Aththada kiyala danna, test karala na thama. Ruwanweli saya laga ape negative thinking clear wenawalu, concentrate karanna puluwanlu hodata. Mita aurudu ganakata kalin fb eke koheda kollekge experience ekak dala thibuna negative thinking seen ekak gana, uta track panala wadikamata hamduruwo kenek kiwwalu Ruwanweli saya laga witharai uththare thiyenne kiyala. adatath e post eka hoyanawa, hambuna na.