ow ban thurumpu okkotama badu hamba unaaneaniwaa dan vena karanna deyak nahane .. gahan thurunpu okkoma gahuvvath hari giye nahane![]()


planthis kiyan ne thawath pacha ITN wadina kenek![]()



appata huduu eka thamai muu methana wili rudaawa hadila wage dagalanneplanthis kiyan ne thawath pacha ITN wadina kenek![]()
















Sara wadida mandametana kaztiya kiyana widiyata RANIL p******k....................so sad
mahinda pirimiya................
but Ranil hitapu kale..............
*raja pawlak na
*hora gahili na
*mihin air na
*hal 100 nagge na............
bt MR...................
*hal 100
*mihin air
*RAJA pawla...............
mehema bladdi
bola kiyana oya p***** ta rata bara dena eka hodai..........
oya maha kalu PIRIMI sinhalayata bara denawata wada..........
ubetat MR EK 1 awilla kahinna kiyala keeeyak hari dunnada????????????
nattan Manzzz ge utum
DICK rajaya dunnada kate tiyan inna kiyala



Sara wadida manda![]()







kiyana 1 kiyanna epai banzzz LUNU ABUL atiwa..........![]()


ow ow eka aththa 

මාරෙට ඇත්තම කියන එකක් නෙ? ඔයිට වඩා ඇත්ත කියන්නෙ ලීඩර් එක විතරයි.