රනිල් පලස්තිනේට යුද්දෙ ගැන උපදෙස් දුන්නා වගේ නේද???Aparadey, haduna wage giyanam Tesla eka aai issarahata genna upades tikak denna tibba![]()
![]()

බයියෝන්ට අවුලක් නෑ... දැන් රනිල් තමයි උන්ගේ පරමාදර්ශී නායකයා...බයියො කොහොම දරාගන්නවද මේවා. උන්ව ඉරිසියාවෙ පැලෙනව ඇති.
Umbala itin u dena athal walata trigger wela haminenna giyata, dial eka gaanata hama ekaawama balance karan duwanawa. Uta Palastine thambi wadakuth ne, israel unge labbawal wadakuth ne.රනිල් පලස්තිනේට යුද්දෙ ගැන උපදෙස් දුන්නා වගේ නේද???
ඕකුන්ගේ පැලියාව. ජෙප්පොත් එහෙමනේබයියො කොහොම දරාගන්නවද මේවා. උන්ව ඉරිසියාවෙ පැලෙනව ඇති.
ඉතින් උබත් හඳුනා දෙන ආතල් වලට trigger වෙන්න නැතිව හිටපන්කෝ...Umbala itin u dena athal walata trigger wela haminenna giyata, dial eka gaanata hama ekaawama balance karan duwanawa. Uta Palastine thambi wadakuth ne, israel unge labbawal wadakuth ne.
බයියෝන්ට අවුලක් නෑ... දැන් රනිල් තමයි උන්ගේ පරමාදර්ශී නායකයා...