රනිල් එලෝන් මස්ක් හමුවෙයි! ණයක් දෙනවත කියා අසයි!

topkollek

Well-known member
  • May 22, 2014
    44,123
    1
    58,475
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    image-2b04f1dafc.jpg


    https://www.dailymirror.lk/breaking-news/Ranil-meets-Elon-Musk/108-282892
     

    monson

    Well-known member
  • May 7, 2007
    25,776
    28,924
    113
    Bali, May 19 (Daily Mirror) - President Ranil Wickremesinghe met Elon Musk in Bali and spoke about Sri Lanka being connected to the starlink network.

    President Wickremesinghe left for Indonesia yesterday to attend the 10th World Water Forum High-Level Meeting in Bali, at the invitation of Indonesian President Joko Widodo.

    The 10th World Water Forum is being held from May 18 to 20 in Bali, Indonesia.

    Senior Presidential Advisor on Climate Affairs Ruwan Wijewardene also attended the President's meeting with Elon Musk.


    - https://www.dailymirror.lk/breaking-news/Ranil-meets-Elon-Musk/108-282892

    :lol:

    zYyJLHw.jpeg
     
    • Haha
    Reactions: dayt0na

    ttj

    Well-known member
  • Jul 19, 2008
    5,451
    10,177
    113
    Sri Lanka
    බයියො කොහොම දරාගන්නවද මේවා. උන්ව ඉරිසියාවෙ පැලෙනව ඇති.
    බයියෝන්ට අවුලක් නෑ... දැන් රනිල් තමයි උන්ගේ පරමාදර්ශී නායකයා...
     
    • Love
    Reactions: ruchira55

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,664
    75,730
    113
    රනිල් පලස්තිනේට යුද්දෙ ගැන උපදෙස් දුන්නා වගේ නේද???
    Umbala itin u dena athal walata trigger wela haminenna giyata, dial eka gaanata hama ekaawama balance karan duwanawa. Uta Palastine thambi wadakuth ne, israel unge labbawal wadakuth ne.
     

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,126
    21,671
    113
    බයියො කොහොම දරාගන්නවද මේවා. උන්ව ඉරිසියාවෙ පැලෙනව ඇති.
    ඕකුන්ගේ පැලියාව. ජෙප්පොත් එහෙමනේ
     
    • Love
    Reactions: ruchira55

    ttj

    Well-known member
  • Jul 19, 2008
    5,451
    10,177
    113
    Sri Lanka
    Umbala itin u dena athal walata trigger wela haminenna giyata, dial eka gaanata hama ekaawama balance karan duwanawa. Uta Palastine thambi wadakuth ne, israel unge labbawal wadakuth ne.
    ඉතින් උබත් හඳුනා දෙන ආතල් වලට trigger වෙන්න නැතිව හිටපන්කෝ...
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,005
    40,911
    113
    බයියෝන්ට අවුලක් නෑ... දැන් රනිල් තමයි උන්ගේ පරමාදර්ශී නායකයා...
    🤔🤔🤔 එහෙනම් ජෙප්පොන්ටද බනින්න ඔනේ. කාට බයින්නද කියල හිතාගන්න බෑ බන්. ඩිෆෝල්ට් සෙට් කරල තියෙන්නෙ බයියොන්ට බනින්න.