රේගුව මගින් ශ්‍රී ලංකාවට ජාත්‍යන්තර

worldsbest

Well-known member
  • Nov 17, 2009
    1,039
    63
    48
    Mmath otanata 5-6 parak gihin tiyanawa. un ekka hodata kata karala baba part eka dapan. eth salli denna epa.

    othana innawa S3 ekak tiyagena genta gahapu kollek. u thamai godak welawata malli, machan kiyagena enne. uth ekka hodata kata karapan ahinsakaya wage habai salli denna epa.

    tax eka tikak wadi nam custom eke pora ahanawa rassawak karanawada, arawada mewada kiyala. ahinsakaya wage na kiyanna tiyanne. etakota un podi tax ekak gahanne.

    mama $250 xbox ekak genalla tax wadune RS 400i. ara kolla kiwwa 9000k wath yai kiyala :D
     

    Hunter4U

    Well-known member
  • Oct 22, 2012
    2,074
    469
    83
    මචන්ල FEDEX වලින් හරි DHL වලින් හරි දැම්මොත් ගෙදරටම එනවද?

    ගොඩක් වෙලාවට එයි....ටැක්ස් එකක් වැදුනොත් එක ගෙවලා තාම උබට බඩුව ගන්න වෙන්නේ.

    Mmath otanata 5-6 parak gihin tiyanawa. un ekka hodata kata karala baba part eka dapan. eth salli denna epa.

    othana innawa S3 ekak tiyagena genta gahapu kollek. u thamai godak welawata malli, machan kiyagena enne. uth ekka hodata kata karapan ahinsakaya wage habai salli denna epa.

    tax eka tikak wadi nam custom eke pora ahanawa rassawak karanawada, arawada mewada kiyala. ahinsakaya wage na kiyanna tiyanne. etakota un podi tax ekak gahanne.

    mama $250 xbox ekak genalla tax wadune RS 400i. ara kolla kiwwa 9000k wath yai kiyala :D

    link එක දියන්කෝ බලන්න.....:rolleyes: