රියදුරු බලපත්‍ර ගැන විශේෂ පණිවුඩයක්.📛

jhnnwp

Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,450
    32,179
    113
    Mama license eka renew karanna giya pereda. Eke hitapu ganu kena Mata anawashya lingika yojana Kara. Mama phone number eka Aran awa call kare naha. Atta pirimi apita paduwe gihin wadak Karaganna nahane me wesa ganu nisa.
    Ehenam gahuwata passe gana denna ready wela pala owa paga guhawal lol