well said machan.. uba mona pakshe unath waraddak dakkama eka waadda kiyala piliganin...heta gana hithala jeewath wena un lankawe adui ekai methana waradda wela thiyenny....eda wela hoyaganna miniha thama munta chande denney, mokada unta hetak gana hithanna wenney na un ada jeewath wenna dagalanna ona. yako anagatha parapura gana hithala hari theerana ganna purudu weyanyakoo premadasa,chandrika inna kale mahinda koheda hitiye kaudahituwe mahinda president wei kiyala..........yakoo waraddak dakkama eka waradei kiyanda purudu weyan naththam me lankawa enda enda charter wenawa
