පල වේසිගෙ කොල්ලා. කම්පනි ප්රොමෝට් කරන්න ආව මෙතනplwn, eka me awurudde june wenakan extend kala...
Overland eken thaman gennala denne:
https://ikman.lk/en/shops/overland-automobiles
පල වේසිගෙ කොල්ලා. කම්පනි ප්රොමෝට් කරන්න ආව මෙතන
තෝ මේකෙ වැඩ කරන 2.50 සේල් කාරයෙක් නේද?Ane huththo e mage companiyak neme, mu gennana thanak ahala thiyena hnda damme. Mun thama lokuwatama EV karanne man danna tharamin.
Ubath anunta irisiya nokara 1 dollar 1k hari genen ponnaya
තෝ මේකෙ වැඩ කරන 2.50 සේල් කාරයෙක් නේද?
![]()
හහ් හා බඩු මාට්ටු උනාට පස්සෙ දැන් පුක ගිනි අරන් ඉන්නෙ 2.50 කාර් සේල්ස් වේසිගෙ පුතාගෙ. බස් ස්ටෑන්ඩ් එකක ලේන්සුවක් දාගෙන හිඟා කාපං ඊට වඩා නම්බුයි.Ow ow ube amma oke athuganne. mama e wesita puke arinawa oke idan
හහ් හා බඩු මාට්ටු උනාට පස්සෙ දැන් පුක ගිනි අරන් ඉන්නෙ 2.50 කාර් සේල්ස් වේසිගෙ පුතාගෙ. බස් ස්ටෑන්ඩ් එකක ලේන්සුවක් දාගෙන හිඟා කාපං ඊට වඩා නම්බුයි.
එකෞන්ට්ස් දෙකම රෙජිස්ටර් වෙලා තියෙන්නෙ පෙබරවාරි මාසේ. ඇයි මේ දවස් වල කමිශන් අඩුයිද හිඟන වේසිගෙ කොල්ලෝ? උඹේ අම්මව බෝ ගහ යට විකුනල වත් ගානක් හොයා ගනින්.Ubata sale ekaka ekek puke ariyada ponnayo, mama meke sale promte karapu thanak plwnnm pennapan. me thread eka dapu ekaa EV gena thanak ahala thiyneawa ekata uththare damme pottayage as penne nadda? madden panala puka denne
Aththa kiyapan sale karayen ube wahane kunu kolleta aran, gaana gihin double karala wikka neda? hoda wade thota
hammataඑකෞන්ට්ස් දෙකම රෙජිස්ටර් වෙලා තියෙන්නෙ පෙබරවාරි මාසේ. ඇයි මේ දවස් වල කමිශන් අඩුයිද හිඟන වේසිගෙ කොල්ලෝ? උඹේ අම්මව බෝ ගහ යට විකුනල වත් ගානක් හොයා ගනින්.
![]()
![]()
එකෞන්ට්ස් දෙකම රෙජිස්ටර් වෙලා තියෙන්නෙ පෙබරවාරි මාසේ. ඇයි මේ දවස් වල කමිශන් අඩුයිද හිඟන වේසිගෙ කොල්ලෝ? උඹේ අම්මව බෝ ගහ යට විකුනල වත් ගානක් හොයා ගනින්.
![]()
![]()
Maru logic eka ban.එකෞන්ට්ස් දෙකම රෙජිස්ටර් වෙලා තියෙන්නෙ පෙබරවාරි මාසේ. ඇයි මේ දවස් වල කමිශන් අඩුයිද හිඟන වේසිගෙ කොල්ලෝ? උඹේ අම්මව බෝ ගහ යට විකුනල වත් ගානක් හොය
Ara creed aiya hari kawuruhari ekek thread ekak dala tibba list eka. Mn hambunoth memtion karannm.monawada bn ithin oya gennanna puluwan EV ??
list ekak nadda??
ganan kohomada?