මචන් උබ දෙයක් සමාජයට එක් කරනකොට ඔයිට වඩා වචන පරිස්සමින් පාවිච්චි කරපන් බන්...මොකද මචන් ඔය කියන එවයින් එක එක විදියේ තේරුම් එන නිසා...
මිනිස්සු අතින් වෑරදි වෙනව...ඒක ඈත්ත...නමුත් සමාව දෙන්න එකතු වෙන්නේ මිනිසුන් විශාල පිරිසක් අතරින් අතලොස්සයි....
. eken wenne thamange thaththwaya nathi wena ekai. (ehema ekak thiyenewanam)palayan ban yanna. mans eke ticket kadanna apu podi kellonta kata karapu hati balapan. uba ube natta paga ganna apa.හරියට ගෞරව කරලා කතාකරපන්.![]()
mata puluwan widiyata mata danena widiyata ban man therum kare. anika meke inna un walige paga gaththata, mulinma kiyawala balapan machan e minissu kata karapu bashawa. pattareka mokak hari thibunoth hewillak bawillak nathiwa wishwasa karana nisa pahidili karana hituwe. dan hithenawa harakta pahidili karata wada hodai nikan hitiya nan kiyalaමචන් උබ දෙයක් සමාජයට එක් කරනකොට ඔයිට වඩා වචන පරිස්සමින් පාවිච්චි කරපන් බන්...මොකද මචන් ඔය කියන එවයින් එක එක විදියේ තේරුම් එන නිසා...
මිනිස්සු අතින් වෑරදි වෙනව...ඒක ඈත්ත...නමුත් සමාව දෙන්න එකතු වෙන්නේ මිනිසුන් විශාල පිරිසක් අතරින් අතලොස්සයි....
mata puluwan widiyata mata danena widiyata ban man therum kare. anika meke inna un walige paga gaththata, mulinma kiyawala balapan machan e minissu kata karapu bashawa. pattareka mokak hari thibunoth hewillak bawillak nathiwa wishwasa karana nisa pahidili karana hituwe. dan hithenawa harakta pahidili karata wada hodai nikan hitiya nan kiyala