රට වෙනුවෙන් බුද්ධිමත්ව සිතීම ඔබේ මෙන්ම ම&#3535

sasamantha

Member
Dec 16, 2008
1,167
18
0
රට වෙනුවෙන් බුද්ධිමත්ව සිතීම ඔබේ මෙන්ම ම&#3535
 
Last edited:

Renesas

Member
Apr 15, 2009
20,009
431
0
Sihina wijithe
UNP eka gena katha karala wedak na kauruth dannawa UNP eke desha drohi weda piliwela me anduwen wasara 30k pwewathi LTTE arbude wisaduwa ekath kauruth dannawa namuth me anduwen sanwardane namen gasa kema uparimawa sidhu karanawa aula eka gena boho pirisak denuwath na
 

sasamantha

Member
Dec 16, 2008
1,167
18
0
UNP eka gena katha karala wedak na kauruth dannawa UNP eke desha drohi weda piliwela me anduwen wasara 30k pwewathi LTTE arbude wisaduwa ekath kauruth dannawa namuth me anduwen sanwardane namen gasa kema uparimawa sidhu karanawa aula eka gena boho pirisak denuwath na

Kot Anduwa Hitiyath Horakam Wenawa ban. Aka Me Rate Deshapalane Heti....
 

sasamantha

Member
Dec 16, 2008
1,167
18
0
A kiyanne eva nethi karanna berida
eva me ratata sadakalikaida
me anduwa balayata awe eva nethi karanawa kiyala neda

ehema unoth janathawata deviyange pihitai!!!!!

Awa Kiyanda amarui. Monawa Unath Me wenakota Lanka Ithihasaye Wishalama Sanwardenaya Wemin Thiyenne. Aka Kauruth Piliganda Wenawa. Anika Awa karanda Lankawe Kisima Sampathk ho Ayathanayak Neethiwirodheewa Kunukolleta Wikunala na
 

sasamantha

Member
Dec 16, 2008
1,167
18
0
පැටියා;5709949 said:
Awankawama kiwwoth mama ma Martu 29 (2 years pita hitiye) tamai lankawata awe. Eeth lankawe wechcha hama deyakma dannawa :yes::yes:

Hari Monada Umbata Den Prove Karaganda ona
 

sasamantha

Member
Dec 16, 2008
1,167
18
0
eka eththa namuth me anduwa karana sanwardane namen karana gasa kema bohoma wedi :dull:

Sakki Nethiwa Ahema Akaparatama Kiyana Aka weradi ban. Oka Kiyanne UNP ake Lokko neda? Un methak kal Kiyapu Hema Deyakma Boru Kiyala Oppu wela thiyanawa neda? Ithin Ahema baladdi Okun Kiyana awa wishwasa karanda bane ban.
 

sasamantha

Member
Dec 16, 2008
1,167
18
0
Ubata ube lipiye thiyena eva oppu kala hekida:lol::lol::lol:

Oya Mage Lipiyak neme ban. Mata Apu mail akak. Hari umbata monada oppu karaganda ona. mama puluwannam Oppu karannam. Sure karanda ba. Monawa unath meke thiyana awa aththa kiyala mamath ahala thiyanawa. hari monda oppu karanda one?
 

Renesas

Member
Apr 15, 2009
20,009
431
0
Sihina wijithe
Sakki Nethiwa Ahema Akaparatama Kiyana Aka weradi ban. Oka Kiyanne UNP ake Lokko neda? Un methak kal Kiyapu Hema Deyakma Boru Kiyala Oppu wela thiyanawa neda? Ithin Ahema baladdi Okun Kiyana awa wishwasa karanda bane ban.

sakki ihatath udin polawe paya gahala uba hoyala balapan kohomada wiyappruthi karanne kiyala UNP anduwa kaleth sanwardane namen gasa kewe nethuwa nowe namuth me anduwa wisala wasayen gasa kanawa amathyansa magin wisala dusha wancha wenawa hoyala balapan