ඒක මේ එලකිරියේ හැටියක් බං.
හෙන බුද්ධිමත් පොරවල් මේකේ ඉන්නේ.
![]()



Renault kiyanne european car ekak thama. supiri badu.
deka patala ganna epa indiayawata low budget vidiyata oya KWID magula indian market ekata gahuwe.![]()
W a l k 1 2 1 W a l k 1 2 1 is offline
Member
W a l k 1 2 1 has a spectacular aura aboutW a l k 1 2 1 has a spectacular aura about
Posts: 75
Join Date: Feb 2016
Add to W a l k 1 2 1's Reputation Report Post
Today, 12:20 AM
Quote:
Originally Posted by LOL_SEEN View Post
Ela mama gihin Ube Ammata hukala ennam
Ehenam giya
ඊට කලින් ඇවිල්ලා උබේ අම්මාව එක්ක පලයන්.
මම නම් ඒ වගේ ලබ්බකට අනින්නේ නෑ..
ඒත් අපේ සෙට් එකක් ඉන්නවා පෝලිම් දාලා ගහන්න ආස.
අන්න උන් ටික මෙච්චරවෙලා ඒකට ඇන්නා.
මොනවා වුනත් උඹේ අම්මා නම් මරුවට සැප දෙනවා.
උබේ තාත්තාට හරියට වැඩක් කරගන්න පණ නැති කතාවකුත් කිව්වා.
හෙන බුද්ධිමත් පොරවල්..
![]()
ඉන්දියාවට ගහපු එකක් නෙමෙයි\. ඉන්දියාවේ හදන එකක්.


![]()
මෙකද මචින්?
If it's the highest grade which comes with power shutters for all 4 doors and power mirrors, yes it is
අඩෝ හිතා ගන්නත් බෑ.....
මම ඉන්න රටෙත් ගොඩාක් ඔය වගේ වාහන තියෙනව... කවුරුවත් අද වෙනතුරු නම් බැනල නෑ... අනේ මන්ද අපේ රටේ උනට මොනව වෙලාද කියල.... ලංකාවේ වෙන වගේ අනතුරු නෙමෙයි මෙහේ වෙන්නෙ, මෙහේ වෙන්නෙ පැයට කිලෝමීටර් 140 කට 160 ට වගේ ගිහිල්ල වදින්නෙ, හැපුනොත් කෑල්ලක්වත් හොයා ගන්න බෑ..... මොන වාහනෙත් එහෙමෙයි, රියදුරාගෙ අතේ සහ වාසනාව, අවාසනාව, වෙලාව මත තමයි තීරණය වෙන්නෙ බේරෙනවද නැද්ද කියල, වාහනය මතවත්, එයා බෑග් මතවත්, වාහනේ වර්ගය මතවත් නෙමෙයි, මේක මගේ මතය.. මොකද මම මේ රටේ ඉන්න කොට ගොඩාක් අනතුරු දැකල තියෙනව, ඒ එසේ මෙසේ වාහන නෙමෙයි. BMW, ලෙක්සස්, ටොයොටා, නිසාන්, ඔය කියන ලෝකෙ හොදම වාහන... එයා බෑග් වාහනේ වටේටම තියෙන ඒවා.... ගියපු එකෙක්ගෙ මයිලක් වත් හොයා ගන්න බැරි වෙන්න වැදිල තියෙනව මගේ ඇස් දෙකෙන් දැක්ක....






අනේ හුට්ටෝ, ගොන් කතා නොකියා පලයන්, තොගෙ මෝඩ මූසල කතා දැකලම දැන් අප්පිරියා වෙලා තියෙන්නේපේනවනේ සමර එවුන්ගෙ බුද්ධිය කොමෙන්ට් වලින්. සමහර එවුන්ට නම හරියට කියා ගන්න බෑ ඉතින් බනිනවා.සමහර එවුන්ට බජට් සෙග්මන්ට් කියන එක තෙරුම් කරන්න බෑ
ජපන හපනා කියන්නේ විහිලුවට නෙවේයිනේ, ඔනම එකෙක්ව බූරුවා කරන්න පුලුවන්. උන්ගේ 60/70 කාලේ වහනත් ගන්න සිස්ටෙම එක හදලා තියෙන්නෙ

අඩෝ හිතා ගන්නත් බෑ.....
මම ඉන්න රටෙත් ගොඩාක් ඔය වගේ වාහන තියෙනව... කවුරුවත් අද වෙනතුරු නම් බැනල නෑ... අනේ මන්ද අපේ රටේ උනට මොනව වෙලාද කියල.... ලංකාවේ වෙන වගේ අනතුරු නෙමෙයි මෙහේ වෙන්නෙ, මෙහේ වෙන්නෙ පැයට කිලෝමීටර් 140 කට 160 ට වගේ ගිහිල්ල වදින්නෙ, හැපුනොත් කෑල්ලක්වත් හොයා ගන්න බෑ..... මොන වාහනෙත් එහෙමෙයි, රියදුරාගෙ අතේ සහ වාසනාව, අවාසනාව, වෙලාව මත තමයි තීරණය වෙන්නෙ බේරෙනවද නැද්ද කියල, වාහනය මතවත්, එයා බෑග් මතවත්, වාහනේ වර්ගය මතවත් නෙමෙයි, මේක මගේ මතය.. මොකද මම මේ රටේ ඉන්න කොට ගොඩාක් අනතුරු දැකල තියෙනව, ඒ එසේ මෙසේ වාහන නෙමෙයි. BMW, ලෙක්සස්, ටොයොටා, නිසාන්, ඔය කියන ලෝකෙ හොදම වාහන... එයා බෑග් වාහනේ වටේටම තියෙන ඒවා.... ගියපු එකෙක්ගෙ මයිලක් වත් හොයා ගන්න බැරි වෙන්න වැදිල තියෙනව මගේ ඇස් දෙකෙන් දැක්ක....


