රුපියල් 1500 ක් දෙනවා මට 30s වල gif image එකක් හදාගන්න ඕන

CR9tnbs

Member
Jul 9, 2013
10
0
0
රුපියල් 1500 ක් දෙනවා මට 30s වල gif image එකක් හදාගන්න ඕන

රුපියල් 1500 ක් දෙනවා මට 30s වල gif image එකක් හදාගන්න ඕන.
animation එකක් හොද වැඩකරුවෙක් ඕන
Task

wede karala denava nam Rs 1000k dennam
http://www.simbaexperience.fi/images/footer.png
width eka 1250px height eka 200px.
oya wage gif image ekak hadanna ona (Flash wage ekak )
atek innava alith innava left side eke ata geep ekak passin yanava . jeep eka tika durak gihin navatwanava atat geep eka laga navatinava
galak uda monaru 5 innava tika welavak yanakota monara rouchuwe 2 k vage pilvidahagena innava. left side eke
right side eke kotiyek galak uda innava oota athing penava muwoo ranchuwak innava tanakola kaka (right side )
coloues oya image eke thiyana ewamai
mada logo ekak thiyawa.mama logo ekat ewannam
lassanata wede kerenna ona.
oya karapu gif image thiyanava nam ewanna.
mawa contact kara ganna 0757040269
hadana kenek innava nam mata oyala karapu ewa vala sample ewanna.mata wede hodata kara ganna ona
 

kinkon

Well-known member
  • Aug 5, 2007
    115,995
    2
    116,140
    113
    Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ
    hqdefault.jpg
     

    Chathuranga5

    Well-known member
  • Jul 25, 2010
    5,472
    414
    83
    Graphicsc.com
    macho owa 1500 ta karanne na :P mama oye ona ekak karana ekek man Vfx designer kenek, but 1500 godak paadui aduma $100 - $150 wath yanawa, e kiwwe Rs.10,000 - Rs.20,000 athara gaanak yanawa :)