රැල්ලට රට නොගිය උන්ට ලංකාවේ වාසි රැසක්.

kukku baba

Well-known member
  • Nov 14, 2009
    17,791
    15,541
    113
    Lankawe
    1. අලුත් ජොබ් opportunity due to vecant
    2. Quick Career progress to high positions.
    3. Salary barging power
    4. හද්දිස්සියට විකුණන නිසා ලාබෙට ඉඩම්, කාර්,

    තව තියෙනවා නම් පල්ලෙහැයින් දාපන්.
     
    Last edited:

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    1. අලුත් ජොබ් opportunity due to vecant
    2. Careers progress to go high
    3. Salary barging power

    තව තියෙනවා නම් පල්ලෙහැයින් දාපන්.
    ඔය ගානට ඉංග්‍රීසි තිබිලා නම් IELTS අමාරු වෙයි කොම්ලෝ
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,658
    68,001
    113
    රට ගිය ගෑනු හුත්ත තියලා ගියා කියලද හිතන් ඉන්නේ
    IMG-20230830-WA0000.jpg
     

    dhanuka kumara

    Well-known member
  • Jul 30, 2012
    5,519
    8,985
    113
    යන දිහාවක තමන්ගේ කෙල්ලව හෝ වයිෆ් එක්කගෙන යන එක තමයි සුදුසු..මන් දන්නා සල්ලිකාර නළුවෙක් වගේ කොල්ලෙක් ඉන්නවා..ඌ මට පෙන්නුවා කෙල්ලෝ 479කගේ වීඩියෝ කෝල්,රූම් ගියපුවා & etc..වැඩිපුර ඉන්නේ රට ඉන්න උන්ගේ wife ලා & කෙල්ලෝ..මුට වියදම් කරනවා නැති වෙන්න
     

    $onny

    Well-known member
  • May 21, 2012
    3,256
    4,052
    113
    යන දිහාවක තමන්ගේ කෙල්ලව හෝ වයිෆ් එක්කගෙන යන එක තමයි සුදුසු..මන් දන්නා සල්ලිකාර නළුවෙක් වගේ කොල්ලෙක් ඉන්නවා..ඌ මට පෙන්නුවා කෙල්ලෝ 479කගේ වීඩියෝ කෝල්,රූම් ගියපුවා & etc..වැඩිපුර ඉන්නේ රට ඉන්න උන්ගේ wife ලා & කෙල්ලෝ..මුට වියදම් කරනවා නැති වෙන්න
    Uge job 1da badu talk karana 1 ? :baffled:
     

    Mr Bones

    Well-known member
  • Mar 13, 2023
    16,713
    1
    32,949
    113
    යන දිහාවක තමන්ගේ කෙල්ලව හෝ වයිෆ් එක්කගෙන යන එක තමයි සුදුසු..මන් දන්නා සල්ලිකාර නළුවෙක් වගේ කොල්ලෙක් ඉන්නවා..ඌ මට පෙන්නුවා කෙල්ලෝ 479කගේ වීඩියෝ කෝල්,රූම් ගියපුවා & etc..වැඩිපුර ඉන්නේ රට ඉන්න උන්ගේ wife ලා & කෙල්ලෝ..මුට වියදම් කරනවා නැති වෙන්න
    ගෑනි ස්ටුඩන්ට් විසා දාලා මුලින් තනියම රට යවල පස්සේ ඩිපෙන්ඩන්ට් එන්න ඉන්න උන්ටත් වෙන්නේ ඔය ටිකම තමයි. නයිජර් කළුවො හොදට දෙනවා වැඩේ
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,637
    100,892
    113
    යන දිහාවක තමන්ගේ කෙල්ලව හෝ වයිෆ් එක්කගෙන යන එක තමයි සුදුසු..මන් දන්නා සල්ලිකාර නළුවෙක් වගේ කොල්ලෙක් ඉන්නවා..ඌ මට පෙන්නුවා කෙල්ලෝ 479කගේ වීඩියෝ කෝල්,රූම් ගියපුවා & etc..වැඩිපුර ඉන්නේ රට ඉන්න උන්ගේ wife ලා & කෙල්ලෝ..මුට වියදම් කරනවා නැති වෙන්න
    ඌ සර්විස් එකක් දෙනවා ඇති මොනවා හරි නැත්තං ඔච්චර