මොකද. මිනිහාව මේ සැරේ ජනාධිපති කරේ නැත්නම් මිනිස්සු දිගටම හිතාගෙන ඉදී වැඩ්ඩෙක් කියලා. මාස 6 කින් ආපහු දුක්විදින්න වෙයි. කමක් නෑ. මේ වෙලාවේ රටට කරන්න පුලුවන් හොදම සෙතේ ඒක.
මාස 6කට වඩා කන්න වෙනවා. එක ලඟ දෙපාරක් පුකේ ඇරගත්ත එකාට IMF එකෙන් හෙල්ප් එක පාර හෙල්ප් කරයි කියලා හිතෙනවද? කලත් condition මීට වඩා තද වෙයි. ඒ කියන්නෙ උඹල තව ටැක්ස් ගෙවන්න රෙඩි වෙලා හිට්පන්.මොකද. මිනිහාව මේ සැරේ ජනාධිපති කරේ නැත්නම් මිනිස්සු දිගටම හිතාගෙන ඉදී වැඩ්ඩෙක් කියලා. මාස 6 කින් ආපහු දුක්විදින්න වෙයි. කමක් නෑ. මේ වෙලාවේ රටට කරන්න පුලුවන් හොදම සෙතේ ඒක.
එහෙම ඔක්කොම දෙවැනි මනාප ගන්න කරන්නේ නෑ බන් . යට උන්ගේ දෙවැනි මනාප බලන්නේ .කමක් නෑ ඒක උබේ අයිතිය. මොනා උනත් උබ රනිල්ගෙ එකා නිසා රනිල්ට දෙවැනි මනාපෙ දෙමු. අනුරට කතිරෙ ගහලා රනිල්ට 2 ඉලක්කම ලියමු.
ඇරපු එකාටම දිගටම පුක දීගෙන ඉන්නේ ඒකනේලොල් ලාංකාවෙ ලොන්තයන්ට කොහොමත් පුකේ ඇරගන්නෙ නැතුව ඉන්නම බෑ.
එහෙම ඔක්කොම දෙවැනි මනාප ගන්න කරන්නේ නෑ බන් . යට උන්ගේ දෙවැනි මනාප බලන්නේ .


ගොඩක් වෙලාවට ආයේ පාරක් IMF එකට අපිට යන්න බැරි වෙයි මචංමාස 6කට වඩා කන්න වෙනවා. එක ලඟ දෙපාරක් පුකේ ඇරගත්ත එකාට IMF එකෙන් හෙල්ප් එක පාර හෙල්ප් කරයි කියලා හිතෙනවද? කලත් condition මීට වඩා තද වෙයි. ඒ කියන්නෙ උඹල තව ටැක්ස් ගෙවන්න රෙඩි වෙලා හිට්පන්.
ලොල් ලාංකාවෙ ලොන්තයන්ට කොහොමත් පුකේ ඇරගන්නෙ නැතුව ඉන්නම බෑ.