රට ජොබ් එකක් හොයා ගන්න ලේසිම විදිහ.

U-tag

Well-known member
  • Nov 18, 2011
    12,732
    14,353
    113
    ඕකෙ agency එකෙන් ගාණක් තියාගෙන ද salary දාන්නේ? කෙලින්ම අදාල රටේ vacancy site වලින් apply කරද්දී ඔයිට වඩා salary පෙන්නනවා නේ. 🤔 🤔
     
    • Like
    Reactions: Rumeshzoysa