රස්සවෙන් නොකියා අයින් උන නිසා නඩු දාලා.......

tharakaf

Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,666
    75,730
    113
    මචංලා, මගේ යාලුවෙක් දැනට මාසෙ දෙකකට වගේ කලින් accounting company එකක වැඩේට ගියා. පොරට එතන set වෙලා නෑ. (උන් දෙනවා කිව්ව allowance පස්සේ එක එක හේතු කියලා මග ඇරලා, contract time period එකට වඩා වැඩිපුර වැඩ අරන් - without ot, manager කාරයාගේ අවුල්, ect.)

    ගිය අඟහරුවාදා පොරට එපා වෙලා වෙලේම resignation letter දීලා, ID එකත් බාර දීලා ඇවිල්ලා. ඊයේ HR එකෙන් call කරලා කියලා 2 weeks notice දුන්නේ නැති නිසා 2 weeks salary ගෙවන්න නැත්නම් නඩු දානවා කියලා. එහෙම කරන්න පුලුවන්ද? (6 months probation period එකේ ඉන්නකොට තමයි අයින් උනේ, දෙවැනි මාසෙ මැද වගේ)

    Company eka run karanne jeppoda ban? Yako sathi 2ka padi kiyanne podi gaanak wenna ona mechchara amberena ekek nisaa. ekata nadu daana ekath paadui. Godak welaawta baya karanna hadanne. karanna puluwan uparima itin service letter wage ewa allan inna, eth ithin muge service ekakuth naane.

    HR ekata kiyapan mulinma agreement eka pennapan kiyalaa. anika probation kaaley ona ekekta aswenna puluwan. probation eken passe tama oya salary kathaawal kiyanne.

    Also HR ekata formally complain karnana kiyapan work times/load ehema agreement ekata godak pitin gihin tiyenawanam. Lankaawe pakei talk dunnata katai pukai wahan gonnu wagei wada karana nisaa tama mey hama prashnema
     

    chinmak

    Well-known member
  • Oct 27, 2014
    9,834
    8,055
    113
    මෙන්න මෙතන...
    Company eka run karanne jeppoda ban? Yako sathi 2ka padi kiyanne podi gaanak wenna ona mechchara amberena ekek nisaa. ekata nadu daana ekath paadui. Godak welaawta baya karanna hadanne. karanna puluwan uparima itin service letter wage ewa allan inna, eth ithin muge service ekakuth naane.

    HR ekata kiyapan mulinma agreement eka pennapan kiyalaa. anika probation kaaley ona ekekta aswenna puluwan. probation eken passe tama oya salary kathaawal kiyanne.

    Also HR ekata formally complain karnana kiyapan work times/load ehema agreement ekata godak pitin gihin tiyenawanam. Lankaawe pakei talk dunnata katai pukai wahan gonnu wagei wada karana nisaa tama mey hama prashnema
    Ne ban bayiyo set ekak upper management eke inne... :ROFLMAO: :ROFLMAO: 🖕👆
     

    Thilantdm

    Well-known member
  • Sep 15, 2010
    22,615
    5,869
    113
    අද නම් හදට ආවා
    oka machn ube yaluwage waraddak. oota 2 weeks notice deela nkn wada kara nokara ganata inna thibba. end of month salary ekath labenwa.

    onema company ekakata un agreement hadanne Labour laws balala..
    anika thamanta inna ba kiyla hithuna gaman damala gahala ynna bane bn.. company eka goo wenna athi ube yaluwath goo wadakne karala thiyenne :lol:

    anika samahara companies bad feed back gahuwoth ube yaluwata aye job hoyana ekata lesi wenne na..
    oota piliwalata notice letter deela ain wenna thibbe.

    ube yaluwath kukul kenthi karayek wage itn :lol:

    HR eka ekka katha karala mgmt eka ekka hari katha karala cha nowi wisada gnna kiyapn. or labour department..
     

    EON

    Well-known member
  • Nov 4, 2012
    3,309
    2,932
    113
    මචංලා, මගේ යාලුවෙක් දැනට මාසෙ දෙකකට වගේ කලින් accounting company එකක වැඩේට ගියා. පොරට එතන set වෙලා නෑ. (උන් දෙනවා කිව්ව allowance පස්සේ එක එක හේතු කියලා මග ඇරලා, contract time period එකට වඩා වැඩිපුර වැඩ අරන් - without ot, manager කාරයාගේ අවුල්, ect.)

    ගිය අඟහරුවාදා පොරට එපා වෙලා වෙලේම resignation letter දීලා, ID එකත් බාර දීලා ඇවිල්ලා. ඊයේ HR එකෙන් call කරලා කියලා 2 weeks notice දුන්නේ නැති නිසා 2 weeks salary ගෙවන්න නැත්නම් නඩු දානවා කියලා. එහෙම කරන්න පුලුවන්ද? (6 months probation period එකේ ඉන්නකොට තමයි අයින් උනේ, දෙවැනි මාසෙ මැද වගේ)
    Agreement eka balanna ona. godak company wala probation period ekedi parties dekama notice period denna ona na. habai company eka nature ekenma kupadi game gahana company ekak nam un godak welawata agreement ekata clause ekak danawa, probation period eketh notice denna ona kiyala.

    thawa ekak, document eke thibba paliyatama company ekata action ganna ba. naduwak giyama parties dekenma ahanawane. ethakota un aththatama contract eka mulinma violate karala nam unta rewenawa.
     

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,617
    17,700
    113
    Auckland
    :lol:

    Pissuda hutto

    Nadu danna kiyapan un call karoth witharak

    Don't follow back

    They won't do shit

    If they pay you forward salary, yes you may have to return that money. But if you get payed a wage for the work you did, then you don't have to pay shit for work you haven't done. They can fuck off

    But if you are bind to a bond for training/study or whatever the fuck they put on contract, and says you have to pay if you breach notice, you will have to pay. For ordinary work nope
     

    banda065

    Well-known member
  • Apr 20, 2007
    4,513
    6,210
    113
    ඔහොම කීවට ඕකුන් නඩු දාන එකක් නෑනෙ
    කොහොමත් කෝල් දිදී වද දෙනවා නම්
    කියපන් මම ලේබර් ඩිපාට්මන්ට් එකෙන් ඇහුව එයාල කීව in writing letter එකක් නැතුව ගෙවන්න එපා කියල
    මට ලියුමක් ඉල්ලගෙන ලේබර් ඩිපාට්මන්ට් එන්න කිවා කියලා කියන්න
    ආයෙ call කරන එකක් නෑ