රාජපක්ෂවරුන්ගේ උදෑසන කෑම වට්ටෝරුව මෙන්න

pavithra_uk

Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,565
    22,260
    113
    Gotland
    ගඩාෆි ෆැමිලි, හුසේන් ෆැමිලි, මාකෝස් ෆැමිලි, මුබාරක් ෆැමිලි, සුහර්තෝ ෆැමිලි, සේකෝ ෆැමිලි, ඩුවේලියර් ෆැමිලි ඇන්ඩ් ෆයිනලි ද රාජෆක්සස් ඔව් ශ්‍රී ලංකා. :lol::lol::lol:

    ද ග්‍රේට් මුස්ටාශියෝ ෆැමිලි*










    *should be killed like dogs.
     
    • Like
    Reactions: chami_84

    GrandJury

    Member
    Jan 24, 2015
    1,137
    131
    0
    MAHINDAGEN WEDIYENMA PUK PARA KEWE THO NEDA PONNA HAPUTTA.

    ඕක අර ඇන්ටිබීබීඇස් කියන හම්බයත් එක්ක එකට බුදියල සින්හල මිනිහට පලු යන්න අරින එකෙක්. ඇන්ටිබීබීඇස් කොතනද මූත් එතන. නම පවිත්‍ර, කට ඇරියොත් පලාතම අපවිත්‍රයි:lol::lol:
     

    gayan009

    Banned
    Apr 28, 2014
    2,271
    186
    0
    සිංහලෙන් ලියන්න ඉගෙන ගෙන වරෙන් අනාත වහල් කැරියා

    SINHALEN LIYANNA DANNAWA PONNAYO,LESTI WELA HITAPAN LAWATA WELUNU PUKE THUWALA PITINMA APAHU ARINNA LANGADIMA ENAWA.PAWLE UNTATH KIYAPAN.
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,565
    22,260
    113
    Gotland
    SINHALEN LIYANNA DANNAWA PONNAYO,LESTI WELA HITAPAN LAWATA WELUNU PUKE THUWALA PITINMA APAHU ARINNA LANGADIMA ENAWA.PAWLE UNTATH KIYAPAN.

    ගෝට කැරිබල්ලාගේ සුදුවෑන් වලින්ද එන්නේ ?
    සිංහල දන්නවා නං සිංහලෙන් ලියපං පකෝ තොත් ඇමරිකන් පොන්නයෙක්ද
     
    Last edited:

    gayan009

    Banned
    Apr 28, 2014
    2,271
    186
    0
    ගෝට කැරිබල්ලාගේ සුදුවෑන් වලින්ද එන්නේ ?
    සිංහල දන්නවා නං සිංහලෙන් ලියපං පකෝ තොත් ඇමරිකන් පොන්නයෙක්ද

    mata ona eken pako mama liyanne.american ponnayo thopine yako.oka gihin ahapan ponilagen.

    rate karumeta topi wage un bombekata wath ahu une nahane.
     

    mr dodo

    Well-known member
  • Jun 22, 2015
    1,793
    953
    113
    ananthayata yana para dige
    mewata mokuth kiyannath kammali appa. mahindage
    double game dakalama epa wela. hari ithin gewala naththe hilton eke bilane.
    hilton eken pali ganna eka amuthu deyak ya. ara iifa da mokak da reddeth loku bilak thiyenawa. kana tharamak nayata kawe hilton eka wage ewan thama. e ai kiyala danno danithi. habai duka thiyenne owa korana gaman iye peradath kiyala thibba mama pali gaththe na kiyala. hikz.
    owa wadak na. habai ai mahindata mewage koti dahas ganan wiyadam karagena natanna une kiyana ekai wadagath.
    mahinda kiyanne loken kon wechcha nayakayek. godak aya hithuwata e yudde kale prashna nisa kiyala ewa pacha. ape rata athule yudden passe wechcha manawa himikam kadaweem thama egollo. prashna kale. ewata denna uththara nathiwenakota api loken kon una.
    ithin marata karanna thibba ekamade oya wage loku loku events thiyala loketa pennana loke apith ekka innawa kiyala. anna ekai mara mewata waga kiyanna oni. (hari hari ithin koti siyaganan wiyadam karanakota thama 10% to 50% or more horakam karanna puluwan une. e wasiyath wenama thibba. ekane rata homben gihilla thiyeddith youth eka ganna kiyala kattiya koti 60 gana patiyak damme. )lol oi
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,565
    22,260
    113
    Gotland
    mata ona eken pako mama liyanne.american ponnayo thopine yako.oka gihin ahapan ponilagen.

    rate karumeta topi wage un bombekata wath ahu une nahane.

    ඉතින් දාපන් පොන්නගාර්ඩ් පාක්කු ගාව තියෙන්නේ බෝම්බ අරං ඇවිත් දාපං පොන්නයෙක් නෙවි කියල ඔප්පු කරල පෙන්නපන්. පොනිල කියන්නේ මොන පකයෙක්ද යකෝ තෝ වගේ පොන්නයෙක්නේ
     

    arsehole-froce

    Well-known member
  • Nov 11, 2014
    2,530
    182
    63
    Gampaha
    යකෝ ඕකට තමයි පින කියන්නෙ , ඕවට කථාකරන එකත් මානව හිමිකම් කඩකිරීමක්, වැදිබණ නෙවෙයි,:)
     

    Chikamawa

    Member
    Jan 3, 2015
    3,353
    396
    0
    interesting_wallpaper_of_a_black_greedy_pug.jpg

    peretha toiyo tika mehema balan hitiyalu