හදන එක හොඳයි, හැබැයි උන්ටම ඕක මේන්ටේන් කරන්ඩ කියන්ඩ ඕනෙ...
මෙහෙ රජයේ සේවකයන්ට ඕක බලාගන්ඩ දුන්නොත් එන්ඩ් ඔෆ් සිංහලු තමයි
මෙහෙ රජයේ සේවකයන්ට ඕක බලාගන්ඩ දුන්නොත් එන්ඩ් ඔෆ් සිංහලු තමයි

Salli thiyana unta off grid walata yanna solar items wala tax adu karanna ona...Lankawe Nuclear plant gahanna ba danna tharamin
View attachment 193552
Safe zone ekak widihata 50 miles wenakam wath minissunta inna ba
50 miles kiyanne asannawa 80.4 km
ethakota mulu wurthaye wargapalaya wenawa asannawa 20106 km^2
lankawe mulu wargapalaya 65,610 ine
ithin karanna bane..hadanawanm doopathaka thama hadanna wenne
naththm me yakku safety precautions nathuwa hadai..ehema wunoth nam bottuwen hari Australiwata panala yanawa
edit: dan artical eka kiyewwe 55 MW nuclear plant ekaklu hadanneMona wage ekakda danne na..
podi hydro power station ekakinuth ita wada denawa
ඒ දවස්වල ලංකාවේ nuclear plant ගහනවට විරුද්ධ උනා නේද? ඊටපස්සෙ තමා ගල් අඟුරු ලබ්බ අටවා ගත්තෙNuclear energy is the only way.. Germany has learnt it in hardway.. Isaland ekaka gahuwanum ivarai.. Ape booruwo e dwaswala owa karanum dan mukuth enregy prashnayak naa.. anika Power plant ekak kiyanne nuclear bomb ekak nemei... ape gon matto triger wenawa nuclear energy kiwwa gaman ma..![]()
![]()
![]()
eka kiyanne parana ewwa gana ban aluth ewwa ehema loku seen ekak wenne na neda![]()
බොරු වපුරන්නේ නැතුව හිටපන් බන්
පිටරට ගොඩක් Nuclear Plant ළඟ Nursery පවා තියෙනවා පොඩි ළමයින්ගේ
Uba kiyala thiyena kathava varadi. Oya dala thiyena image eke hatiyata evacuate karanne 2 mile radius ekak. Netherlands valath Nuclear Power plant ekak thiyenava. 400MW valata vada vadi ekak. Netherlands lankavata vada podi. Population ekath vadi.
ane moda hikanalo. oya thiynne disaster ekakadi inna ona widiha misak normal inna widiha newei.
wena ratawala owa athule nusary, schools ehema dala thiynwa.
Thanks machanla.. mm Chernobyl scene eka gana documentries tikak baluwa YT ekeIf you don't know, Please don't talk about it. Mr. Half known professor
Eeta passe loketama aathal denne kawdaඔච්චර මහන්සි වෙන එකේ එක NUKE එකක් කෙලියා නම් හරි සිංහල හැතිකරේ වද වෙලා යන්න
Diesel import kara kara puchcha puchcha power supply karapu amathita paadui (me hethuwa nisa thamai hydro power plants nitharama kadenneth) -->> Dirty strike strategies + JVP -->> Strike continues + election marketing -->> Engineers stop working --> Nuclear blast --> Boom, It's just how we do it in sri lanka, waait, are you an alien or what?Nuclear energy is the only way.. Germany has learnt it in hardway.. Isaland ekaka gahuwanum ivarai.. Ape booruwo e dwaswala owa karanum dan mukuth enregy prashnayak naa.. anika Power plant ekak kiyanne nuclear bomb ekak nemei... ape gon matto triger wenawa nuclear energy kiwwa gaman ma..![]()
![]()
![]()
Wait, why so negativity maan? Nuclear Blast on power plants? what are you smoking? give me that shit to me as wellDiesel import kara kara puchcha puchcha power supply karapu amathita paadui (me hethuwa nisa thamai hydro power plants nitharama kadenneth) -->> Dirty strike strategies + JVP -->> Strike continues + election marketing -->> Engineers stop working --> Nuclear blast --> Boom, It's just how we do it in sri lanka, waait, are you an alien or what?

smoking some nukes and having a blast.Wait, why so negativity maan? Nuclear Blast on power plants? what are you smoking? give me that shit to me as well![]()
![]()