රෙනෝල්ට්වලට බනින උන්ට රිදේවි..

ACHIK

Well-known member
  • Jun 12, 2015
    17,618
    6,326
    113


    ඒක මේ එලකිරියේ හැටියක් බං.
    හෙන බුද්ධිමත් පොරවල් මේකේ ඉන්නේ.

    :lol::lol:


    W a l k 1 2 1 W a l k 1 2 1 is offline
    Member
    W a l k 1 2 1 has a spectacular aura aboutW a l k 1 2 1 has a spectacular aura about

    Posts: 75
    Join Date: Feb 2016
    Add to W a l k 1 2 1's Reputation Report Post
    Today, 12:20 AM
    Quote:
    Originally Posted by LOL_SEEN View Post
    Ela mama gihin Ube Ammata hukala ennam


    Ehenam giya

    ඊට කලින් ඇවිල්ලා උබේ අම්මාව එක්ක පලයන්.
    මම නම් ඒ වගේ ලබ්බකට අනින්නේ නෑ..
    ඒත් අපේ සෙට් එකක් ඉන්නවා පෝලිම් දාලා ගහන්න ආස.
    අන්න උන් ටික මෙච්චරවෙලා ඒකට ඇන්නා.
    මොනවා වුනත් උඹේ අම්මා නම් මරුවට සැප දෙනවා.

    උබේ තාත්තාට හරියට වැඩක් කරගන්න පණ නැති කතාවකුත් කිව්වා.

    හෙන බුද්ධිමත් පොරවල්..
    :(:(:(
     

    W a l k 1 2 1

    Junior member
  • Feb 1, 2016
    72
    34
    17
    W a l k 1 2 1 W a l k 1 2 1 is offline
    Member
    W a l k 1 2 1 has a spectacular aura aboutW a l k 1 2 1 has a spectacular aura about

    Posts: 75
    Join Date: Feb 2016
    Add to W a l k 1 2 1's Reputation Report Post
    Today, 12:20 AM
    Quote:
    Originally Posted by LOL_SEEN View Post
    Ela mama gihin Ube Ammata hukala ennam


    Ehenam giya

    ඊට කලින් ඇවිල්ලා උබේ අම්මාව එක්ක පලයන්.
    මම නම් ඒ වගේ ලබ්බකට අනින්නේ නෑ..
    ඒත් අපේ සෙට් එකක් ඉන්නවා පෝලිම් දාලා ගහන්න ආස.
    අන්න උන් ටික මෙච්චරවෙලා ඒකට ඇන්නා.
    මොනවා වුනත් උඹේ අම්මා නම් මරුවට සැප දෙනවා.

    උබේ තාත්තාට හරියට වැඩක් කරගන්න පණ නැති කතාවකුත් කිව්වා.

    හෙන බුද්ධිමත් පොරවල්..
    :(:(:(


    අපි එක එකාට මොන මොනවා හරි කියාගන්න එක වෙනම කතාවක් බං.
    ඒත් අම්මා වගේ එකක් මේකට ගාවගන්නවා කියන්නේ ඒ මිනිහාගේ උප්පත්තිය හීතලට බදාගෙන ඉඳලා හරි 2500ට පඳුරක් යට හාන්සිවෙලා හරි සිද්ධවුන එකක් මිසක් පිළිවෙලට සිද්ධවුන එකක් වෙන්න බෑ.

    ඔය ලොල් සීන් කියන මිසදිටු පාදඩයා අම්මා මතක් කලා.
    අපිටත් පුලුවන් උගේ අම්මාගේ කටට ගමේ එවුන් පොවපු කැරි එලියට එන්නම කියන්න.
    ඒ නිසා මමත් කිව්වා..
     
    • Like
    Reactions: marQuis

    Sonique

    Well-known member
  • Oct 22, 2007
    25,205
    11,231
    113
    Forest
    උබ ඔක්කොම පටලෝගෙන renault කියන්නේ සාමාන්යෙන් හොද car brand එකක්. මෙව්වත් renault තමා.


    Renault-Sport-RS-01.jpg


    උන් Rally car හිටන් හදනවා. Renault Clio කියන්නේ පට්ට වාහනයක් mini cooper වගේ


    renault-clio-ragnotti-v.jpeg


    Renault KWID කියන්නේ indian ජරාවක්. Honda පට්ට උනාට Hero Honda මලජරාවක් වගේ තමා. ඉන්දියන් උන් ගෑවුණු තැන ගූ ගොඩ
    :rolleyes:
     

    Palihawadana1990

    Well-known member
  • අඩෝ හිතා ගන්නත් බෑ.....

    මම ඉන්න රටෙත් ගොඩාක් ඔය වගේ වාහන තියෙනව... කවුරුවත් අද වෙනතුරු නම් බැනල නෑ... අනේ මන්ද අපේ රටේ උනට මොනව වෙලාද කියල.... ලංකාවේ වෙන වගේ අනතුරු නෙමෙයි මෙහේ වෙන්නෙ, මෙහේ වෙන්නෙ පැයට කිලෝමීටර් 140 කට 160 ට වගේ ගිහිල්ල වදින්නෙ, හැපුනොත් කෑල්ලක්වත් හොයා ගන්න බෑ..... මොන වාහනෙත් එහෙමෙයි, රියදුරාගෙ අතේ සහ වාසනාව, අවාසනාව, වෙලාව මත තමයි තීරණය වෙන්නෙ බේරෙනවද නැද්ද කියල, වාහනය මතවත්, එයා බෑග් මතවත්, වාහනේ වර්ගය මතවත් නෙමෙයි, මේක මගේ මතය.. මොකද මම මේ රටේ ඉන්න කොට ගොඩාක් අනතුරු දැකල තියෙනව, ඒ එසේ මෙසේ වාහන නෙමෙයි. BMW, ලෙක්සස්, ටොයොටා, නිසාන්, ඔය කියන ලෝකෙ හොදම වාහන... එයා බෑග් වාහනේ වටේටම තියෙන ඒවා.... ගියපු එකෙක්ගෙ මයිලක් වත් හොයා ගන්න බැරි වෙන්න වැදිල තියෙනව මගේ ඇස් දෙකෙන් දැක්ක....
     

    shan4djfun

    Well-known member
  • Jun 18, 2007
    14,011
    4,603
    113
    අඩෝ හිතා ගන්නත් බෑ.....

    මම ඉන්න රටෙත් ගොඩාක් ඔය වගේ වාහන තියෙනව... කවුරුවත් අද වෙනතුරු නම් බැනල නෑ... අනේ මන්ද අපේ රටේ උනට මොනව වෙලාද කියල.... ලංකාවේ වෙන වගේ අනතුරු නෙමෙයි මෙහේ වෙන්නෙ, මෙහේ වෙන්නෙ පැයට කිලෝමීටර් 140 කට 160 ට වගේ ගිහිල්ල වදින්නෙ, හැපුනොත් කෑල්ලක්වත් හොයා ගන්න බෑ..... මොන වාහනෙත් එහෙමෙයි, රියදුරාගෙ අතේ සහ වාසනාව, අවාසනාව, වෙලාව මත තමයි තීරණය වෙන්නෙ බේරෙනවද නැද්ද කියල, වාහනය මතවත්, එයා බෑග් මතවත්, වාහනේ වර්ගය මතවත් නෙමෙයි, මේක මගේ මතය.. මොකද මම මේ රටේ ඉන්න කොට ගොඩාක් අනතුරු දැකල තියෙනව, ඒ එසේ මෙසේ වාහන නෙමෙයි. BMW, ලෙක්සස්, ටොයොටා, නිසාන්, ඔය කියන ලෝකෙ හොදම වාහන... එයා බෑග් වාහනේ වටේටම තියෙන ඒවා.... ගියපු එකෙක්ගෙ මයිලක් වත් හොයා ගන්න බැරි වෙන්න වැදිල තියෙනව මගේ ඇස් දෙකෙන් දැක්ක....

    :yes::yes::yes::yes::yes::yes:
     

    amila256

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    7,279
    1,273
    113
    හීන ලෝකෙක
    පේනවනේ සමර එවුන්ගෙ බුද්ධිය කොමෙන්ට් වලින්. සමහර එවුන්ට නම හරියට කියා ගන්න බෑ ඉතින් බනිනවා.සමහර එවුන්ට බජට් සෙග්මන්ට් කියන එක තෙරුම් කරන්න බෑ

    ජපන හපනා කියන්නේ විහිලුවට නෙවේයිනේ, ඔනම එකෙක්ව බූරුවා කරන්න පුලුවන්. උන්ගේ 60/70 කාලේ වහනත් ගන්න සිස්ටෙම එක හදලා තියෙන්නෙ
    අනේ හුට්ටෝ, ගොන් කතා නොකියා පලයන්, තොගෙ මෝඩ මූසල කතා දැකලම දැන් අප්පිරියා වෙලා තියෙන්නේ:dull:
     

    Phone Hora

    Well-known member
  • Apr 19, 2016
    4,950
    7,968
    113
    අඩෝ හිතා ගන්නත් බෑ.....

    මම ඉන්න රටෙත් ගොඩාක් ඔය වගේ වාහන තියෙනව... කවුරුවත් අද වෙනතුරු නම් බැනල නෑ... අනේ මන්ද අපේ රටේ උනට මොනව වෙලාද කියල.... ලංකාවේ වෙන වගේ අනතුරු නෙමෙයි මෙහේ වෙන්නෙ, මෙහේ වෙන්නෙ පැයට කිලෝමීටර් 140 කට 160 ට වගේ ගිහිල්ල වදින්නෙ, හැපුනොත් කෑල්ලක්වත් හොයා ගන්න බෑ..... මොන වාහනෙත් එහෙමෙයි, රියදුරාගෙ අතේ සහ වාසනාව, අවාසනාව, වෙලාව මත තමයි තීරණය වෙන්නෙ බේරෙනවද නැද්ද කියල, වාහනය මතවත්, එයා බෑග් මතවත්, වාහනේ වර්ගය මතවත් නෙමෙයි, මේක මගේ මතය.. මොකද මම මේ රටේ ඉන්න කොට ගොඩාක් අනතුරු දැකල තියෙනව, ඒ එසේ මෙසේ වාහන නෙමෙයි. BMW, ලෙක්සස්, ටොයොටා, නිසාන්, ඔය කියන ලෝකෙ හොදම වාහන... එයා බෑග් වාහනේ වටේටම තියෙන ඒවා.... ගියපු එකෙක්ගෙ මයිලක් වත් හොයා ගන්න බැරි වෙන්න වැදිල තියෙනව මගේ ඇස් දෙකෙන් දැක්ක....
    :(:(:(
     

    ctooi

    Banned
  • Jul 19, 2008
    7,280
    498
    83
    මකබාවේ
    renault කියන්නේ prime mover හදන කම්පැනියක් ලංකාවෙත් renault ප්‍රසිද්ද prime mover වලට ගොඩක් තියෙන්නේ renault prime mover, ඉරෝපේ හොද car brand එකක්, ලංකාවේ මෝඩ මුසලයෝ renault ගැන දන්නේ කිවාඩි බඩ කඩිත්තුව නිසානේ

    cd5181112545162635908.jpg