රාජපක්ෂ ආණ්ඩුව ගීනස් වාර්තාව අලූත් කරයි

guhora

Well-known member
  • Jan 18, 2012
    901
    64
    48
    yakoo premadasa,chandrika inna kale mahinda koheda hitiye kaudahituwe mahinda president wei kiyala..........yakoo waraddak dakkama eka waradei kiyanda purudu weyan naththam me lankawa enda enda charter wenawa
    well said machan.. uba mona pakshe unath waraddak dakkama eka waadda kiyala piliganin...heta gana hithala jeewath wena un lankawe adui ekai methana waradda wela thiyenny....eda wela hoyaganna miniha thama munta chande denney, mokada unta hetak gana hithanna wenney na un ada jeewath wenna dagalanna ona. yako anagatha parapura gana hithala hari theerana ganna purudu weyan
     
    • Like
    Reactions: mldarshana

    lakki

    Well-known member
  • Mar 18, 2007
    3,963
    283
    83
    well said machan.. uba mona pakshe unath waraddak dakkama eka waadda kiyala piliganin...heta gana hithala jeewath wena un lankawe adui ekai methana waradda wela thiyenny....eda wela hoyaganna miniha thama munta chande denney, mokada unta hetak gana hithanna wenney na un ada jeewath wenna dagalanna ona. yako anagatha parapura gana hithala hari theerana ganna purudu weyan
    umba oya kiyana anagathaya poddak pahadili karala diyanko....mulu loketama nayawena anagathyadak ganada umba kiyanne poddak pahadiliwa kiyapanko??