UNP eka gena katha karala wedak na kauruth dannawa UNP eke desha drohi weda piliwela me anduwen wasara 30k pwewathi LTTE arbude wisaduwa ekath kauruth dannawa namuth me anduwen sanwardane namen gasa kema uparimawa sidhu karanawa aula eka gena boho pirisak denuwath na
Kot Anduwa Hitiyath Horakam Wenawa ban. Aka Me Rate Deshapalane Heti....
A kiyanne eva nethi karanna berida
eva me ratata sadakalikaida
me anduwa balayata awe eva nethi karanawa kiyala neda
ehema unoth janathawata deviyange pihitai!!!!!
Uba JVP da?UNP eka gena katha karala wedak na kauruth dannawa UNP eke desha drohi weda piliwela me anduwen wasara 30k pwewathi LTTE arbude wisaduwa ekath kauruth dannawa namuth me anduwen sanwardane namen gasa kema uparimawa sidhu karanawa aula eka gena boho pirisak denuwath na

පැටියා;5709912 said:Prove karapanko balanna
Awankawama kiwwoth mama ma Martu 29 (2 years pita hitiye) tamai lankawata awe. Eeth lankawe wechcha hama deyakma dannawaMonada prove karanda ona. Issella Kiyapan umba Inne Lankaweda Kiyala


Kot Anduwa Hitiyath Horakam Wenawa ban. Aka Me Rate Deshapalane Heti....

පැටියා;5709949 said:Awankawama kiwwoth mama ma Martu 29 (2 years pita hitiye) tamai lankawata awe. Eeth lankawe wechcha hama deyakma dannawa![]()
eka eththa namuth me anduwa karana sanwardane namen karana gasa kema bohoma wedi![]()
Sakki Nethiwa Ahema Akaparatama Kiyana Aka weradi ban. Oka Kiyanne UNP ake Lokko neda? Un methak kal Kiyapu Hema Deyakma Boru Kiyala Oppu wela thiyanawa neda? Ithin Ahema baladdi Okun Kiyana awa wishwasa karanda bane ban.



Ubata ube lipiye thiyena eva oppu kala hekida![]()
Sakki Nethiwa Ahema Akaparatama Kiyana Aka weradi ban. Oka Kiyanne UNP ake Lokko neda? Un methak kal Kiyapu Hema Deyakma Boru Kiyala Oppu wela thiyanawa neda? Ithin Ahema baladdi Okun Kiyana awa wishwasa karanda bane ban.
පැටියා;5709936 said:Uba JVP da?![]()

Ubata ena mail okkokoma meke danna epa
apatath mail enawa
evath api meke danna giyoth mokada wenne
ubata oya lipiye wagakima ganna bene