ලංකාවේ කොහොම කරත් Singapore වගේ model එකක් නැහැ බන්.
Singapore වල බලපන්, උන් කියන්නේ talent තියන උන්ට එහාට එන්න ,
Visit visa වලින් උනත් job interview යන්න. මෙහාට එන indian කාරයෝ ටිකත් අපි පන්න ගන්නවා නේ නිදහස් අජ්ජපන බුවාලා ටික JVP බුවාලා ටික සෙට් වෙලා. ඉතින් ලංකාවට ආයෝජකයෝ එයිද ? වැඩ කරන්න මිනිස්සු නැතුව උන් එන්නේ නැහැ.
SE ලා විතරක් හොයන උන් එන්නේ නැහැ. EE , manufacturing , sales ඔක්කොම උන් බලන්නේ.
job market එකක් හැදෙන්නේ එහම.
කරනවානම් කරන්න පුළුවන්, එත් අපේ ගොබ්බයො එක්ක ඕක කරන්න බැහැ.
ලංකාව කියන්නේ Singapore වගේ line කාබර high class මුඩුකුවක් නෙමයි නේ. මෙහෙ හුස්ම ගන්න ඕනේ තරම් ඉඩ තියනවා.
හොද weather එකක් තියනව. එකම දේ මේ කාලකන්නි ටිකක් ඉන්නව උන් ටික රටින් යන්නේ නැති නිසා ඕක කව දා වත් කරන්න බෙහ.