පොන්න රනිල රුසියාවෙන් එන සචාරකයන්ට කෙලවලම දාල උන් එන්නෙ නැලු, අඩුවට හම්බෙන්ඩ තිබ්බ බොරතෙල්වලටත් අබ සරණයි
release කලොත් west තරහවෙනවා .රුසියාව ලංකාව ගුවන්යානා කේස් එක ඇදෙනවා වගේ නේද ? එහෙ තානාපතිව ගෙන්නලා කේස් එකක් ඇදලා නේද. ලංකාව මොකක්ද දැන් කරන්න යන්නේ ගේම ඉල්ලයිද ?![]()
කටින් පූටින් ඇමරිකානු ගැත්තෙක්්න් කොහොමත්release කලොත් west තරහවෙනවා .
release නොකලොත් අඩුවට තෙල්, tourists , tea වලට හිකෙනවා .
ට හිකුවනේ මේ වාණිජ මහාධිකරණේ
හැමදාම ලංකාවට ලොකුවටම අරින්නේ කළු කෝට් කාරෝයෝ තාම
දැන්වත් තේරුම් ගනීද රුසියාව කියන්නෙ ලොකෙ පජාතම bully රට. පූටින්ගෙ චන්ඩිකම් වලට වානිජ අධිකරණ නියෝගයට පිටින් රිලීස් කරන්න බෑ ඕක. නිතියේ ස්වාධීනත්වය රකින්න ඔනෙ.
එක රටක් එක නීතියක් කියපු පොන් සින්හල තනි ආන්ඩුවට මේක තමා වෙලාව 69 ලක්ශෙ වැඩ පෙන්නන්න. කොන්ද කෙලින් තියන් බැරි නම් පලයන් හුත්තෝ කියල පුටින්ට කියන්න

අැඟිල්ලෙ තරමට ඉදිමෙන්න කියල රනිල් පකයට කියපන්..කන්නවත් නැති හිඟන්නෝ ඵනව රුසියාව,චීනේ ඵක්ක හැප්පෙන්න..තෝ ඉන්නෙ සුද්දගෙ රටක නේද..දැන් හරි ප්රශ්ණ නේද.දැන්වත් තේරුම් ගනීද රුසියාව කියන්නෙ ලොකෙ පජාතම bully රට. පූටින්ගෙ චන්ඩිකම් වලට වානිජ අධිකරණ නියෝගයට පිටින් රිලීස් කරන්න බෑ ඕක. නිතියේ ස්වාධීනත්වය රකින්න ඔනෙ.
එක රටක් එක නීතියක් කියපු පොන් සින්හල තනි ආන්ඩුවට මේක තමා වෙලාව 69 ලක්ශෙ වැඩ පෙන්නන්න. කොන්ද කෙලින් තියන් බැරි නම් පලයන් හුත්තෝ කියල පුටින්ට කියන්න
Kohomada gamma mehema kiwwamaPutin said that "Airbus A330 jet that owned Russian Aeroflot airline must be released from detaining by Sri Lanka’s aviation authorities, or there won’t be no SRI LANKA at all”

කාපු බීපු වේලාවටකන බොන කොස් ඇට මීයෙක්
දාගෙන පොඩි රා කට්ටක්
පදමට දාල එහෙම
කියනවා මෙන්න මෙහෙම
අදනම් දෙනව හොඳ වැඩක්
පූසගෙ කඩනවා අඬු හතක් අටක්