රට ඉදන් සල්ලි එවන උන්ට කාර්

kandahar

Well-known member
  • Mar 19, 2011
    13,430
    17,410
    113
    තාම ගන්න පුලුවන්ද බං පර්මිට් එක?
    පර්මිට් වලට වාහන ගෙන්වන තැනක් කියපල්ලකො
     

    kidney

    Well-known member
  • Feb 16, 2024
    487
    603
    93
    පල වේසිගෙ කොල්ලා. කම්පනි ප්‍රොමෝට් කරන්න ආව මෙතන

    Wesige puthe, e mage companiyak neme, mu gennana thanak ahala thiyena hnda thanak damme. Mun thama lokuwatama EV karanne man danna tharamin.

    Ubath anunta irisiya nokara 1 dollar 1k hari genna balapan ponnaya. ara 2000n passe unuth one tharam dollar hoyanawa. Naki ponnayata ethakota ohoma ridena ekak na
     
    Last edited:

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    Ane huththo e mage companiyak neme, mu gennana thanak ahala thiyena hnda damme. Mun thama lokuwatama EV karanne man danna tharamin.

    Ubath anunta irisiya nokara 1 dollar 1k hari genen ponnaya
    තෝ මේකෙ වැඩ කරන 2.50 සේල් කාරයෙක් නේද?
    IMG-3605.jpg
     
    • Dislike
    Reactions: kidney

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    Ow ow ube amma oke athuganne. mama e wesita puke arinawa oke idan
    හහ් හා බඩු මාට්ටු උනාට පස්සෙ දැන් පුක ගිනි අරන් ඉන්නෙ 2.50 කාර් සේල්ස් වේසිගෙ පුතාගෙ. බස් ස්ටෑන්ඩ් එකක ලේන්සුවක් දාගෙන හිඟා කාපං ඊට වඩා නම්බුයි.
     
    • Dislike
    Reactions: YelaWolf

    kidney

    Well-known member
  • Feb 16, 2024
    487
    603
    93
    හහ් හා බඩු මාට්ටු උනාට පස්සෙ දැන් පුක ගිනි අරන් ඉන්නෙ 2.50 කාර් සේල්ස් වේසිගෙ පුතාගෙ. බස් ස්ටෑන්ඩ් එකක ලේන්සුවක් දාගෙන හිඟා කාපං ඊට වඩා නම්බුයි.

    Ubata sale ekaka ekek puke ariyada ponnayo, mama meke sale promte karapu thanak plwnnm pennapan. me thread eka dapu ekaa EV gena thanak ahala thiyneawa ekata uththare damme pottayage as penne nadda? madden panala puka denne

    Aththa kiyapan sale karayek ube wahane kunu kolleta aran gihin, gaana double karala wikka neda? hoda wade thota
     

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    Ubata sale ekaka ekek puke ariyada ponnayo, mama meke sale promte karapu thanak plwnnm pennapan. me thread eka dapu ekaa EV gena thanak ahala thiyneawa ekata uththare damme pottayage as penne nadda? madden panala puka denne

    Aththa kiyapan sale karayen ube wahane kunu kolleta aran, gaana gihin double karala wikka neda? hoda wade thota
    එකෞන්ට්ස් දෙකම රෙජිස්ටර් වෙලා තියෙන්නෙ පෙබරවාරි මාසේ. ඇයි මේ දවස් වල කමිශන් අඩුයිද හිඟන වේසිගෙ කොල්ලෝ? උඹේ අම්මව බෝ ගහ යට විකුනල වත් ගානක් හොයා ගනින්.

    IMG-3607.jpg



    IMG-3605.jpg
     

    manjulabw

    Well-known member
  • Aug 23, 2007
    17,468
    15,592
    113
    Land of the Gods 🕎
    එකෞන්ට්ස් දෙකම රෙජිස්ටර් වෙලා තියෙන්නෙ පෙබරවාරි මාසේ. ඇයි මේ දවස් වල කමිශන් අඩුයිද හිඟන වේසිගෙ කොල්ලෝ? උඹේ අම්මව බෝ ගහ යට විකුනල වත් ගානක් හොයා ගනින්.

    IMG-3607.jpg



    IMG-3605.jpg
    hammata 😕
     

    gnilukshi

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,056
    48,440
    113
    එකෞන්ට්ස් දෙකම රෙජිස්ටර් වෙලා තියෙන්නෙ පෙබරවාරි මාසේ. ඇයි මේ දවස් වල කමිශන් අඩුයිද හිඟන වේසිගෙ කොල්ලෝ? උඹේ අම්මව බෝ ගහ යට විකුනල වත් ගානක් හොයා ගනින්.

    IMG-3607.jpg



    IMG-3605.jpg

    Overland automobile එකත් ඉවරයි 😄
     

    kidney

    Well-known member
  • Feb 16, 2024
    487
    603
    93
    එකෞන්ට්ස් දෙකම රෙජිස්ටර් වෙලා තියෙන්නෙ පෙබරවාරි මාසේ. ඇයි මේ දවස් වල කමිශන් අඩුයිද හිඟන වේසිගෙ කොල්ලෝ? උඹේ අම්මව බෝ ගහ යට විකුනල වත් ගානක් හොය
    Maru logic eka ban. 😆😆 hari hari mama overland aithikaraya. Mathakada mn ube wahane kunu kolleta ussan gihin double karala wikka? Uba moda ponnayek nisa ahu una

    monawada bn ithin oya gennanna puluwan EV ??

    list ekak nadda??

    ganan kohomada?
    Ara creed aiya hari kawuruhari ekek thread ekak dala tibba list eka. Mn hambunoth memtion karannm.
    ------ Post added on Mar 7, 2024 at 6:30 PM
     
    • Like
    Reactions: kolavari