රුපියල් 1500 ක් දෙනවා මට 30s වල gif image එකක් හදාගන්න ඕන
රුපියල් 1500 ක් දෙනවා මට 30s වල gif image එකක් හදාගන්න ඕන.
animation එකක් හොද වැඩකරුවෙක් ඕන
Task
wede karala denava nam Rs 1000k dennam
http://www.simbaexperience.fi/images/footer.png
width eka 1250px height eka 200px.
oya wage gif image ekak hadanna ona (Flash wage ekak )
atek innava alith innava left side eke ata geep ekak passin yanava . jeep eka tika durak gihin navatwanava atat geep eka laga navatinava
galak uda monaru 5 innava tika welavak yanakota monara rouchuwe 2 k vage pilvidahagena innava. left side eke
right side eke kotiyek galak uda innava oota athing penava muwoo ranchuwak innava tanakola kaka (right side )
coloues oya image eke thiyana ewamai
mada logo ekak thiyawa.mama logo ekat ewannam
lassanata wede kerenna ona.
oya karapu gif image thiyanava nam ewanna.
mawa contact kara ganna 0757040269
hadana kenek innava nam mata oyala karapu ewa vala sample ewanna.mata wede hodata kara ganna ona
රුපියල් 1500 ක් දෙනවා මට 30s වල gif image එකක් හදාගන්න ඕන.
animation එකක් හොද වැඩකරුවෙක් ඕන
Task
wede karala denava nam Rs 1000k dennam
http://www.simbaexperience.fi/images/footer.png
width eka 1250px height eka 200px.
oya wage gif image ekak hadanna ona (Flash wage ekak )
atek innava alith innava left side eke ata geep ekak passin yanava . jeep eka tika durak gihin navatwanava atat geep eka laga navatinava
galak uda monaru 5 innava tika welavak yanakota monara rouchuwe 2 k vage pilvidahagena innava. left side eke
right side eke kotiyek galak uda innava oota athing penava muwoo ranchuwak innava tanakola kaka (right side )
coloues oya image eke thiyana ewamai
mada logo ekak thiyawa.mama logo ekat ewannam
lassanata wede kerenna ona.
oya karapu gif image thiyanava nam ewanna.
mawa contact kara ganna 0757040269
hadana kenek innava nam mata oyala karapu ewa vala sample ewanna.mata wede hodata kara ganna ona


