රාජපක්ශ පැතිරූ ලන්කාවේ හාට් ලෙඩ - හේතුව

tarson

Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,859
    6,148
    113
    මේ දොස්තරය කලින් ආන්ඩුවෙ රාජපුක්ශල එක්ක සෙට් වෙලා පට්ට ගේමක් ගහල සල්ලි කන්ඩරාවක් හම්බ කරපු එකෙක්.
    මූට කලින් ආන්ඩුවෙ කනෙක්ශන් වලින් ආමි එකේ එක එක උසස් තනතුරු පවා ලැබුන.
    සමන්ට බඩ්ඩත් ඉතින් කලින් ආන්ඩුවටම පුක දීපු බඩ්ඩක් නිසා, මේ ඩොකත් ඌත් එක්ක සෙට් උනා.

    දැන් පකය එනව වීඩියෝ දදා තමන්ගෙ ගූ ගෑවුන චරිතෙ හෙන සුපිරිසිදු එකක් කියල පෙන්නන්න. පොන්නය.

    මූ ප්‍රයිවට් ප්‍රැක්ටිස් කරනකොට සාමාන්‍ය මිනිස්සුන්ට කතා කරන්න දන්නෙ නෑ කියල ගොඩක් එවුන් කියල තියෙනව.
    රජයේ හොස්පිටල් වල මූ ඉන්නව ඇත්තෙ පකේ ඩයල් එකක් වගේ. පොන්නය.

    හොර ඉපැයීම් වල සල්ලි වහන්න, ප්‍රයිවට් ප්‍රැක්ටිස් පිටින් දාල කොච්චර වන්චනිකව, කලින් හිටපු දේශපාලුවොන්ගෙ බලෙන් මොන ආකාරයට සල්ලි හෙව්වද කියල හොයන්න වෙනව.
    මේ වගේ කාලකන්නි නිකන් අත පිහදාගන්න රාජපුක්ශල එක්ක සෙට් උනා කියල හිතන්න අමාරුයි.

    එක්කො හොර අවුශද ගෙන්වීමට, මිනිසුන් අතර ලෙඩ වැඩි කිරීමට සහයෝගය මගින් ෆාමසියුටිකල් ඉන්ඩස්ට්‍රි එකෙන් කෝටි ගනන් සල්ලි ගැනීම වගේ ඕනෑම කුප්ප වැඩක් වෙන්න පුලුවන්, රාජපක්ශල එක්ක එකතු උනා කියන්නෙ.

    හාට් ප්‍රශ්න වැඩි කරන මොනා හරි කෙමිකල් කෑම වලට දාල ඇපෲවල් අරන් දුන්නද දන්නෙත් නෑ මූ සල්ලි වලට. මූට බිස්නස් වැඩි වෙන්න.

    නිකමට හිතහන් පොඩි එකෙක් කන ටිපිටිප් පැකට් එකකට, මයින්ඩ රාජපුක ල එක්ක සෙට් වෙලා, හාට් ලෙඩ එන රසකාරක කෙමිකල් එකක් දැම්මෙව්ව කියල. ඉතින් අවුරුදු 2 ක් තුනක් යනකොට මූට හොද බිස්නස්.

    මයින්ඩ රාජපුක ගෑවුනු නිසා මූ ඒවගේ කුපාඩි පොන්න ඩයල් එකක් වීමේ සම්භාවිතාව 99%.
    අහින්සක මිනිස්සුන්ට දෙන්න සුනාමි ආදාරත් ගසා කාපු රාජපුකලටත් මොකක් හරි ප්‍රයෝජනයක් මූ හරහා අනිවා ආව. උන්ටත් කොටසක් ගියා වෙන්න පුලුවන්. නැත්තන් ආමි එකේ කිසිම හේතුවක් නැතුව එක එක පොසිශන් දෙන්නෙ නෑ.

    මූගෙ සල්ලි හොයපු විදිහ ගැන හොයන්න ඕනෙ කියල මම හිතනව.
    පට්ටම කයිරාටික හොර ඩයල් එකක් කියල පෙන්නෙ මූ කරන වැඩ, හොයන සල්ලි ප්‍රමානය සහ මූ කාත් එක්කද සෙට් වෙලා හිටියෙ කියල බැලුවාම.
    සමහර විට ලන්කාවෙ මිනිස්සුන්ට මෑතක ඉදන් හාට් ප්‍රශ්න වැඩි මූ කරපු දේවල් වල ප්‍රතිපල වෙන්නත් පුලුවන්. හොයල බලන්න ඕනෙ. නිකන් අතාරින්න හොද නෑ. කාලකන්නි.

    උබලත් පරිස්සමින් මූ ලගට අම්ම තාත්ත හෝ දන්න කෙනෙක් යනව නම්, පොඩ්ඩක් තියෙන ලෙඩේ වැඩි කරල සල්ලි වැඩිපුර ගන්න ඔපරේශන් කරන තැනට මූ ගේන්න පුලුවන්.
    මයින්ඩල එක්ක සෙට් වෙලා ගේම් ගැහුව එකෙක් කියන්නෙ පරිස්සමින්.

     
    Last edited:

    Sri_Sampath

    Well-known member
  • Jan 26, 2010
    14,744
    12,771
    113
    මේ දොස්තරය කලින් ආන්ඩුවෙ රාජපුක්ශල එක්ක සෙට් වෙලා පට්ට ගේමක් ගහල සල්ලි කන්ඩරාවක් හම්බ කරපු එකෙක්.
    මූට කලින් ආන්ඩුවෙ කනෙක්ශන් වලින් ආමි එකේ එක එක උසස් තනතුරු පවා ලැබුන.
    සමන්ට බඩ්ඩත් ඉතින් කලින් ආන්ඩුවටම පුක දීපු බඩ්ඩක් නිසා, මේ ඩොකත් ඌත් එක්ක සෙට් උනා.

    දැන් පකය එනව වීඩියෝ දදා තමන්ගෙ ගූ ගෑවුන චරිතෙ හෙන සුපිරිසිදු එකක් කියල පෙන්නන්න. පොන්නය.

    මූ ප්‍රයිවට් ප්‍රැක්ටිස් කරනකොට සාමාන්‍ය මිනිස්සුන්ට කතා කරන්න දන්නෙ නෑ කියල ගොඩක් එවුන් කියල තියෙනව.
    රජයේ හොස්පිටල් වල මූ ඉන්නව ඇත්තෙ පකේ ඩයල් එකක් වගේ. පොන්නය.

    හොර ඉපැයීම් වල සල්ලි වහන්න, ප්‍රයිවට් ප්‍රැක්ටිස් පිටින් දාල කොච්චර වන්චනිකව, කලින් හිටපු දේශපාලුවොන්ගෙ බලෙන් මොන ආකාරයට සල්ලි හෙව්වද කියල හොයන්න වෙනව.
    මේ වගේ කාලකන්නි නිකන් අත පිහදාගන්න රාජපුක්ශල එක්ක සෙට් උනා කියල හිතන්න අමාරුයි.

    එක්කො හොර අවුශද ගෙන්වීමට, මිනිසුන් අතර ලෙඩ වැඩි කිරීමට සහයෝගය මගින් ෆාමසියුටිකල් ඉන්ඩස්ට්‍රි එකෙන් කෝටි ගනන් සල්ලි ගැනීම වගේ ඕනෑම කුප්ප වැඩක් වෙන්න පුලුවන්, රාජපක්ශල එක්ක එකතු උනා කියන්නෙ.
    හාට් ප්‍රශ්න වැඩි කරන මොනා හරි කෙමිකල් කෑම වලට දාල ඇපෲවල් අරන් දුන්නද දන්නෙත් නෑ මූ සල්ලි වලට. මූට බිස්නස් වැඩි වෙන්න.
    අහින්සක මිනිස්සුන්ට දෙන්න සුනාමි ආදාරත් ගසා කාපු රාජපුකලටත් මොකක් හරි ප්‍රයෝජනයක් මූ හරහා අනිවා ආව. උන්ටත් කොටසක් ගියා වෙන්න පුලුවන්. නැත්තන් ආමි එකේ කිසිම හේතුවක් නැතුව එක එක පොසිශන් දෙන්නෙ නෑ.

    මූගෙ සල්ලි හොයපු විදිහ ගැන හොයන්න ඕනෙ කියල මම හිතනව.
    පට්ටම කයිරාටික හොර ඩයල් එකක් කියල පෙන්නෙ මූ කරන වැඩ, හොයන සල්ලි ප්‍රමානය සහ මූ කාත් එක්කද සෙට් වෙලා හිටියෙ කියල බැලුවාම.
    සමහර විට ලන්කාවෙ මිනිස්සුන්ට මෑතක ඉදන් හාට් ප්‍රශ්න වැඩි මූ කරපු දේවල් වල ප්‍රතිපල වෙන්නත් පුලුවන්. හොයල බලන්න ඕනෙ. නිකන් අතාරින්න හොද නෑ. කාලකන්නි.


    :lol:

    cardiologist කෙනෙක් කියන්නේ ලංකාවේ වැඩිපුරම සල්ලි හොයන සෙට් එකක්

    දවසකට ලෙඩ්ඩු 200 කට වඩා බලනවා, එකෙක් ගෙන් 5000 ක් වත් ගන්නවා ඇති දැන්
    ඊට අමතරව ECHo, Ex ECG , Angiogram, stent කීයක් කරනවාද

    ඔය දවසකට :baffled:
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,671
    75,736
    113
    මේ දොස්තරය කලින් ආන්ඩුවෙ රාජපුක්ශල එක්ක සෙට් වෙලා පට්ට ගේමක් ගහල සල්ලි කන්ඩරාවක් හම්බ කරපු එකෙක්.
    මූට කලින් ආන්ඩුවෙ කනෙක්ශන් වලින් ආමි එකේ එක එක උසස් තනතුරු පවා ලැබුන.
    සමන්ට බඩ්ඩත් ඉතින් කලින් ආන්ඩුවටම පුක දීපු බඩ්ඩක් නිසා, මේ ඩොකත් ඌත් එක්ක සෙට් උනා.

    දැන් පකය එනව වීඩියෝ දදා තමන්ගෙ ගූ ගෑවුන චරිතෙ හෙන සුපිරිසිදු එකක් කියල පෙන්නන්න. පොන්නය.

    මූ ප්‍රයිවට් ප්‍රැක්ටිස් කරනකොට සාමාන්‍ය මිනිස්සුන්ට කතා කරන්න දන්නෙ නෑ කියල ගොඩක් එවුන් කියල තියෙනව.
    රජයේ හොස්පිටල් වල මූ ඉන්නව ඇත්තෙ පකේ ඩයල් එකක් වගේ. පොන්නය.

    හොර ඉපැයීම් වල සල්ලි වහන්න, ප්‍රයිවට් ප්‍රැක්ටිස් පිටින් දාල කොච්චර වන්චනිකව, කලින් හිටපු දේශපාලුවොන්ගෙ බලෙන් මොන ආකාරයට සල්ලි හෙව්වද කියල හොයන්න වෙනව.
    මේ වගේ කාලකන්නි නිකන් අත පිහදාගන්න රාජපුක්ශල එක්ක සෙට් උනා කියල හිතන්න අමාරුයි.

    එක්කො හොර අවුශද ගෙන්වීමට, මිනිසුන් අතර ලෙඩ වැඩි කිරීමට සහයෝගය මගින් ෆාමසියුටිකල් ඉන්ඩස්ට්‍රි එකෙන් කෝටි ගනන් සල්ලි ගැනීම වගේ ඕනෑම කුප්ප වැඩක් වෙන්න පුලුවන්, රාජපක්ශල එක්ක එකතු උනා කියන්නෙ.
    හාට් ප්‍රශ්න වැඩි කරන මොනා හරි කෙමිකල් කෑම වලට දාල ඇපෲවල් අරන් දුන්නද දන්නෙත් නෑ මූ සල්ලි වලට. මූට බිස්නස් වැඩි වෙන්න.
    අහින්සක මිනිස්සුන්ට දෙන්න සුනාමි ආදාරත් ගසා කාපු රාජපුකලටත් මොකක් හරි ප්‍රයෝජනයක් මූ හරහා අනිවා ආව. උන්ටත් කොටසක් ගියා වෙන්න පුලුවන්. නැත්තන් ආමි එකේ කිසිම හේතුවක් නැතුව එක එක පොසිශන් දෙන්නෙ නෑ.

    මූගෙ සල්ලි හොයපු විදිහ ගැන හොයන්න ඕනෙ කියල මම හිතනව.
    පට්ටම කයිරාටික හොර ඩයල් එකක් කියල පෙන්නෙ මූ කරන වැඩ, හොයන සල්ලි ප්‍රමානය සහ මූ කාත් එක්කද සෙට් වෙලා හිටියෙ කියල බැලුවාම.
    සමහර විට ලන්කාවෙ මිනිස්සුන්ට මෑතක ඉදන් හාට් ප්‍රශ්න වැඩි මූ කරපු දේවල් වල ප්‍රතිපල වෙන්නත් පුලුවන්. හොයල බලන්න ඕනෙ. නිකන් අතාරින්න හොද නෑ. කාලකන්නි.


    උඹ ජෙප්පෙක්ද බන්? මූ මම දන්න විදියට ලංකාවෙ ඉතුරු වෙලා ඉන්න සුපිරිම ඩොක්කුන්ගෙන් එකෙක්. නිකන් කුහක කතා කියවන්නෙ නැතුව හිටපන්. ලංකාවෙ උන්ගෙ කන බොන රටා ගැන ඩොක්කු මොනා කරන්නද බන්, උඹල උදේට පාන් ගිලින එක නවත්තලා කඩල, කවුපි වගේ ඒවා කනවද? නෑනේ
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,859
    6,148
    113
    :lol:

    cardiologist කෙනෙක් කියන්නේ ලංකාවේ වැඩිපුරම සල්ලි හොයන සෙට් එකක්

    දවසකට ලෙඩ්ඩු 200 කට වඩා බලනවා, එකෙක් ගෙන් 5000 ක් වත් ගන්නවා ඇති දැන්
    ඊට අමතරව ECHo, Ex ECG , Angiogram, stent කීයක් කරනවාද

    ඔය දවසකට :baffled:

    ස්ටෙන්ට් දම්මවන තැනට හාට් එක ලෙඩ කෙරෙව්වම කොච්චර හොයන්න පුලුවන්ද. රාජපක්ශල එක්ක සෙට් වෙලා ගේම් ගැහුව කියන්නෙ හොයල බලන්න වටිනව. දැන් ඉන්න උන්ට හාට් ලෙඩ අඩු වයසිනුත්, මූගෙ කලින් කරපු වැඩ දැන් ප්‍රතිපල වෙන්නත් පුලුවන්. රාජපක්ශල එක්ක සෙට් වෙච්ච එක කැරියෙක් විශ්වාස නෑ.

    මූ වගේ කැරි කපටි ඩයල් ලගට යන උන්ටත් හරක් පයියකින් ගහන්න ඕනෙ. ස්ටෙන්ට් දාන තැනට වැඩ සිද්ද කරන්න පුලුවන් මුන් වගේ රාජපක්ශ ගෑවුනු එවුන්.

    නිකමට හිතහන් පොඩි එකෙක් කන ටිපිටිප් පැකට් එකකට, හාට් ලෙඩ එන රසකාරක කෙමිකල් එකක් දැම්මෙව්ව කියල. ඉතින් අවුරුදු 2 ක් තුනක් යනකොට මූට හොද බිස්නස්.
    මයින්ඩ රාජපුක ගෑවුනු නිසා මූ ඒවගේ කුපාඩි පොන්න ඩයල් එකක් වීමේ සම්භාවිතාව 99%.
     
    • Haha
    Reactions: nppcheguevara

    nppcheguevara

    Well-known member
  • Feb 13, 2023
    8,856
    9,098
    113
    ulan bator
    උඹ ජෙප්පෙක්ද බන්? මූ මම දන්න විදියට ලංකාවෙ ඉතුරු වෙලා ඉන්න සුපිරිම ඩොක්කුන්ගෙන් එකෙක්. නිකන් කුහක කතා කියවන්නෙ නැතුව හිටපන්. ලංකාවෙ උන්ගෙ කන බොන රටා ගැන ඩොක්කු මොනා කරන්නද බන්, උඹල උදේට පාන් ගිලින එක නවත්තලා කඩල, කවුපි වගේ ඒවා කනවද? නෑනේ
    sihalunge typical manasikathwaya. salli hoyanna puluwan hora kala witharai! muta anuwa elon musk kiiyanneth horek! dakka ne haduna kiwwa!

    ස්ටෙන්ට් දම්මවන තැනට හාට් එක ලෙඩ කෙරෙව්වම කොච්චර හොයන්න පුලුවන්ද. රාජපක්ශල එක්ක සෙට් වෙලා ගේම් ගැහුව කියන්නෙ හොයල බලන්න වටිනව. දැන් ඉන්න උන්ට හාට් ලෙඩ අඩු වයසිනුත්, මූගෙ කලින් කරපු වැඩ දැන් ප්‍රතිපල වෙන්නත් පුලුවන්. රාජපක්ශල එක්ක සෙට් වෙච්ච එක කැරියෙක් විශ්වාස නෑ.
    dan inna unta heart case wadi m-RNA CORONA Vaccine eken... its know for world wide!
    ------ Post added on Jun 17, 2025 at 12:59 PM
     
    • Haha
    Reactions: tharakaf

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,859
    6,148
    113
    sihalunge typical manasikathwaya. salli hoyanna puluwan hora kala witharai! muta anuwa elon musk kiiyanneth horek! dakka ne haduna kiwwa!


    dan inna unta heart case wadi m-RNA CORONA Vaccine eken... its know for world wide!
    ------ Post added on Jun 17, 2025 at 12:59 PM

    ලොකු අකුරෙන්, රතු පාටින්, දැම්ම කියල ඔයාට වැඩිපුර අවදානෙ දෙන්න නම් බෑ 😂💩
     

    Sri_Sampath

    Well-known member
  • Jan 26, 2010
    14,744
    12,771
    113
    ස්ටෙන්ට් දම්මවන තැනට හාට් එක ලෙඩ කෙරෙව්වම කොච්චර හොයන්න පුලුවන්ද. රාජපක්ශල එක්ක සෙට් වෙලා ගේම් ගැහුව කියන්නෙ හොයල බලන්න වටිනව. දැන් ඉන්න උන්ට හාට් ලෙඩ අඩු වයසිනුත්, මූගෙ කලින් කරපු වැඩ දැන් ප්‍රතිපල වෙන්නත් පුලුවන්. රාජපක්ශල එක්ක සෙට් වෙච්ච එක කැරියෙක් විශ්වාස නෑ.

    මූ වගේ කැරි කපටි ඩයල් ලගට යන උන්ටත් හරක් පයියකින් ගහන්න ඕනෙ. ස්ටෙන්ට් දාන තැනට වැඩ සිද්ද කරන්න පුලුවන් මුන් වගේ රාජපක්ශ ගෑවුනු එවුන්.

    නිකමට හිතහන් පොඩි එකෙක් කන ටිපිටිප් පැකට් එකකට, හාට් ලෙඩ එන රසකාරක කෙමිකල් එකක් දැම්මෙව්ව කියල. ඉතින් අවුරුදු 2 ක් තුනක් යනකොට මූට හොද බිස්නස්.
    මයින්ඩ රාජපුක ගෑවුනු නිසා මූ ඒවගේ කුපාඩි පොන්න ඩයල් එකක් වීමේ සම්භාවිතාව 99%.
    රාජපක්ෂලා නම් මම දන්නේ නැ, හැබැයි TV චැනල් ටික ටනම් ඕක පොඩ්ඩක් අඩු කරන්න තිබුන ..
    මිනිස්සු කන බොන නිදියන ඒවාට රාජපක්ෂලා නෙවෙයි බං තමුම්ම තම වග කියන්න ඕනි
    රාජපක්ෂලා මිනිස්සුන්ට බලෙන් සීනි කවවල වගේ නේ මේ කතාව :confused:
     

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,947
    11,381
    113
    මේ දොස්තරය කලින් ආන්ඩුවෙ රාජපුක්ශල එක්ක සෙට් වෙලා පට්ට ගේමක් ගහල සල්ලි කන්ඩරාවක් හම්බ කරපු එකෙක්.
    මූට කලින් ආන්ඩුවෙ කනෙක්ශන් වලින් ආමි එකේ එක එක උසස් තනතුරු පවා ලැබුන.
    සමන්ට බඩ්ඩත් ඉතින් කලින් ආන්ඩුවටම පුක දීපු බඩ්ඩක් නිසා, මේ ඩොකත් ඌත් එක්ක සෙට් උනා.

    දැන් පකය එනව වීඩියෝ දදා තමන්ගෙ ගූ ගෑවුන චරිතෙ හෙන සුපිරිසිදු එකක් කියල පෙන්නන්න. පොන්නය.

    මූ ප්‍රයිවට් ප්‍රැක්ටිස් කරනකොට සාමාන්‍ය මිනිස්සුන්ට කතා කරන්න දන්නෙ නෑ කියල ගොඩක් එවුන් කියල තියෙනව.
    රජයේ හොස්පිටල් වල මූ ඉන්නව ඇත්තෙ පකේ ඩයල් එකක් වගේ. පොන්නය.

    හොර ඉපැයීම් වල සල්ලි වහන්න, ප්‍රයිවට් ප්‍රැක්ටිස් පිටින් දාල කොච්චර වන්චනිකව, කලින් හිටපු දේශපාලුවොන්ගෙ බලෙන් මොන ආකාරයට සල්ලි හෙව්වද කියල හොයන්න වෙනව.
    මේ වගේ කාලකන්නි නිකන් අත පිහදාගන්න රාජපුක්ශල එක්ක සෙට් උනා කියල හිතන්න අමාරුයි.

    එක්කො හොර අවුශද ගෙන්වීමට, මිනිසුන් අතර ලෙඩ වැඩි කිරීමට සහයෝගය මගින් ෆාමසියුටිකල් ඉන්ඩස්ට්‍රි එකෙන් කෝටි ගනන් සල්ලි ගැනීම වගේ ඕනෑම කුප්ප වැඩක් වෙන්න පුලුවන්, රාජපක්ශල එක්ක එකතු උනා කියන්නෙ.
    හාට් ප්‍රශ්න වැඩි කරන මොනා හරි කෙමිකල් කෑම වලට දාල ඇපෲවල් අරන් දුන්නද දන්නෙත් නෑ මූ සල්ලි වලට. මූට බිස්නස් වැඩි වෙන්න.
    අහින්සක මිනිස්සුන්ට දෙන්න සුනාමි ආදාරත් ගසා කාපු රාජපුකලටත් මොකක් හරි ප්‍රයෝජනයක් මූ හරහා අනිවා ආව. උන්ටත් කොටසක් ගියා වෙන්න පුලුවන්. නැත්තන් ආමි එකේ කිසිම හේතුවක් නැතුව එක එක පොසිශන් දෙන්නෙ නෑ.

    මූගෙ සල්ලි හොයපු විදිහ ගැන හොයන්න ඕනෙ කියල මම හිතනව.
    පට්ටම කයිරාටික හොර ඩයල් එකක් කියල පෙන්නෙ මූ කරන වැඩ, හොයන සල්ලි ප්‍රමානය සහ මූ කාත් එක්කද සෙට් වෙලා හිටියෙ කියල බැලුවාම.
    සමහර විට ලන්කාවෙ මිනිස්සුන්ට මෑතක ඉදන් හාට් ප්‍රශ්න වැඩි මූ කරපු දේවල් වල ප්‍රතිපල වෙන්නත් පුලුවන්. හොයල බලන්න ඕනෙ. නිකන් අතාරින්න හොද නෑ. කාලකන්නි.

    උබලත් පරිස්සමින් මූ ලගට අම්ම තාත්ත හෝ දන්න කෙනෙක් යනව නම්, පොඩ්ඩක් තියෙන ලෙඩේ වැඩි කරල සල්ලි වැඩිපුර ගන්න ඔපරේශන් කරන තැනට මූ ගේන්න පුලුවන්.
    මයින්ඩල එක්ක සෙට් වෙලා ගේම් ගැහුව එකෙක් කියන්නෙ පරිස්සමින්.


    Thambi doctors la neme neda?
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,859
    6,148
    113
    රාජපක්ෂලා නම් මම දන්නේ නැ, හැබැයි TV චැනල් ටික ටනම් ඕක පොඩ්ඩක් අඩු කරන්න තිබුන ..
    මිනිස්සු කන බොන නිදියන ඒවාට රාජපක්ෂලා නෙවෙයි බං තමුම්ම තම වග කියන්න ඕනි
    රාජපක්ෂලා මිනිස්සුන්ට බලෙන් සීනි කවවල වගේ නේ මේ කතාව :confused:

    සීනි නෙමෙයි බන්, කියල තියෙන එක තේරෙන්නෙ නැද්ද, එහෙම නැත්තන් තේරෙන්නෙ නෑ වගේ බබා හුකුම් ද උබ.

    නිකමට හිතහන් පොඩි එකෙක් කන ටිපිටිප් පැකට් එකකට, මයින්ඩ රාජපුක ල එක්ක සෙට් වෙලා, හාට් ලෙඩ එන රසකාරක කෙමිකල් එකක් දැම්මෙව්ව කියල. ඉතින් අවුරුදු 2 ක් තුනක් යනකොට මූට හොද බිස්නස්.
    මයින්ඩ රාජපුක ගෑවුනු නිසා මූ ඒවගේ කුපාඩි පොන්න ඩයල් එකක් වීමේ සම්භාවිතාව 99%.
     

    nppcheguevara

    Well-known member
  • Feb 13, 2023
    8,856
    9,098
    113
    ulan bator
    ලොකු අකුරෙන්, රතු පාටින්, දැම්ම කියල ඔයාට වැඩිපුර අවදානෙ දෙන්න නම් බෑ 😂💩
    awadane ganna newei pons.

    adu gane mama poddak hari evidance ekek dala thiyenawa

    thoge halle sakki monawada thiyenne?

    Sakki ekka dapam!
     

    gnilukshi

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,056
    48,440
    113
    සීනි නෙමෙයි බන්, කියල තියෙන එක තේරෙන්නෙ නැද්ද, එහෙම නැත්තන් තේරෙන්නෙ නෑ වගේ බබා හුකුම් ද උබ.

    නිකමට හිතහන් පොඩි එකෙක් කන ටිපිටිප් පැකට් එකකට, මයින්ඩ රාජපුක ල එක්ක සෙට් වෙලා, හාට් ලෙඩ එන රසකාරක කෙමිකල් එකක් දැම්මෙව්ව කියල. ඉතින් අවුරුදු 2 ක් තුනක් යනකොට මූට හොද බිස්නස්.
    මයින්ඩ රාජපුක ගෑවුනු නිසා මූ ඒවගේ කුපාඩි පොන්න ඩයල් එකක් වීමේ සම්භාවිතාව 99%.


    මොකක්ද මූ කරේ කියපං කෝ.
    හිතට නැගෙන සිතුවිලි කියලා වැඩක් නෑ.

    මූ කොහොමද හෘද රෝගීන් වැඩි කරේ?
    කොහොමද සම්බන්ධ උනේ?

    හීනෙන් බය වෙලා වගේ, මනස්ගාත කියවන්නෙ නැතුව කරපු දෙයක් දාපං.
    මමත් ආසයි දොස්තරලට බනින්න 😁
     
    • Like
    Reactions: War Fighter

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,625
    25,979
    113
    35,000.00 ස්ටේන්ට් එක දාන්න Dr. ගන්නවා 1M. ඔන්න ඕකයි ප්‍රශ්නේ.
     
    • Like
    Reactions: War Fighter

    -333-

    Well-known member
  • Aug 3, 2014
    10,404
    13,326
    113
    33
    ෆින්ලන්ඩ්
    මේ දොස්තරය කලින් ආන්ඩුවෙ රාජපුක්ශල එක්ක සෙට් වෙලා පට්ට ගේමක් ගහල සල්ලි කන්ඩරාවක් හම්බ කරපු එකෙක්.
    මූට කලින් ආන්ඩුවෙ කනෙක්ශන් වලින් ආමි එකේ එක එක උසස් තනතුරු පවා ලැබුන.
    සමන්ට බඩ්ඩත් ඉතින් කලින් ආන්ඩුවටම පුක දීපු බඩ්ඩක් නිසා, මේ ඩොකත් ඌත් එක්ක සෙට් උනා.

    දැන් පකය එනව වීඩියෝ දදා තමන්ගෙ ගූ ගෑවුන චරිතෙ හෙන සුපිරිසිදු එකක් කියල පෙන්නන්න. පොන්නය.

    මූ ප්‍රයිවට් ප්‍රැක්ටිස් කරනකොට සාමාන්‍ය මිනිස්සුන්ට කතා කරන්න දන්නෙ නෑ කියල ගොඩක් එවුන් කියල තියෙනව.
    රජයේ හොස්පිටල් වල මූ ඉන්නව ඇත්තෙ පකේ ඩයල් එකක් වගේ. පොන්නය.

    හොර ඉපැයීම් වල සල්ලි වහන්න, ප්‍රයිවට් ප්‍රැක්ටිස් පිටින් දාල කොච්චර වන්චනිකව, කලින් හිටපු දේශපාලුවොන්ගෙ බලෙන් මොන ආකාරයට සල්ලි හෙව්වද කියල හොයන්න වෙනව.
    මේ වගේ කාලකන්නි නිකන් අත පිහදාගන්න රාජපුක්ශල එක්ක සෙට් උනා කියල හිතන්න අමාරුයි.

    එක්කො හොර අවුශද ගෙන්වීමට, මිනිසුන් අතර ලෙඩ වැඩි කිරීමට සහයෝගය මගින් ෆාමසියුටිකල් ඉන්ඩස්ට්‍රි එකෙන් කෝටි ගනන් සල්ලි ගැනීම වගේ ඕනෑම කුප්ප වැඩක් වෙන්න පුලුවන්, රාජපක්ශල එක්ක එකතු උනා කියන්නෙ.

    හාට් ප්‍රශ්න වැඩි කරන මොනා හරි කෙමිකල් කෑම වලට දාල ඇපෲවල් අරන් දුන්නද දන්නෙත් නෑ මූ සල්ලි වලට. මූට බිස්නස් වැඩි වෙන්න.

    නිකමට හිතහන් පොඩි එකෙක් කන ටිපිටිප් පැකට් එකකට, මයින්ඩ රාජපුක ල එක්ක සෙට් වෙලා, හාට් ලෙඩ එන රසකාරක කෙමිකල් එකක් දැම්මෙව්ව කියල. ඉතින් අවුරුදු 2 ක් තුනක් යනකොට මූට හොද බිස්නස්.

    මයින්ඩ රාජපුක ගෑවුනු නිසා මූ ඒවගේ කුපාඩි පොන්න ඩයල් එකක් වීමේ සම්භාවිතාව 99%.
    අහින්සක මිනිස්සුන්ට දෙන්න සුනාමි ආදාරත් ගසා කාපු රාජපුකලටත් මොකක් හරි ප්‍රයෝජනයක් මූ හරහා අනිවා ආව. උන්ටත් කොටසක් ගියා වෙන්න පුලුවන්. නැත්තන් ආමි එකේ කිසිම හේතුවක් නැතුව එක එක පොසිශන් දෙන්නෙ නෑ.

    මූගෙ සල්ලි හොයපු විදිහ ගැන හොයන්න ඕනෙ කියල මම හිතනව.
    පට්ටම කයිරාටික හොර ඩයල් එකක් කියල පෙන්නෙ මූ කරන වැඩ, හොයන සල්ලි ප්‍රමානය සහ මූ කාත් එක්කද සෙට් වෙලා හිටියෙ කියල බැලුවාම.
    සමහර විට ලන්කාවෙ මිනිස්සුන්ට මෑතක ඉදන් හාට් ප්‍රශ්න වැඩි මූ කරපු දේවල් වල ප්‍රතිපල වෙන්නත් පුලුවන්. හොයල බලන්න ඕනෙ. නිකන් අතාරින්න හොද නෑ. කාලකන්නි.

    උබලත් පරිස්සමින් මූ ලගට අම්ම තාත්ත හෝ දන්න කෙනෙක් යනව නම්, පොඩ්ඩක් තියෙන ලෙඩේ වැඩි කරල සල්ලි වැඩිපුර ගන්න ඔපරේශන් කරන තැනට මූ ගේන්න පුලුවන්.
    මයින්ඩල එක්ක සෙට් වෙලා ගේම් ගැහුව එකෙක් කියන්නෙ පරිස්සමින්.


    Wagakimen da kiyanne.
    ඉන්න සුපිරිම ඩොක්කුන්ගෙන් එකෙක්.

    Muta wenama Heart sambanda hospital ekak tibba Colombo 7, tawama tiyenawada danne num nehe.
    Dr. GOTABHAYA RANASINGHE - https://gotabhayaranasinghe.com/

    Pora heart blocks water treatment waliing goda dana research ekak ehema kara.
    Pora gena sahenna tread hitun kiriye giya.
    Gotabyage Heart sugery ekath kare pora da kohe da.
     
    • Like
    Reactions: War Fighter

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,859
    6,148
    113
    35,000.00 ස්ටේන්ට් එක දාන්න Dr. ගන්නවා 1M. ඔන්න ඕකයි ප්‍රශ්නේ.

    මාෆියාවක් යන්නෙ බන්.
    සැකෑන් මැශිනුත් ඔහොම තමයි, "රෝගීන්ගේ ජීවිත බේරා ගනිමු ඒකට මේ මැශින් එක ගන්න ලක්ශ ගනන් ආදාර දෙමු" කියල මැශින් විකුනන උන්ම පේජ් වලට ගෙවල ඇඩ් දම්මනව.
    ඊට පස්සෙ උන් ගාව තියෙන අනවශ්‍ය ස්කෑන් මැශින් එක විකුනනව, රෝහලට ඕනෙ වෙන එකක්, ඒත් බලෙන්ම ඇගේ ගහන්නෙ වෙනම එකක් ලොකු ගානකට.
     

    Mr.Curious

    Well-known member
  • May 22, 2022
    5,413
    5,116
    113
    නිකමට හිතහන් පොඩි එකෙක් කන ටිපිටිප් පැකට් එකකට, මයින්ඩ රාජපුක ල එක්ක සෙට් වෙලා, හාට් ලෙඩ එන රසකාරක කෙමිකල් එකක් දැම්මෙව්ව කියල. ඉතින් අවුරුදු 2 ක් තුනක් යනකොට මූට හොද බිස්නස්.
    එහෙම කරන්න පුලුවන්ද මනුස්සයෙක්ට , අනිත් එක Doctor කෙනෙක් කියන්නේ හොදට ඉගෙන ගත්ත මනුස්සයෙක් එහෙම මිනිහෙක් කවදාවත් එහෙමදෙයක් කරන්නේ නෑ . America වගේ වෙන Conspiracy අල්ලන් ලංකාවෙත් එහෙම වෙනව කියලා හිතන්න එපා