pissuda bn dan eka karanna ba ranil ennath kalin idala okkoma declare karanna ona bnLKR eka dollar ekatasapekshawa wadi unata ban katawath LC open karal ganna bahane import karanna..oya temporarry adu karata oka aye 400 paninawa..kawada hari bank walin hari widiyata import walata ona tharam dollars issue karanakam uda yana eka nathara wenne na