නෙමෙයි තොපේ අාණ්ඩුවට ඩොලර් නෑ ගල් අඟුරු ගේන්න. 2005 ඉඳන් ගත්ත ණය ගෙව්වට පස්සෙ කොහෙද ඩොලර් ඉතුරු වෙන්නේ..
    ලොල් දැනුත් නොරොච්චෝලෙ දුවන්නෙ දර දාලද පොන්ස්?????සාම්පූර් වලට කෙලෝල දැන් බයිල කියෝනව, කරන්ඩ ඕන දේ නොකර ලැජ්ජාව වගගන්ඩ බයිල කියෙවුවට වැඩක් නැ
     
    • Dislike
    Reactions: Cypress and Fox C2

    Fox C2

    Well-known member
  • Aug 27, 2011
    15,275
    2,675
    113
    nomans land
    ලොල් දැනුත් නොරොච්චෝලෙ දුවන්නෙ දර දාලද පොන්ස්?????සාම්පූර් වලට කෙලෝල දැන් බයිල කියෝනව, කරන්ඩ ඕන දේ නොකර ලැජ්ජාව වගගන්ඩ බයිල කියෙවුවට වැඩක් නැ
    Wezi, navaththaganin 🤮
    ube mynata minissu aye chande denne na methana biruwata 🤮
     

    Cypress

    Well-known member
  • Jul 22, 2021
    16,177
    27,654
    113
    ලපකොටා ලයිට් ගන්නෙ නැලු කරන්ට් යන වෙලාවට ඌ ටිප් එක් ඕෆ් කරගන්නවලු.🤭🤭
    නොදකින් පිංගුත්තර කුලී කොමෙන්ට් මල් පොන්නයා. තව පුක හෝදපන් රාජපක්ශ කම්බ හොරුන්ගේ වහල් පොන්න වේසාවා.
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ekata thami 2/3 dila minsu andu path karanna,. long term plan na eda wela tour kramayata rata duwala dan vinasa penawa ne. balapan ara indian foreign minster issraha namena namilla. lajai duakai, eka avith hospital walai, sheld walai, api nikam yatath vasiyo wage. mehama crisis ekka enna thiynawa kiyanna rajaya dan nadda babalada? okkoma late decesion.

    https://www.gossiplankanews.com/2022/03/peradeniya-hospital-india.html
    2/3 තිබ්බ කියල බලාගාර දවසින් ගහන්ඩ බැනෙ, සාම්පූර් හදල තිබ්බනම් ඔය මොකුත් නැනෙ..

    ගියා රජපක්ශගෙන් පලිය ගන්ඩ සාම්පූර් නතර කරල දැන් සැප ඇති කස්ටියට කොහොමද පැය ගනන් කරන්ට් නැතුව ඉද්දි , ර
     

    supun_sg

    Well-known member
  • Sep 5, 2010
    16,293
    25,071
    113
    tracing Geo-location.. ... ...
    2/3 තිබ්බ කියල බලාගාර දවසින් ගහන්ඩ බැනෙ, සාම්පූර් හදල තිබ්බනම් ඔය මොකුත් නැනෙ..

    ගියා රජපක්ශගෙන් පලිය ගන්ඩ සාම්පූර් නතර කරල දැන් සැප ඇති කස්ටියට කොහොමද පැය ගනන් කරන්ට් නැතුව ඉද්දි , ර

    mechchara dewal wela thiyeddi redi nathuwa kade yana thota nam panuwo gahanna oni.

    Mahansi wela rassawak karapan eka ekage gu kanne w/ putha.
     
    • Like
    Reactions: Champ HB

    vckeranda

    Well-known member
  • Nov 12, 2013
    1,388
    1,007
    113
    2/3 තිබ්බ කියල බලාගාර දවසින් ගහන්ඩ බැනෙ, සාම්පූර් හදල තිබ්බනම් ඔය මොකුත් නැනෙ..

    ගියා රජපක්ශගෙන් පලිය ගන්ඩ සාම්පූර් නතර කරල දැන් සැප ඇති කස්ටියට කොහොමද පැය ගනන් කරන්ට් නැතුව ඉද්දි , ර
    ahhaganna epa eda vela tour ekata duwala kela unhama kagewath pita warada, math 69 ekek thami. mata duka anna ekai.
     

    akshanz 2.0

    Well-known member
  • Jun 2, 2017
    2,063
    3,398
    113
    IN YOUR MIND RIGHT NOW!
    රිදුනට කරන්ඩ දෙයක් නැ,ලපය ට්ප් එක ඕප්කර ගන්නෙ නැනෙ..මිනිස්සුන්ගෙ පැත්ත ගන්නවනම් හදන්ඩ තිබ්බ සාම්පූර් දැන් ඇඩුවට වැඩක් නැ.


    පිස්සු හැදෙයි ,අපිට ලයිට් කපන් නැ.
    ------ Post added on Mar 30, 2022 at 2:30 PM
    ලපය ටිප් එක ඕෆ් කරාම අපිට පුකද හුජ්ජෝ. ඉදකින්. අවජාතකයා. තෝ නම් අර ස්කාවියාට දාව උපදිච්ච එකෙක්ද කොහෙද. ගොංකතාවක්මයි කිව්වොත් කියන්නේ
     
    • Like
    Reactions: War Fighter

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    mechchara dewal wela thiyeddi redi nathuwa kade yana thota nam panuwo gahanna oni.

    Mahansi wela rassawak karapan eka ekage gu kanne w/ putha.
    මගේ කඩේයාම නිසා ලයිට් නැති උනා නෙමේනෙ, උබල සාම්පුර් නොහදපු එකෙක්නෙ මේ හෙනේ පාත් උනේ, කොහොමද දැන් සැපද පැය ගනන් අදුරෙ ඉද්දි, අපි ඕව කියුව තොපිට ඒ කාලෙම් සාම්පූර් හදන එක නතර කරපු කාලෙම දැන් සැපනේ වෙනස උපරීමයි

    ලපය ටිප් එක ඕෆ් කරාම අපිට පුකද හුජ්ජෝ. ඉදකින්. අවජාතකයා. තෝ නම් අර ස්කාවියාට දාව උපදිච්ච එකෙක්ද කොහෙද. ගොංකතාවක්මයි කිව්වොත් කියන්නේ
    කොච්චර බිරුවත් සාම්පූර් හදපු නැති එකේ වගකිමෙන් තොපිලට මිදෙන්ඩ බැ..දැන් සැපද හත්තද පලිය රාජපක්ශගෙන්🤭🤭🤭
    ------ Post added on Mar 30, 2022 at 7:50 PM
     

    akshanz 2.0

    Well-known member
  • Jun 2, 2017
    2,063
    3,398
    113
    IN YOUR MIND RIGHT NOW!
    අතල් නැ මට ප්‍රශ්නෙ තේරෙනව, ඒත් විසදුම බුරන එක නෙමේ බලාගර හදන එක..බලගාර නොහද අතින් ටර්බයින් කරකවන්ඩ බැ, සාම්පූර් නතර කරාම හුරේ දාල දැන් අඩල වැඩක් නැ ..
    දැන් බලාගාර හදන්න ඕනි රටේ මිනිස්සුද හුජ්ජෝ. ඒව හදන්න කියලා මිනිස්සු දුක්මහන්සියෙන් හම්බ කරලා දුන්න සල්ලි නේද තොපි හොරාකෑවෙ
     
    • Like
    Reactions: aneasarayana

    incest_cult

    Well-known member
  • Sep 8, 2017
    2,354
    1,821
    113
    colombo
    සාම්පූර් බලාගාරය නවත්ට්ගපු එක ප්‍රස්නයක් තමයි. ඒත් ප්‍රශ්නෙ මෙතනට එන්න ඔඩුදුවන්න දීලා බලන්හිටපු 3/2 බලයක් තියෙන ආණ්ඩුවක් මොකටෑ.... ඔය ඉලව්වෙන් කරපු එකම දේ, බැසිල් ගොයියට ද්විත්ව පුරවැසි භාවය්ත් තියාගෙන මුදල් ඇමතිකාඅ ගන්න පාර කපන්න බලපෑම් කරපු එක විතරයි
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    දැන් බලාගාර හදන්න ඕනි රටේ මිනිස්සුද හුජ්ජෝ. ඒව හදන්න කියලා මිනිස්සු දුක්මහන්සියෙන් හම්බ කරලා දුන්න සල්ලි නේද තොපි හොරාකෑවෙ
    මිනිස්සු නෙමේ සාම්පූර් නතර කරේ තොපේ යහපාලන පාන්ඩුව, ජෙප්පො තමයි ඒවට හුරේ දැම්මෙ , වර්තමාන විදුලි අර්බුදයට වගකියන්ඩ ඕන ජෙප්පොයි ගුපියොයි

     

    akshanz 2.0

    Well-known member
  • Jun 2, 2017
    2,063
    3,398
    113
    IN YOUR MIND RIGHT NOW!
    සාම්පූර් බලාගාරය නවත්ට්ගපු එක ප්‍රස්නයක් තමයි. ඒත් ප්‍රශ්නෙ මෙතනට එන්න ඔඩුදුවන්න දීලා බලන්හිටපු 3/2 බලයක් තියෙන ආණ්ඩුවක් මොකටෑ.... ඔය ඉලව්වෙන් කරපු එකම දේ, බැසිල් ගොයියට ද්විත්ව පුරවැසි භාවය්ත් තියාගෙන මුදල් ඇමතිකාඅ ගන්න පාර කපන්න බලපෑම් කරපු එක විතරයි
    හැම ආන්ඩුවම කරේ පහුගිය ආන්ඩුවේ නොකරපු දේ විවේචනය කර කර හැමිනුන එක.