රුවන්වැලිසෑය ඩෝසර් කර ගණිකා නිවාස හදයිද?

gazaly

Member
Nov 21, 2006
11,736
207
0
S.A
මැටි හරකෝ...ස්කෝලේ ගිහින් තියනවද?සිංහලෙන් පද සන්ධි/පූර්වාපර ගැළපීම් දන්නේ නැතුව බයිලා ගහන්න එපා.මේක ඔය මුස්...ලට ගැරහීමක් නෙවෙයි.:Pඅහෝ අල්ලා පොළොවේ ගසත්වා!!!:dull::dull::dull:

mata katha karanna nodannawa newei... oya ta mata puluwan reply karanna but oyage yaluwek epa kiwwa mama kiyanna giya dey kiyanna,... nathinam mata mati haraka kiyapu Ekata dena reply eken mage kata gana oyaata lassanata bala ganna thibunaa...:growl:

padha sandhi galapeem oya wena deywal ekka thiya ganna balanna min passe.. apey dheywal walata newei.. hondey.. onna nokiwwa kiyanna epa.. apey kata waluth ehchcharama honda naha.. monawa kiyaweida danney naha..:growl::frown:
 

migaramk

Well-known member
  • Jul 4, 2007
    22,458
    3,276
    113
    https://www.facebook.com/Migaramk.Exclusive
    mata katha karanna nodannawa newei... oya ta mata puluwan reply karanna but oyage yaluwek epa kiwwa mama kiyanna giya dey kiyanna,... nathinam mata mati haraka kiyapu Ekata dena reply eken mage kata gana oyaata lassanata bala ganna thibunaa...:growl:

    padha sandhi galapeem oya wena deywal ekka thiya ganna balanna min passe.. apey dheywal walata newei.. hondey.. onna nokiwwa kiyanna epa.. apey kata waluth ehchcharama honda naha.. monawa kiyaweida danney naha..:growl::frown:

    she got a warning now, so let it go..
    further replies will make this go worst....
    :D
     
    Last edited:

    nasam

    Well-known member
  • Dec 23, 2009
    3,654
    329
    83
    42
    මහ පාරේ
    මැටි හරකෝ...ස්කෝලේ ගිහින් තියනවද?සිංහලෙන් පද සන්ධි/පූර්වාපර ගැළපීම් දන්නේ නැතුව බයිලා ගහන්න එපා.මේක ඔය මුස්...ලට ගැරහීමක් නෙවෙයි.:Pඅහෝ අල්ලා පොළොවේ ගසත්වා!!!:dull::dull::dull:
    :angry::angry::angry::angry::angry:

    ඔයාට ගැසලිත් එක්ක තියන ප්‍රශ්නවලට ඇයි අල්ලාහ් දෙවියන්ට අපහස කරන්නේ
    ඔයා මීට කලි
    නුත් අල්ලාහ් දෙවියන්ට අපහස කරලා තිබුනා :angry::angry:
     

    jkadithya

    Member
    Mar 22, 2007
    14,811
    1,473
    0
    ~ElaKiri Traveler~
    poddak parissamen post karanna shamee wagakeemen. Meka sandi galapeem kiyala boruwata prashna athi wena dewal post karanna epa.

    Mokada me widiyatama thawath godak dewal puluwan kiyanna sandi galapala. Ethkota hamoma uda paninawa buddagamata garahuwa apahasa kala kiyala.
    Apita iwasanna bari nam apith anik agam walata wihiluwatawath apahasa nokara inna ona.

    agreed ... :yes::yes:
     

    makka_makka

    Well-known member
  • Jun 11, 2008
    4,003
    369
    83
    KL Malaysia
    poddak parissamen post karanna shamee wagakeemen. Meka sandi galapeem kiyala boruwata prashna athi wena dewal post karanna epa.

    Mokada me widiyatama thawath godak dewal puluwan kiyanna sandi galapala. Ethkota hamoma uda paninawa buddagamata garahuwa apahasa kala kiyala.
    Apita iwasanna bari nam apith anik agam walata wihiluwatawath apahasa nokara inna ona.


    Agreed bro..
     

    makka_makka

    Well-known member
  • Jun 11, 2008
    4,003
    369
    83
    KL Malaysia
    මැටි හරකෝ...ස්කෝලේ ගිහින් තියනවද?සිංහලෙන් පද සන්ධි/පූර්වාපර ගැළපීම් දන්නේ නැතුව බයිලා ගහන්න එපා.මේක ඔය මුස්...ලට ගැරහීමක් නෙවෙයි.:Pඅහෝ අල්ලා පොළොවේ ගසත්වා!!!:dull::dull::dull:

    Chill out sis...
     

    makka_makka

    Well-known member
  • Jun 11, 2008
    4,003
    369
    83
    KL Malaysia
    ඔබගේ ඕනෑම කේක් ඕඩරයක් මිගාරට ලබා දෙන්න...අඩු මුදලට පුස් කේක් දෙනු ලැබේ

    හැක් හැක් මිගාර මහතාට බේකරියක් තියෙනවාද? හොඳයි දැනගත්ත එක...:D
     
    මෙතන වලියක් නෑ මචන්, හාමුදුරුවන්ට තමයි වලිය දාලා පංසල කඩලා තියෙන්නේ......
    :yes::D
    මම යම් පෝස්ට් එකක් දැම්මා.ඒ ගැන පාලකතුමා මට අවවාද කරලා තියනවා.එයට මම ගරු කරනවා අනිවාර්යෙන්ම.:Dනමුත් ඕනම කෙනෙක්ට පැහැදිලියි මම කිවුවෙ මොකද්ද කියලා.සිංහල/බොදු පුවතක් ගැනයි අපි කතා කරමින් හිටියේ.ඒ මැද්දට මේ ....පැනලා කරන්න හදන දේ පේනවනේද?මගේ පෝස්ට් එකෙන් අපහාසයක් වුනා නම් ඒ අපේ සංඟයාට මිස වෙන කාටවත් නෙවෙයි.ඒ ගැනයි මම කණගාටු වෙන්නෙ.මොකද මම සංඟයාට අපහාසයක් කරලත් වාසිය ගත්තෙ මීට අදාළම නැති ...ක්.:angry:
    දෙවෙනි කාරණය අම්පාර-දිගාමුඩුල්ලේ වෙන මහා විනාශය මෙතනදී වසංකරන්න ගත් තුරුම්පුව අගෙයි නේ? අවශ්‍ය කෙනෙක් මේ ගැන හොයලා බලන්න.මේක සහගහන අපරාධයක්.මේවා පස්සෙ ඉන්නෙ කවුද කියලත් ගූගල් පැත්තෙ රවුමක් ගහලා හොයා බලන්න.:(

    පවතින තත්වය අනුව මම මෙතනින් එහාට කිසිවක් මේ ගැන කතා කරන්නෙ නෑ!
    ;)
     

    makka_makka

    Well-known member
  • Jun 11, 2008
    4,003
    369
    83
    KL Malaysia
    :yes::D
    මම යම් පෝස්ට් එකක් දැම්මා.ඒ ගැන පාලකතුමා මට අවවාද කරලා තියනවා.එයට මම ගරු කරනවා අනිවාර්යෙන්ම.:D

    Good girl :yes:

    පවතින තත්වය අනුව මම මෙතනින් එහාට කිසිවක් මේ ගැන කතා කරන්නෙ නෑ!;)

    Yes. There is a time to fight & there is a time to cut your losses and live to fight another day. This that time.:yes: