රජ පවුල රටින් පැනයෑමට ගුවන් යානා සූදානම්&#3482

KrAzY_iN_LuV

Well-known member
  • Jun 4, 2009
    16,775
    1,170
    113
    පිස්සන් කොටුවේ
    2w4e80x.jpg


    Walikada ready

    :lol:
    :lol::lol::lol::lol:
     

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne





    metana kaztiya kiyana widiyata RANIL p******k....................

    mahinda pirimiya................

    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

    but Ranil hitapu kale..............

    *raja pawlak na
    *hora gahili na
    *mihin air na
    *hal 100 nagge na............

    bt MR...................
    *hal 100
    *mihin air
    *RAJA pawla...............

    so sad

    mehema bladdi
    bola kiyana oya p***** ta rata bara dena eka hodai..........

    oya maha kalu PIRIMI sinhalayata bara denawata wada..........


    ubetat MR EK 1 awilla kahinna kiyala keeeyak hari dunnada????????????

    nattan Manzzz ge utum
    DICK rajaya dunnada kate tiyan inna kiyala
     

    KrAzY_iN_LuV

    Well-known member
  • Jun 4, 2009
    16,775
    1,170
    113
    පිස්සන් කොටුවේ
    metana kaztiya kiyana widiyata RANIL p******k....................

    mahinda pirimiya................

    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

    but Ranil hitapu kale..............

    *raja pawlak na
    *hora gahili na
    *mihin air na
    *hal 100 nagge na............

    bt MR...................
    *hal 100
    *mihin air
    *RAJA pawla...............

    so sad

    mehema bladdi
    bola kiyana oya p***** ta rata bara dena eka hodai..........

    oya maha kalu PIRIMI sinhalayata bara denawata wada..........


    ubetat MR EK 1 awilla kahinna kiyala keeeyak hari dunnada????????????

    nattan Manzzz ge utum
    DICK rajaya dunnada kate tiyan inna kiyala
    Sara wadida manda:lol::lol::lol: