රුසියාවෙන් ලංකාවට න්‍යෂ්ටික බලාගාර දෙකක්

mirissanew

Well-known member
  • Sep 20, 2021
    5,251
    8,567
    113
    Lankawe Nuclear plant gahanna ba danna tharamin

    View attachment 193552

    Safe zone ekak widihata 50 miles wenakam wath minissunta inna ba
    50 miles kiyanne asannawa 80.4 km
    ethakota mulu wurthaye wargapalaya wenawa asannawa 20106 km^2
    lankawe mulu wargapalaya 65,610 ine
    ithin karanna bane..hadanawanm doopathaka thama hadanna wenne
    naththm me yakku safety precautions nathuwa hadai..ehema wunoth nam bottuwen hari Australiwata panala yanawa :angry:


    edit: dan artical eka kiyewwe 55 MW nuclear plant ekaklu hadanne :lol: Mona wage ekakda danne na..
    podi hydro power station ekakinuth ita wada denawa
    Uba kiyala thiyena kathava varadi. Oya dala thiyena image eke hatiyata evacuate karanne 2 mile radius ekak. Netherlands valath Nuclear Power plant ekak thiyenava. 400MW valata vada vadi ekak. Netherlands lankavata vada podi. Population ekath vadi.
     

    rukshrulz

    Well-known member
  • Jul 16, 2013
    9,959
    16,990
    113
    Colombo
    Lankawe Nuclear plant gahanna ba danna tharamin

    View attachment 193552

    Safe zone ekak widihata 50 miles wenakam wath minissunta inna ba
    50 miles kiyanne asannawa 80.4 km
    ethakota mulu wurthaye wargapalaya wenawa asannawa 20106 km^2
    lankawe mulu wargapalaya 65,610 ine
    ithin karanna bane..hadanawanm doopathaka thama hadanna wenne
    naththm me yakku safety precautions nathuwa hadai..ehema wunoth nam bottuwen hari Australiwata panala yanawa :angry:


    edit: dan artical eka kiyewwe 55 MW nuclear plant ekaklu hadanne :lol: Mona wage ekakda danne na..
    podi hydro power station ekakinuth ita wada denawa
    ane moda hikanalo. oya thiynne disaster ekakadi inna ona widiha misak normal inna widiha newei.
    wena ratawala owa athule nusary, schools ehema dala thiynwa.
     

    mirissanew

    Well-known member
  • Sep 20, 2021
    5,251
    8,567
    113
    ane moda hikanalo. oya thiynne disaster ekakadi inna ona widiha misak normal inna widiha newei.
    wena ratawala owa athule nusary, schools ehema dala thiynwa.
    Disaster ekakadi evacuate karanneth 2km vitharai. Chernobyl 30km evacuate karanna une bombayak vage pupurala giya nisa. RBMK reactor dan hadan na. Dan hadana eva pupuran na ehema.
     
    • Like
    Reactions: Kevin_Fdo

    rukshrulz

    Well-known member
  • Jul 16, 2013
    9,959
    16,990
    113
    Colombo
    Disaster ekakadi evacuate karanneth 2km vitharai. Chernobyl 30km evacuate karanna une bombayak vage pupurala giya nisa. RBMK reactor dan hadan na. Dan hadana eva pupuran na ehema.
    Dan kohomath RBMK reactors hadanne na. hadana ewath 100% safty balala hadanne.
    lankawe anith unuth aru kiyana widihata hithanna gattoth jiwitheta nuclear reactor ekak hadanna wenne na lankwe.
     
    • Like
    Reactions: vali aththa

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,560
    22,255
    113
    Gotland
    It is a good news
    now their nuclear power plant design is matured and advanced. not the days like chernobyl

    anyway.. why 50MW mini plant? better if possible to built 1000MW plant in NP or Magampura
     

    todd2231048

    Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,806
    17,029
    113
    Nuclear Power kiyana eka ehema hama ratatama use karanna awasara denawada?

    Ara PARAMANU kiyana Indian movie eke tiyenne India wa USA walata horen nuclear user kenek wena hati.
     
    • Like
    Reactions: Schrodinger Cat

    Kiridia

    Well-known member
  • Jan 15, 2018
    856
    656
    93
    හදල ඉවර වෙන්න යනකොට ආන්ඩුව මාරු වුනොත් ඕකත් යවයි ආපහු.
    ehema andu maaru unoth, wee tikakwath thibunoth gabadakaranna puuwan,
     

    tupac97

    Well-known member
  • Apr 9, 2016
    11,811
    1
    9,696
    113
    colombo
    බංගල්දේශ් news එකට counter news එකක් ආණ්ඩුවේ ලොන්ඩරියකින්
    IMG-20230102-101235.jpg


    ඔව් ඔව් Russian embassy එකත් දැන් ආණ්ඩුවේ ලොන්ඩ්‍රියක් 😹😹
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    Lankawe Nuclear plant gahanna ba danna tharamin

    View attachment 193552

    Safe zone ekak widihata 50 miles wenakam wath minissunta inna ba
    50 miles kiyanne asannawa 80.4 km
    ethakota mulu wurthaye wargapalaya wenawa asannawa 20106 km^2
    lankawe mulu wargapalaya 65,610 ine
    ithin karanna bane..hadanawanm doopathaka thama hadanna wenne
    naththm me yakku safety precautions nathuwa hadai..ehema wunoth nam bottuwen hari Australiwata panala yanawa :angry:


    edit: dan artical eka kiyewwe 55 MW nuclear plant ekaklu hadanne :lol: Mona wage ekakda danne na..
    podi hydro power station ekakinuth ita wada denawa
    1200x-1.jpg



    බොරු වපුරන්නේ නැතුව හිටපන් බන් 🤣
    පිටරට ගොඩක් Nuclear Plant ළඟ Nursery පවා තියෙනවා පොඩි ළමයින්ගේ