..::[රියදුරු බලපත්‍රය අලුත් කිරීම (Renewal of Driving License)]::..

batwise

Well-known member
  • Aug 28, 2020
    8,514
    15,891
    113
    111
    Gotham
    batman.com
    Machan , Mama march month eka renew kare , A4 paper print karala dunna ekan tama drive kare ekath last month expire unna , dan mokada karanna onne kiyala dannawa da ? license eka awith na tama.
    ආය ghn extend කරන් එන්න ඕන. Mn last week ගත්තෙ. Tama card nalu, මගෙ එක one year දුන්නෙ. Temporary එක. Lol
     

    Amila .DK

    Active member
  • Jun 5, 2014
    83
    26
    28
    ආය ghn extend කරන් එන්න ඕන. Mn last week ගත්තෙ. Tama card nalu, මගෙ එක one year දුන්නෙ. Temporary එක. Lol
    Sirawata , mona magulak da ban , ayath yanna onna da e kiyanne. Thank you update eka ta machan